Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей94Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 18 из 26
Показано с 171 по 180 из 259.
  1. #171
    Offline
    Гуру

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Ответ Сообщение от Olio Посмотреть сообщение
    Купила білет. поїзд №112. 1.06.2013. вказано: відправлення зі Львова в 17:36, прибуття у Полтаву о 8:05. нестиковочка, однако
    я на предыдущей странице уже давно писал
    111/112 надумали вернуть на старий маршрут все же с нового графика!

    Маршрут движения поезда № 112Л, Львов-Харьк Пасс


    ЛЬВОВ - - 17:36
    КРАСНЕ 18:24 2 мин 18:26
    БРОДЫ 18:59 2 мин 19:01
    РАДИВИЛОВ 19:11 3 мин 19:14
    ДУБНО 19:49 3 мин 19:52
    ЗДОЛБУНОВ 20:30 22 мин 20:52
    ОСТРОГ 21:16 2 мин 21:18
    КРИВИН 21:33 2 мин 21:35
    СЛАВУТА 1 21:48 2 мин 21:50
    ШЕПЕТОВКА 22:11 19 мин 22:30
    ОРЕПЫ - 4 мин 23:21
    НОВОГР В 1 23:32 2 мин 23:34
    ЯБЛОНЕЦ 00:04 2 мин 00:06
    КОРОСТЕНЬ 00:43 2 мин 00:45
    КИЕВ ПАСС 02:42 20 мин 03:02
    ЯГОТИН 04:13 2 мин 04:15
    ГРЕБЕНКА 04:49 2 мин 04:51
    ЛУБНЫ 05:29 2 мин 05:31
    РОМОДАН 06:00 2 мин 06:02
    МИРГОРОД 06:27 2 мин 06:29
    ЯРЕСЬКИ 06:55 2 мин 06:57
    САГАЙДАК 07:09 2 мин 07:11
    РЕШЕТИЛОВК 07:30 2 мин 07:32
    ПОЛТ КИЕВ 08:01 28 мин 08:29
    КОЛОМАК 09:38 2 мин 09:40
    КОВЯГИ - 16 мин 10:19
    ЛЮБОТИН 10:48 2 мин 10:50
    ХАРЬКОВ 11:20 - -

    Взято: http://www.poltavaforum.com/zhelezno...#ixzz2T3PvQbM5

    Хорош новый летний доп на Крым будет через Полтаву. Жаль что так мало времени в ходу будет...
    А так время отправления с Полтавы и прибытие в Симферополь лучше чем у 138, да еще захватывает Лубны, Миргород, Решетиловку
    МАРШРУТ ПОЕЗДА 266К ЧЕРНИГОВ -СИМФЕРОП П (на 01.08)

    2200600 ЧЕРНИГОВ - - 10.44 00 0
    2200070 НЕЖИН 11.48 20 12.08 00 83
    2204540 ПРИЛУКИ 13.17 5 13.22 00 148
    2204561 ПИРЯТИН 14.13 4 14.17 00 191
    2204560 ЛУБНЫ 15.51 2 15.53 00 248
    2204530 РОМОДАН 16.37 2 16.39 00 278
    2204570 МИРГОРОД 17.02 2 17.04 00 304
    2204573 РЕШЕТИЛОВКА 17.53 21 18.14 00 361
    2204580 ПОЛТАВА КИЕВ 18.46 3 18.49 00 391
    2204590 ПОЛТАВА ЮЖН 19.14 20 19.34 00 409
    2204581 СЕЛЕЩИНА 20.02 12 20.14 00 432
    2204584 КАРЛОВКА 20.38 2 20.40 00 456
    2204482 КРАСНОГРАД 21.16 3 21.19 00 490
    2204486 КЕГИЧЕВКА 21.46 3 21.49 00 517
    2204488 САХНОВЩИНА 22.09 3 22.12 00 537
    2204430 ЛОЗОВАЯ ПАСС 23.07 31 23.38 00 586
    2210760 ПАВЛОГРАД 1 01.03 2 01.05 01 651
    2210800 ЗАПОРОЖЬЕ 1 02.43 7 02.50 01 765
    2210670 МЕЛИТОПОЛЬ ПАСС 04.24 16 04.40 01 877
    2210790 НОВОАЛЕКСЕЕВКА 05.50 12 06.02 01 968
    2210001 СИМФЕРОПОЛЬ П 08.30 - - 01 1121

    ИЗ ЧЕРНИГОВА 6. 12. 16. 22. 26 ИЮЛЯ 1 5 11 15 21 25 31 АВГУСТА
    СХЕМА 1-3 ПЛ 52-2 4К 36 5 КР 28-8 6 КБ 12-4 7-9 К 36 10-18 ПЛ 52-2 СОСТАВ ЮЖНОЙ Ж.Д. ВЧ-1

    ИЗ ЧЕРНИГОВА 4 8 14 18 24 28 ИЮЛЯ 3 7 13 17 23 27 АВГУСТА
    СХЕМА 1-3 ПЛ 52-2 4К 36 5 КР 28-8 6-9 К 36 10-18 ПЛ 52-2 СОСТАВ ЮЖНОЙ Ж.Д. ВЧ-1

  2. #172
    Offline
    Здібна учениця

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Офтоп:
    wap-poltava, дякую, щось якась я неуважна:)
  3. #173
    Offline
    Частий гість

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Сегодня отправляю обращение в Полтавскую дирекцию пригородных перевозок касательно графика пригородных поездов. Вот его текст.
    З 26 травня 2013 року вводиться в дію новий розклад руху приміських поїздів. Звертаю увагу, що вже вкотре в розкладі відсутній поїзд з ст. Полтава-Південна в кременчуцькому напрямку в денний час. Має місце більш ніж шестигодинний розрив в русі поїздів – з 9 години 15 хвилин, коли відправляється поїзд Полтава-Кременчук, до 15 години 43 хвилин, коли відправляється наступний приміський поїзд за тим же маршрутом.
    Зараз триває весняно-літній період, коли значно збільшився пасажиропотік в приміських напрямках. Це і дачники, і мешканці приміських сіл, в другій половині літа та восени до них долучаться грибники. Причому більшість людей користується приміськими поїздами саме у денний час. В напрямку Полтава-Огульці денний поїзд відправляється зі ст. Полтава-Південна об 11.15, в напрямку Полтава-Лозова – о 12.25, в напрямку Полтава-Гребінка – об 11.00 (з Полтави-Київської об 11.45). На всіх напрямках існують денні поїзди, і лише кременчуцький напрямок денного поїзда не має. До більшості зупиночних платформ приміський поїзд-це єдиний вид транспорту. Альтернативного виду транспорту (автобусу, маршрутки) або немає взагалі, або транспорт ходить нестабільно. До деяких платформ (наприклад, Писарівська, 160 км, Ткаченкове, Собківка) пустити альтернативний транспорт з Полтави неможливо через відсутність під’їздних шляхів з твердим покриттям. Тому вношу пропозицію – ввести до розкладу руху додатковий приміський поїзд Полтава-Південна-Кобеляки з часом відправлення з Полтави-Південної близько 12.30, зі збереженням всіх зупинок і прибуттям на ст. Кобеляки о 14 годині 20 хвилин. Введення цього поїзда дозволить покращити транспортне сполучення мешканців Полтавського регіону, а також, оскільки розкладом передбачено введення поїзда Кобеляки-Кременчук з часом відправлення зі ст. Кобеляки о 14.35, дозволить виїхати з м. Полтави до м. Кременчука в денний час з пересадкою по ст. Кобеляки (подібно пересадкам, які зараз відбуваються по ст. Огульці в харківському напрямку). В зворотному напрямку зі ст. Кобеляки час відправлення поїзда о 14.30-14.40, прибуття до Полтави о 16.30. Введення в розклад поїзда дозволить зменшити денний інтервал прибуття приміських поїздів на ст. Полтава-Південна (згідно розкладу прибуття поїзда Крюків-на-Дніпрі-Полтава о 12.26, а наступного – Кременчук-Полтава - аж о 18.33).
    Ще одна пропозиція стосовно графіка руху приміських поїздів стосується поїзда № 6801 Полтава-Ліщинівка, який з 26 травня 2013 року відправляється зі ст. Полтава-Південна о 6.20, прибуває на ст. Ліщинівка о 7.52, в зворотному напрямку відправляється зі ст. Ліщинівка о 8.50, прибуття на ст. Полтава-Південна о 10.18. Справа в тому, що на 6 годину 20 хвилин до Південного вокзалу можна дістатись не з усіх районів Полтави. Проблематично дістатись мешканцям Розсошенець, району вул. Боженка та «Круга», мешканцям Огнівки, мікрорайону Сади-2, району Інституту зв’язку. Також проблематично дістатись Південного вокзалу на 6.20 мешканцям Алмазного, Половків, району вул. Фурманова, оскільки перший тролейбус № 6, за даними диспетчера КП «Полтаваелектроавтотранс», вирушає з депо о 5.17 в напрямку Половків і Алмазного, на Садах-1 він о 5.42, прибуття на Південний вокзал о 6.25. Тому пасажири вказаного тролейбусу ризикують не встигнути на поїзд. А маршрутні таксі і автобуси до 6 години ранку ходять нестабільно. До 25 травня 2013 року цей поїзд відправлявся зі ст. Полтава-Південна в зручний для жителів всіх без винятку районів м. Полтави - о 7.20. Тому моя пропозиція – змістити час відправлення поїзда Полтава-Ліщинівка з 6.20 на 7.00. Тоді час прибуття на ст. Ліщинівка буде близько 8.30, по Ліщинівці стоянка 20 хвилин (замість 58 хвилин) і в зворотному напрямку поїзд відправиться о 8.50 з Ліщинівки на ст. Полтава-Південна.
    Стосовно графіка приміського поїзда Полтава-Кобеляки з часом відправлення з ст. Полтава-Південна о 17 годині 10 хвилин. З 26 травня 2013 року вказаний поїзд буде відправлятись з ст. Полтава-Південна о 17.10, матиме 10-хвилинну зупинку по ст. Мала Перещепинська для пропуску поїзда за маршрутом Харків-ім.Т.Шевченка та прибувати на ст. Кобеляки о 19.27. З Полтави до Кобеляк цей поїзд буде в дорозі аж 2 години 17 хвилин (в зворотному напрямку – 1 годину 52 хвилини, з 20.15 до 22.07). Звертаю увагу, що в м. Полтаві більшість організацій, підприємств, установ працює до 17.00-17.15. Тому працівники цих підприємств просто не встигають на цей поїзд. Для того, щоб пасажир міг сісти на поїзд о 17.10, йому потрібно бути на Південному вокзалі максимум о 17.07. Тому з центру він повинен виїхати не пізніше 16.53, з району пл. Зигіна не пізніше 16.40, з району вул. Фурманова не пізніше 16.35, з Алмазного не пізніше 16.30. Але як це зробити, коли робочий день до 17.00-17.15? Не всім пощастило працювати на підприємстві, розташованому поблизу Південного вокзалу і не кожна адміністрація підприємства піде назустріч працівнику, змістивши графік роботи так, щоб працівник встигав на поїзд на 17.10. Як приклад, можу привести час відправлення інших поїздів в кременчуцькому напрямку – 9.15 та 21.12. Поїздом о 9.15 їдуть працівники нічної зміни, які працюють з 20.00 до 8.00 на підприємствах Полтави, а поїздом о 21.12 – працівники денної зміни, які працюють на підприємствах Полтави за графіком з 8.00 до 20.00. Працівникам змінних графіків роботи створені всі умови, щоб вони з будь-якого району Полтави встигли дістатись Південного вокзалу. 1 година 15 хвилин та 1 година 12 хвилин-це час, за який реально дістатись Південного вокзалу з будь-якого району Полтави. А тим людям, які працюють до 17.00, виділено лише десять хвилин для того, щоб дістатись вокзалу, тим, які працюють до 17.15 – взагалі часу на дорогу до вокзалу немає. Моя пропозиція полягає в тому, щоб змістити час відправлення поїзда Полтава-Кобеляки з 17 години 10 хвилин на 17 годину 55 хвилин, тобто пустити його після відправлення поїзда Харків-ім.Т.Шевченка. Час прибуття на ст. Кобеляки буде близько 19.40-19.45 (тобто поїзду 431 Харків-Одеса він не повинен заважати). І передбачити графіком всі зупинки по 1-2 хвилини для посадки/висадки пасажирів. Таким чином, пасажиропотік повинен зрости, час перебування поїзда в дорозі зменшиться за рахунок скорочення зупинки для пропуску поїзда в попутньому напрямку, скорочення часу перебування поїзда в дорозі, і будуть створені всі умови не тільки працівникам змінних графіків, а й тим людям, які працюють на підприємствах, організаціях, установах до 17.00-17.15.
    (продолжение следует)
  4. #174
    Offline
    Частий гість

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Також хочу звернути увагу на скасування зупинок приміських поїздів. Так, до 18 листопада 2011 року всі приміські поїзди мали всі зупинки на станціях і зупиночних платформах і у пасажирів був стовідсотковий шанс виїхати будь-яким приміським поїздом з будь-якої станції або зупиночної платформи на шляху його прямування. З 19 листопада 2011 року почались хаотичні скасування зупинок для поїздів № 6531 Полтава-Крюків-на-Дніпрі та № 6536 Кременчук-Полтава. При чому ці скасування зупинок відбувались не тільки з введенням нового розкладу, а й посеред року. Так, для поїзда № 6531 з 26 травня 2013 року скасовуються зупинки на Писарівській та 160 км (хоча графіком 2012/13 року ці зупинки були передбачені), а для поїзда № 6536 скасовані майже всі зупинки від Ліщинівки до Полтави. Залишились лише зупинки на станціях Нові Санжари, Мала Перещепинська, та зупинки Головач і Терешки. Причому графіком передбачено час руху з Малої Перещепинської до Полтави 57 хвилин, а саме час, який поїзд долає з усіма зупинками. Тобто, поїзд № 6536 їде ділянку Мала Перещепинська-Полтава повільно, але практично без зупинок. Вказані хаотичні скасування зупинок призводять до зниження пасажиропотоку в приміському напрямку, оскільки люди не знають, чи зупиниться поїзд на їх зупинці. Мені незрозуміло, чому саме з.п. Писарівська та 160 км скасовані новим розкладом для поїзда № 6531, і чому саме зупинки на відрізку Ліщинівка-Полтава були скасовані для поїзда № 6536. Виходить так-поїзд є, але сісти в нього не можна. Моя пропозиція- залишити хоча б 30-секундні зупинки на всіх зупиночних платформах, або зупинки «за вимогою». Все-таки транспорт (поїзд) повинен бути для пасажирів. Сподіваюсь на врахування пропозицій і покращення транспортного обслуговування мешканців Полтавського регіону.

    Вот такой текст обращения отправляю сегодня.
  5. #175
    Offline
    Гуру

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Ответ Сообщение от sasha_kor Посмотреть сообщение
    Також хочу звернути увагу на скасування зупинок приміських поїздів. Так, до 18 листопада 2011 року всі приміські поїзди мали всі зупинки на станціях і зупиночних платформах і у пасажирів був стовідсотковий шанс виїхати будь-яким приміським поїздом з будь-якої станції або зупиночної платформи на шляху його прямування. З 19 листопада 2011 року почались хаотичні скасування зупинок для поїздів № 6531 Полтава-Крюків-на-Дніпрі та № 6536 Кременчук-Полтава. При чому ці скасування зупинок відбувались не тільки з введенням нового розкладу, а й посеред року. Так, для поїзда № 6531 з 26 травня 2013 року скасовуються зупинки на Писарівській та 160 км (хоча графіком 2012/13 року ці зупинки були передбачені), а для поїзда № 6536 скасовані майже всі зупинки від Ліщинівки до Полтави. Залишились лише зупинки на станціях Нові Санжари, Мала Перещепинська, та зупинки Головач і Терешки. Причому графіком передбачено час руху з Малої Перещепинської до Полтави 57 хвилин, а саме час, який поїзд долає з усіма зупинками. Тобто, поїзд № 6536 їде ділянку Мала Перещепинська-Полтава повільно, але практично без зупинок. Вказані хаотичні скасування зупинок призводять до зниження пасажиропотоку в приміському напрямку, оскільки люди не знають, чи зупиниться поїзд на їх зупинці. Мені незрозуміло, чому саме з.п. Писарівська та 160 км скасовані новим розкладом для поїзда № 6531, і чому саме зупинки на відрізку Ліщинівка-Полтава були скасовані для поїзда № 6536. Виходить так-поїзд є, але сісти в нього не можна. Моя пропозиція- залишити хоча б 30-секундні зупинки на всіх зупиночних платформах, або зупинки «за вимогою». Все-таки транспорт (поїзд) повинен бути для пасажирів. Сподіваюсь на врахування пропозицій і покращення транспортного обслуговування мешканців Полтавського регіону.

    Вот такой текст обращения отправляю сегодня.
    - лучше конечно отправлять не самому.
    - а сделать все для "добробуту". Подключить райадминистрации, сельсоветы с лозунгами ПР, сбор подписей, антифашисские митинги, ну и БТРы на Полтаве южной...
    - тогда эффект думаю будет, а так не будет ничего, так как направление Полтава-Кременчуг-Знаменка сейчас считается грузовым, и то что там пока осталось, то осталось пока наверно, но я боюсь что из-за износа моста в Беликах и то что осталось в пассажирском движении Полтава-Кременчуг со временем могут просто в УЗ еще половину убрать(практика на данном участке отмен у них уже есть(когда год-полтора елекироффицировали участок М.Перещепинская-Кременчуг), народ не роптил ведь, а молча согласился...
  6. #176
    Завсідник

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Ответ Сообщение от sasha_kor Посмотреть сообщение
    Сподіваюсь на врахування пропозицій і покращення транспортного обслуговування мешканців Полтавського регіону.
    ответ будет-отсутствие пассажиропотока,нерентабельность и т.д...
  7. #177
    Offline
    Пасажир

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Работник, и то, и другое.

    а также отсутствие подвижного состава.
  8. #178
    Offline
    Частий гість

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Смотрите-здесь суть в чем. Хаотические бессистемные отмены остановок пригородных поездов. Здесь нет нерентабельности или отсутствия подвижного состава. Поезд ведь идет же.... Просто он пролетает остановку. Причем время его в пути НЕ УМЕНЬШАЕТСЯ. Смотрите - пример остановки Писаревка. Была остановка у поезда Кременчуг-Полтава до 18.11.11. Потом решили ее отменить, причем так, что людям НЕ СООБЩИЛИ. Люди вышли на остановку, а поезд пролетел мимо. Затем ее вернули 27.05.12 и отменили 17.12.12. Отменили остановки Жарки, Бабенково, Собковку, Ткаченково, 160 км, ПИсаревку, Головачанскую, Безручки, Клюшники, Зинцы, Пост-Ворскла..... Головач и Терешки оставили. Вот бессистемная отмена остановок. Если считают, что НЕТ ПАССАЖИРОПОТОКА ( а откуда ему взяться, если расписание крыжат по нескольку раз в год и ОТМЕНЯЮТ ОСТАНОВКИ), то зачем тогда поезд на отрезке Лещиновка-Полтава??????? Не лучше было бы его пустить в другое время, когда есть люди????? ДНЕМ, к примеру. ЧТобы грибники осенью не стояли на платформах до 18 часов, а сделать им поезд в 15-16 часов. Почему до 18.11.11 были ВСЕ остановки, а теперь их НЕТ? И еще. Утром Полтава-Крюков. Отменили ВСЕ остановки до Безручек вкоючительно и с нового графика Писаревку и 160 км. Почему???? Время в пути для поезда НЕ УМЕНЬШИЛИ. Смотрите-была остановка Писаревка, была 160 км до сегодня. Завтра ее НЕТ. Люди об этом НЕ ЗНАЮТ. Отмена остановки указана только в интернете. Не у всех есть доступ к интернету. Не все додумаются посмотреть в интернет. А поезд ЕСТЬ, пассажиропоток ЕСТЬ. Я не пойму, кто додумался так ХАОТИЧНО отменять остановки. Я вчера отправил обращение.

    Второе. Поезд дневной действительно необходим. Чем плохо, выезд из Полтавы в 12,30 прибытие в Кобеляки в 14,20 увязка по Кобелякам к поезду Кобеляки -Кременчуг 14,35-16,20? Обратно я предложил отправление примерно 14,30-14,40 с Кобеляк, прибытие в Полтаву в 16,30. Первое. Удобно жителям ВСЕХ пригородных сел. Утром приехать в Полтаву, в обед уехать. Второе. Удобно дачникам. Третье. Удобно грибникам. Не нужно осенью лазить до 18.00 по темным лесам..... (сам видел людей на остановках Безручки и Головач в темное время суток (после 16,45-17,00) с корзинами грибов коротающих время на остановках и ждущих поезда. "Загорающих" под фонарями. Четвертое. Можно пехать в Кременчуг ДНЕМ и из Кременчуга выбраться ДНЕМ.

    Что касается поезда в 17,10 - да не успевают на него люди...... Не работает Полтава до 16,00...... Большинство - до 17,00-17,15. Потом. Время в пути поезда 2 часа 17 минут. Зачем? Зачем пропускать поезд в попутном направлении, делать тянутый график с длительными стоянками, если можно пустить поезд на 45 минут позже и он прибудет в Кобеляки всего на 13-15 минут позже, чем сейчас. Сомневаюсь, что людям лучше стоять на остановке в Перещепине или медленно ползти, чем уехать позже из Полтавы. Зато в 17,55 при отправлении поезда можно всем успеть. Насчет поезда в 6,20. Это дачный поезд. Зачем так рано? Ведь транспорт до 6 утра ходит плохо..... Дачники НЕ ПОЕДУТ на такси к дизелю. Как можно добраться с Россошенец, Огнивки, Садов-2, Института связи к 6.15 на вокзал? Проблематично, не так ли? И зачем делать поезду отстой по Лещиновке 58 минут? Сейчас этот отстой всего 16 минут. Зато до сегодня поезд ездил в 7,20 - и это было удобно. А будет Полтава 6,20 Лещиновка 7,52 обратно Лещиновка 8,50 Полтава 10.18.

    Мое предложение расписания такое.
    1. Полтава-Крюков 4,07 оставить как есть, ВЕРНУВ ВСЕ ОСТАНОВКИ!!!!!!!!!!!!!!.
    2. Полтава-Лещиновка (по выходным) 7,00 отправление, 8,30 прибытие в Лещиновку.
    3. Полтава-Кременчуг 9.15 оставить как есть.
    4. ВВЕСТИ Полтава-Кобеляки 12,30-14,20 и увязать его с Кобеляки-Кременчуг 14,35-16,20.
    5. Полтава-Кременчуг 15,43 оставить как есть.
    6. Полтава-Кобеляки сместить с 17,10-19,27 на 17,55-19,40.
    7. Полтава-Кременчуг 21,12 оставить как есть.
    Таким образом, ввести нужно одну пару поездов. И восстановить остановки для Полтава-Крюков....... Ведь поезд ЕСТЬ, поезд ДОЛЖЕН БЫТЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ, а не пролетать мимо платформ.

    Насчет прибытия поездов - ввести поезд Кобеляки-Полтава 14,40-16,30. И восстановить остановки для поезда Кременчуг-Полтава от Голубово до Полтавы-ЮЖной в полном объеме. В остальном расписание оптимальное.
  9. #179
    Завсідник

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    а также отсутствие подвижного состава
    а также не предоставлене компенсации госадминистрацией за проезд льготного контингента...

    sasha_kor, да Вам графистом надо работать в управлении Ю.ж.д.
  10. #180
    Offline
    Частий гість

    Re: Розклади руху пасажирських поїздів


    Ну не знаю насчет работы графистом. Но сам считаю, что поезда должны быть для людей. Сам я не льготник. Я думаю, что не связана рентабельность и компенсация, отсутствие подвижного состава в первую очередь с отменой остановок. Ведь поезд то идет. Время в пути ему то не сократили. Вы посмотрите график поезда Кременчуг-Полтава. 23,13 отправление с Перещепины, 23,34 с Головача, 23,49 (по версии яндекс-расписания) и в 23,57 (по версии сайта ЮЖД) с Терешков, прибытие в Полтаву в 0,10. И что? 21 минуту ползем с Перещепины до ГОловача без остановок, 15 или аж 23 от Головача до Терешков. А с Терешков до Полтавы-Южной- от 13 до 21 минуты. В общем, 57 минут на путь с 2 остановками. Обычно поезд так едет или даже быстрее со всеми остановками. Не пойму, ЗАЧЕМ отменять остановки. Ведь до 18.11.11 не было этих отмен. А утром что? Оставили Головач и ГОловачанскую, отменили Писаревку и 160 км, оставили Ткаченково. Нонсенс. Не могу понять, по какому принципу идет отмена остановок. И зачем отменять. Поезда должны быть для пассажиров. Именно из-за отмен остановок утренний и вечерний поезда ходят полупустыми. Люди должны быть УВЕРЕНЫ, что поезд будет и остановка будет. Людей то не информируют об отменах остановок. Я сам чуть не влетел так вечером в 2011 году. Просто планы немного изменились. А так бы остался зимней ночью в селе.... До 6 утра.

    И я призвал отменить безсистемные хаотические отмены остановок. Поезд то есть..... Здесь не прокатит отсутствие подвижного состава или недостаток компенсаций. Еще раз призываю, чтобы поезда имели ВСЕ остановки, как и раньше.
+ Ответить в теме
Страница 18 из 26

Похожие темы

  1. Розклад руху поїздів Південної та Укрзалізниці
    nickeler в разделе Життя міста Полтава
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 17.03.2016, 18:36
  2. Розклад руху автобусів від автостанції "Полтава - 2"
    LAEN в разделе Приміське сполучення
    Ответов: 6
    Последнее сообщение: 18.12.2012, 18:12
  3. Автобуси обладнають датчиками руху
    LAEN в разделе Транспортні новини
    Ответов: 50
    Последнее сообщение: 06.04.2011, 08:30
  4. Розклад руху автобусів від автостанції "Полтава - 3"
    LAEN в разделе Приміське сполучення
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 15.06.2010, 11:49
  5. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 18.06.2008, 21:42

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов