У ПОЛТАВІ ЗАПРАЦЮВАВ ОНЛАЙН-СЕРВІС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ПОЛІЦІЄЮ
Через онлайн-сервіс «Безпечне ком’юніті» можна ставити питання поліції та відстежувати запитання інших мешканців міста
Нещодавно у Полтаві запрацював онлайн-сервіс «Безпечне ком’юніті». За допомогою нього можна:
Поставити поліції питання та отримати відповідь;
Повідомити поліцію про небезпечні місця району, вулиці чи двору;
Переглянути питання та відповіді інших мешканців міста;
Дізнатись, хто ваш дільничний інспектор;
Прочитати інформацію про мікрорайон.
Працює це наступним чином. Переходите на адресу сервісу bezpechne.community. Обираєте Полтаву і перед вами відкривається карта із помітками. Натискайте на зелені та червоні піктограми на карті та переглядайте питання мешканців міста та відповіді на їхні запити. Червоні піктограмі — відповідь очікується, зелені — відповідь вже є. Щоб відправити своє запитання треба вести вулицю будинку де є проблема і коротко її описати.
Також можна дізнатися інформацію про свого дільничного інспектора. Просто введіть адресу, що цікавить, у пошуковий рядок, натисніть Enter і дивіться картку вашого дільничного. Також можна дізнатися з якими питаннями до нього можна звернутись. Ця функція в процесі розробки.
Модератор онлайн-ресурсу говорить, що «Безпечне ком’юніті» створене щоб мешканці могли комунікувати із патрульною поліцією без дзвінків на лінію 102. Просто на телефон приходить багато звернень, які не потребують оперативного реагування. Це допоможе розвантажити лінію. Максимальний час обробки запитань — тиждень.
Такий сервіс працює в трьох містах України: Києві, Тернополі та Полтаві.
https://poltava.to/news/47353/