Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1079Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 59 из 210
Показано с 581 по 590 из 2097.
  1. #581
    Offline
    ри?

    re: Все о работе "ПриватБанк" в Полтаве: вопросы, ответы, советы и жалобы


    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Жоден?! Их там был целый десяток?!
    Минулого разу, коли я туди навідувалася, їх було цілих два, не рахуючи касирів.

    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Терминал самообслуживания не подразумевает наличия привязанного к нему консультанта.
    Якщо просять підійти консультанта, я вважаю, буде нормальним, коли він все таки підійде, з будь-якого питання, а не стане кричати з-за кутка, шо там є бумажка - читайте.
    Це була не проста забаганка, мол от вазьмітє, встаньтє, ідітє сюда і пакажитє, тока патамушто я наглая скандальная сучка.

    Не знаю, я собі на роботі не дозволяю ТАК спілкуватися з "клієнтами". Мабуть, аж занадто розумію, як має поводити себе спеціаліст на робочому місці, як спілкуватися і з якою інтонацією.

  2. #582
    Offline
    Пророк

    re: Все о работе "ПриватБанк" в Полтаве: вопросы, ответы, советы и жалобы


    Ответ Сообщение от laithemmer Посмотреть сообщение
    Не знаю, я собі на роботі не дозволяю ТАК спілкуватися з "клієнтами". Мабуть, аж занадто розумію, як має поводити себе спеціаліст на робочому місці, як спілкуватися і з якою інтонацією.
    А где ты работаешь? Я хочу прийти в роли тайного покупателя.
  3. #583
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    re: Все о работе "ПриватБанк" в Полтаве: вопросы, ответы, советы и жалобы


    erazer, не вийде. Лайт нічого не продає ))
  4. #584
    Offline
    Пивовар

    re: Все о работе "ПриватБанк" в Полтаве: вопросы, ответы, советы и жалобы


    Сегодня наступил на те же грабли. В главном офисе снимаю с карточки деньги. Хотел заодно скормить пару сотен кредитке - кассир "такую сумму пополняйте в терминале".
    Хотя за пару недель до этого там же терминал не захотел кушать двухсотку. Подошел в первую свободную кассу - кассир без вопросов пополнила кредитку.
  5. #585
    kit
    Offline
    Гуру

    re: Все про роботу "ПриватБанк" в Полтаві: запитання, відповіді, поради та скарги


    Недавно пополнял счет штук на 8 новыми сотенными купюрами в терминале в центральном отделении. Так вот с первого разу "скушало" только 1,5 тыс. грн, остальные купюры "кушать" терминал не захотел, консультант порекомендовал сгибать купюры вдоль - не помогло, зато когда перешел к крайнему справа терминалу (что возле банкомата) - то все купюры терминал "заглотил" на ура с первого разу (вот, теперь очередь будет к этому терминалу .
  6. #586
    Offline
    Пророк

    re: Все про роботу "ПриватБанк" в Полтаві: запитання, відповіді, поради та скарги


    Это у меня одного что то со зрением ?

    Название темы "Как приват кидает клиентов" поменялось на "Все о работе...". Зря. Предыдущее название более точно отражало суть.
  7. #587
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    re: Все про роботу "ПриватБанк" в Полтаві: запитання, відповіді, поради та скарги


    tayatlas, головне розділ не змінився. Як був "Кидалово", так і залишився
  8. #588
    Offline
    part of me
    Ответ Сообщение от tayatlas Посмотреть сообщение
    Это у меня одного что то со зрением ?

    Название темы "Как приват кидает клиентов" поменялось на "Все о работе...". Зря. Предыдущее название более точно отражало суть.
    Суть, думаю, і так зрозуміла. В темі вже інформація не тільки про те, як він кидає.
  9. #589
    Offline
    Пророк

    re: Все про роботу "ПриватБанк" в Полтаві: запитання, відповіді, поради та скарги


    Толерастия должна быть толерантна.
  10. #590
    офіційний представник

    re: Все про роботу "ПриватБанк" в Полтаві: запитання, відповіді, поради та скарги


    Ответ Сообщение от laithemmer Посмотреть сообщение
    Сьогодні була досить неприємна ситуація у відділенні Приватбанку на Мотелі.
    На прохання допомогти із терміналом була лаконічна відповідь "Там висить бумажка, читайте і робіть". Це при тому, що у період з 12 до 14 години там завжди велетенська черга.
    Жоден консультант так і не підійшов. Мотивувалося це тим, що ніхто не повинен там стояти і пояснювати, чому термінал працює некоректно з номером транзитного рахунку.
    Вразило, що у касі картки не поповнюють, бо "у вас менше тисячі гривень треба покласти".
    Тобто якщо Вам терміново треба покласти гроші на рахунок, а термінал не працює, то уви, шукайте десь працюючий, бо в касі Вас не обслужать.
    П.С. На який номер можна нажалуватися, хто зна?
    Шановний клієнт, для перевірки наданої інформації та вирішення Вашого питання вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, в яке Ви звертались. А також Ваші контактні дані для зворотнього зв'язку з Вами. З повагою, ПриватБанк
+ Ответить в теме
Страница 59 из 210

Похожие темы

  1. "Нова Пошта": питання, відповіді, поради, скарги
    rasta-koy в разделе Фінанси, Бізнес та Економіка
    Ответов: 614
    Последнее сообщение: 04.09.2017, 23:20
  2. Фінляндія. До запитання.
    Karen в разделе Творчість та Інтереси
    Ответов: 687
    Последнее сообщение: 19.08.2017, 14:55
  3. Подскажите, как перевести WMRR в Приватбанк
    rasta-koy в разделе Фінанси, Бізнес та Економіка
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 24.05.2014, 15:16
  4. Ответов: 3
    Последнее сообщение: 16.01.2013, 22:08

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов