Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
+ Ответить в теме
Страница 2 из 3
Показано с 11 по 20 из 21.
  1. #11
    Sandr
    Гість
    Slip
    Тепер можна розповісти і роботу картриджа. Картридж має, так званий, "вакумний" принцип роботи. Фарба утримується в картриджі за допомогою розрідження, яке створюється при допомозі вакуумного генератора (я його так назвав, бо та штука справді самостійно створює вакуум всередині корпусу картриджа). Суть друкування я розповідати не буду, бо це не є суттєвим для даного питання. А от роботу оцього вакуумного генератора знати треба.

    Отже, цей "хитрий" вакуумний генератор (у ньому й полягає вся заморочка) складається з двох поліетиленових подушок, що об'днані між собою каналом, двох пружин, які виконують роль двигуна вакуумного генератора, і вихідного патрубка, що виглядає з кришки картриджа зверху. Повітря знаходиться як в корпусі картриджа, так і в генераторі. В корпус повітря надходить/виходить через нижній отвір, де діє система капілярного каналу й кулькового клапана. В генератор повітря надходить/виходить через верхній отвір (патрубок). Таким чином простір картриджа герметично ізольований від простору генератора (подушок). Подушки мають властивість розширюватися при надходженні в них повітря і, відповідно, зменшуватися при витоку повітря. Пружини щільно прилягають до цих подушок і натискають на них так, щоб вивільнити з їх повітря в атмосферу через вивідний патрубок (верхній отвір). Таким чином і працює цей генератор, видуваючи повітря з подушок і цим самим створюючи вакуум в корпусі картриджа.

  2. #12
    Sandr
    Гість
    Ops
    Ну що, здогадався вже хоч хтось, як його можна не напрягаючись заправити?

    Хочу лише попередити, що введення фарби через верхній отвір шляхом проколювання захисної металевої пластинки просто неприпустимо!!! Оскільки після цього картридж уже використовувати майже не можливо. При такому проколюванні простір всередині картриджа перестає бути герметичним і сполучається з атмосферою через верхній патрубок. Навіть якщо герметично заклеїти цей отвір клеєм, то позитивного результату це не дасть. Бо при проколюванні пошкоджуються одночасно й поліетиленові подушки (наче так і задумано було виробником) і простір подушок при цьому сполучається з простором картриджа. Повітря при цьому циркулює просто від подушок у корпус, і подушки за такого пошкодження уже не зможуть надуватися. Одним словом, проколюючи зверху картридж, ми виводимо з ладу вакуумний генератор і розрідження всередині корпусу перестає утворюватися. Що після цього відбувається з фарбою, яка залита в корпус, здогадатися не важко :) (вона починає витікати у всі дірки). І не дай Боже поставити такий картридж у принтер!!!

    Тільки от у мене є питаннячко, де взяти нормальну фарбу, бо заправляю я отією "бовтанкою", після якої картриджі швиденько втрачають якість друку і псуються? Я в Полтаві не знайшов ще такої точки, де б її продавали.
  3. #13
    Sandr
    Гість
    Heart

    Інструкція по заправці фарбових катриджів HP


    Отже, подаю інструкцію по заправці фарбових картриджів HP (на прикладі 20).

    Заправляти картридж в принципі в прямому розумінні цього слова немає потреби, оскільки він самостійно заправляється в автоматичному режимі за допомогою вакуумного генератора :)

    Дивина, скажете ви, але й справді воно так і відбувається. Вакуумний генератор лише потрібно "завести" подібно пружини на механічному годиннику і він почне заправляти картридж сам. Тільки його (а конкретно поліетиленові подушки) не накручувати треба (як пружину), а наповнити повітрям. Наповняти повітрям його можна ротом :) , надуваючи його неначе шарик. Але при цьому картридж треба тримати в перевернутому положенні так, щоб його нижній отвір капілярної системи був угорі. Цей отвір бажано ще й прикрити приміром клаптиком туалетного паперу, бо в капілярних каналах є трішки фарби і вона буде розбризкуватися в сторони. Потім, коли подушки всередині корпусу картриджа наповняться повітрям, витиснувши зайве повіртя з самого корпусу, треба опустити низ картриджа, поставити його у коробку з фарбою. Фарби в кробку бажано наливати десь на одну заправку, щоб менше забруднювати картридж. Після цього вакуумний генератор почне працювати, уворюючи розрідження в корпусі. Фарба при цьому буде сама засмоктуватися всередину корпусу через нижній отвір і капілярну систему. Клапан фарбу пропувкатиме, оскільки він працює лише на всмоктування. Таким чином десь через хвилин 20 генератор вичерпає свій заряд і повітря витиснеться з подушок. Якщо картридж був не повністю пустим, то вистачає однієї такої процедури для майже повної заправки. Якщо ж фарби вам виявиться замало, то цю операцію можна повторити ще раз.

    Після того, як заправка пройде, картридж треба обмити під струменем ледь теплої води. Під час промивки повітря в корпусі дещо нагріється і почне розширюватися. "Зайва" фарба витече з картриджа через нижній отвір і змиється водою. Чистий картридж обережно протираємо клаптиком туалетного м'якого паперу, при цьому важливо не пошкодити контактну плівку. Промокаємо друкуючу головку й нижній отвір картриджа папером і кладемо його на папір вниз головкою. І чекаємо, хвилин десять, доки тиск у корпусі картриджа збалансується з атмосферним тиском. Далі повертаємо його у вертикальне положення, перевіряємо, чи не витікає фарба. Якщо фарба проступає, то її необхідно прмокнути м'яким папером. Лише після того, коли переконаєтеся, що у вертикальному положенні з картриджа не витікає фарба, його можна ставити у принтер. Після установки у притер необхідно пару сторінок продрукувати, щоб остаточно вирівняти баланс тисків у корпусі й назовні, і заодно перевірити якість друку картриджа. Фарба спочатку буде дещо розпливчасто виглядати на папері, це означає, що її подається забагато і ваккум в корпісі ще недостатній. Після кількох продруковок це явище повинно зникнути. Бажано також роздрукувати діагностичну сторінку (провести діагностичний тестовий друк), натиснувши на кнопку напроти червоного діода і тримаючи близько п'яти секунд (довше не потрібно, бо буде виконуватися друк двох сторінок, тому краще зробити кілька спроб із коротшим інтервалом часу). Діагностичний друк може проводитися без підключення до компа в автономному режимі. Але не всі моделі принтерів підтримують такий тест (hp deskjet 656c - підтримує).

    Ну от начебто і все... Важливо ще при заправці обов'язково використовувати фарбу, яка відповідає саме цьому картриджу. Бо при проектуванні картриджа враховувалися такі фізичні властивості як густина, дисперсність і т. п. Дякую за увагу!!!
  4. #14
    Offline
    Філін
    Те, шо ти написав - це все майже той принцип, по якому цей картридж заправляє рідна заправочна станція.

    Промивати картридж необхідно звичайно ж промивочною рідиною на основі ізопропілового спірту. Продається вона зараз будь-де, і має жовтий колір (є ще червона і синя, але вони для інших типів фарби). Вода ж не є натуральним розчинником для цієф фарби. Використовувати воду з крану взагалі не слід, так як фона може хімічно пошкодити сопла.

    Важливо ще при заправці обов'язково використовувати фарбу, яка відповідає саме цьому картриджу
    Це дійсно так, бо фарба з іншою густиною буде або дуже повільно затікати в сопла (а відтак будуть пропуски в друкові), або навпаки дуже швидко текти з нього.
    Чорнила потрапляють в сопельну камеру завдяки різниці тисків в ній і в загальній чорнильній ємності, так як вони знаходяться на різних рівнях при нормальному робочому положенні.
  5. #15
    Offline
    Філін
    Єдине що ці картриджі не використовуються більше ні в одному сучасному принтері. А влазить в них 40 кубиків фарби, не те, що в сучасних якихось нещасних 7-10 кубиків...
  6. #16
    Постійний відвідувач
    Mr. dUSHA

    1. Ти ж ніколи не заправляв картриджі. Відкіля ти все це знаєш? Хоча говориш дійсно правду. Не можу з тобою НЕ погодитися.
    2. Якщо принтери HP дійсно такі неякісні і так часто ламаються, то що ж ти порадиш купляти людям??? Може Lexmark??? )
  7. #17
    Offline
    Філін
    2Сердце Тигра
    1. Чому ж не заправляв? Цих старих заправляв і немало, та і в мене самого такий був колись....
    Нові - дійсно не заправляв на потоці так, як ти. Але там і технологія зводиться до ширяння його шприцем в чорний прямокутничок і відліплювання зайвого скотчу, якшо дурні дівчатка до того його приліпили і закрили доступ повітря у картридж.....

    2. Ага. Давай ще тут дебати заведемо про принтери...
    Лексмарк - то пан Дискавері всім рекомендував.... Я ж пластмасове не люблю....
    Крім того я лише розказував про типові поломки, і не робив антиреклами.
    Радити шось нормальне людям - дурне діло. Ти ж сам знаєш. Такшо то нехай манагери в магазині їм шось радять...
  8. #18
    Offline
    Філософф

    Re: 20 секретов компании HEWLETT-PACKARD от её бывшего работника


    Народ, як вбити НР, щоб не залишилось слідів злочину? Пояснюю. У мене на робочому місці стоїть принтер НР 2000 року випуску. Працює цілий день-через нього роздруковується вся вхідна пошта. Останнім часом часто ковтає папір, через кожні 3 аркуші, відмовляється працювати. Наш системний адміністратор каже, що так довго та ще при такому використанні принтери не живуть і новий мені не бачити, поки не помре старий(а деталей до нього вже не існує в природі), а він не хоче помирати і дуже мене дратує. Як його померти аккуратно, щоб мені поставили новий? Всеодно, своє він відпрацював. 8 років інтенсивного використання майже без поломок! А ви ще сумніваєтесь у якості НР!
  9. #19
    Offline
    .

    Re: 20 секретов компании HEWLETT-PACKARD от её бывшего работника


    В моем понимании он давно уже умер )))
  10. #20
    Offline
    Філософф

    Re: 20 секретов компании HEWLETT-PACKARD от её бывшего работника


    В моєму-теж, але цей зомбі всеодно, хоч погано, але працює, він уже замортизований, але спишуть його тоді, коли він зовсім копита відкине. Допоможіть зробити евтаназію принтеру, щоб ні він, ні я не мучились!
+ Ответить в теме
Страница 2 из 3

Теги для этой темы