у хфашистов купила.
Вы просматриваете тему Купуй українське в подразделе Жизнь города Полтава, который находится в форуме Полтава; у хфашистов купила.
у хфашистов купила.
Уже упоминал о этой покупке, но еще тут отпишусь.
Берцы с тканевой вставкой. Подошва натовский вариант. Цена у нас 500 грн. Производство Харьков. Вес 650гр (44р.)
За свои деньги отличный вариант, я считаю. Пару раз выходил уже, по сравнению со старыми польскими довольно легкие, носить удобно, не натирают. Дефектов не обнаружено, шнурки нормальные ))
На сколько их хватит посмотрим.
Офтоп:
це колишній завод Ardo. і він мав приблеми, тіпові для успішного бізнесу в Україні:під цим дамокловим мечем у нас існують практично всі виробництва, наприклад виробництво молочних цистерн у Карлівці. це означає, що будь-яку компанію можна вмить зробити банкрутом і знищити. а можна доїти, повертаючи ПДВ за відкати. так знищили "Інтерсплав" в Свердловську Луганської оласті, де я працював - високорентабельне високотехнологічне виробництво, керівництво і колектив якого в 2004 році не побоялось підтримати Ющенка. таким чином усі наші уряди холоднокоровно і систематично вбивають своїх курей, що несуть золоті яйця, щоб один раз найстись курятини - а потім їхні робітники живуть на субсидії. мені сьогодні принесли "рекламу" від "Удару" - завдяки фракції Улару спрощено процедуру одержання субсидій! і готовий бланк на субсидію. замість запропонувати роботу, на якій не потрібні будуть субсидії.попередньому іноземному інвестору держава невчасно відшкодовували кількамільйонні ПДВ. Можливо це і стало основною причиною продажу фабрики «Ардо» в Івано-Франківську.
повертаючись до теми української побутової техніки: я би все-таки взяв на себе сміливіть рекомендувати холодильники "Норд". не знаю, чи їх досі виробляють в умовах окупації, але поки що продають. це реально найкращі і найдешевші холодильники в сегменті сучасних і дешевих - порівняно з імпортними Атлантами, Снайге і т.п. у мене двохкамерний працює вже 15 років, ніяких проблем.
та й Ландик за останні півтора роки показав себе з найкращого боку. це, мабуть, єдиний регіонал, який виявився патріотом України. шкода, що Турчиного свого часу не прислухався до його рекомендацій, як очистити Луганськ.
може у мене аномальний холодильник) чесно. попрацював на двой квартирах, на дачі, вже йому більше 15 років, ні разу нічого не ломалось, не іржавіє і я не натішуся з нього.
я не знаю, може це справді виняток. потрібні ширші дослідження. але в мене і машини, як правило, так працюють.
до речі про машини.
основною проблемою раніше були російські двигуни.Підприємство "АвтоКрАЗ" переорієнтувалось на постачальників європейських країн і повністю відмовилось від російських комплектуючих з 2015 року.
КрАЗ без проблем замовлятиме двигуни на Мінському моторному заводі і в компаній Deutz, Cummins, Daimler, Fiat, WEICHAI, Ford, Toyota, повідомляє видання Автоцентр.
Ще в минулому році залежність ПАТ "АвтоКрАЗ" від російських постачальників знизилась приблизно на 30%. Вже цього року компанія взагалі припинила закупівлі матеріалів і комплектуючих у російських виробників.
Електрообладнання КрАЗ закуповує в Польщі, Білорусії, а підшипники — в Польщі, Туреччині та Індії. Крім того, Запоріжсталь практично повністю "перекриває" поставки Новолипецького меткомбінату.
пару місяців тому читав, що в Кам.-Подільському почали випускати автоматичну лебідку для Кразу, що дозволило відмовитись від імпортних.
кажуть, що тишком-нишком АНТК Антонов підписав з Саудівською Аравією контракт (саме контракт, а не угоду про наміри) на будівництво авіазаводу і постачання до 150 штук Ан-132 (доробка Ан-32).
якщо це так (а не вірити телекартинці та Киві у мене нема підстав), то це контракт на декілька мільярдів доларів, високі технології і порятунок для Антонова. а в перспективі - масовий випуск і пасажирських літаків (Ан-140, 148, 158), в т.ч. для українських компаній.