Вы просматриваете тему Подводный флот украины в подразделе Юмор, который находится в форуме Творчество и Интересы; Сообщение от V00D00People Ну и нормально, что продали, хоть кому-то польза от этого хлама, это
Анекдот в тему вспомнила.
Приплыли америкосы на смотр украинського флота. Ихний майор чистенький, красивый спрашивает у нашего засмальцованого
- А мы можем 30 узлов в час без проблем давать, а Вы?
- Вась- кричит наш моряк в трюм, - 30 можем?
- Можем - кричит Вася
- А мы, если че-то-там подогнать, можем 40 - говорит америкос - а Вы?
- Вась, - опять обращаясь в трюм - 40 можем?
- Можем - кричит Вася.
- А мы - опятьб хвастается америкос - если там чето поставить можем 50. А вы?
- Вася, а 50 можем?
- Можем - отвечает Вася из трюма - и 50, и 60, и даже 70, якшо у москалів ласти не поспадають!
Вот вам и весь флот:(
A зачем нам подводные лодки... в степях Украины?
Простите за баян. Но он имеет продолжение:)):)):))
ПІДВОДНИЙ ЧОВЕН “ЗАПОРІЖЖЯ” — У ЗАВЕРШАЛЬНІЙ СТАДІЇ РЕМОНТНИХ РОБІТ
Сергій ГАРБАР,
“Флот України”
Вже не один рік не вщухають розмови про подальшу долю підводного човна “Запоріжжя”. Втім його екіпаж не втрачає дарма часу: бойову підготовку на субмарині чергують з вивченням матеріальної частини саме під час проведення заводчанами ремонтних робіт. Системний підхід до навчання в класах тут поєднують з тренуваннями на тренажерах, адже це той мінімум, який необхідний в підготовці до виходу ПЧ у море. Незабаром будуть проведені пробні пуски дизелів: спочатку швартові — біля стінки, потім — у морі. Отже “запоріжці” перейшли від стану очікування ремонтних робіт до їх [COLOR="Red"]завершальної стадії. Технічна готовність “Запоріжжя” складає близько 80 відсотків.
Командир ПЧ “Запоріжжя” капітан 1 рангу Олег Орлов розповідає:
—[COLOR="Red"] Через дизелі вже прокачали мастило, і вони фактично готові до випробувального запуску. Усе озброєння та обладнання бойових частин, зокрема, штурманської, радіотехнічної та зв’язку, пройшло стендові випробування і готове до завантаження на борт для подальшого монтажу.
[COLOR="Red"]Працівники 13-го судноремонтного заводу активно проводять ремонтні роботи. Щодня на “Запоріжжі” працюють близько тридцяти фахівців, іноді буває вдвічі більше.
— Як члени екіпажу сприймають хід ремонтних робіт, адже цей процес, мабуть, відволікає від бойової підготовки?
— Екіпаж бачить результати роботи заводчан, адже підводний човен знаходиться на території заводу не в очікуванні ремонту, а в його [COLOR="Red"]завершальній стадії. Матроси й офіцери бачать реальні зміни та сприймають усе з розумінням. Весь екіпаж готується до швартовних, а потім і ходових випробувань ПЧ. Власне кажучи, в процесі ремонту екіпаж потроху навчається й у фахівців заводу. Ремонтний цикл є свого роду школою для більш досконалого вивчення екіпажем матеріальної частини субмарини: спочатку — на етапі монтажу обладнання, потім — в процесі випробувань, [COLOR="Red"]у подальшій експлуатації тощо.
— Хто головний підрядчик робіт?
— Близько 80 відсотків робіт покладено на 13-й судноремонтний завод ЧФ РФ. У 1994 році фахівці цього заводу вже проводили ремонтні роботи на “Запоріжжі”, адже “13-й” спеціалізується на ремонті підводних човнів, і його фахівці мають високий фаховий рівень підготовки, а також відповідні технології та обладнання. Генеральний підрядчик — Центральне конструкторське бюро “Чорноморець”, яке має ліцензію на виконання проектних робіт на ПЧ, — забезпечує усе конструкторське та документальне супроводження.
— Чи триває процес залучення контрактників для служби на “Запоріжжі”?
— Практично впродовж останніх 3 — 4 років у нас зберігається стабільність у цьому. Вважаю, що для стовідсоткового комплектування екіпажу потрібна низка умов.
Служба на підводному човні — не з легких. Тому командири обирають для служби в бойових частинах тільки перевірених у строковій службі матросів і старшин.
Наприклад, зараз у нас понад 60 відсотків молодших командирів — це контрактники. І все-таки цього замало.
— Напевно, навчання у Центрі підготовки екіпажів підводних човнів у місті Гротон (США) офіцерів з екіпажу української субмарини додало їм досвіду?
— Варто зазначити, що система підготовки офіцерів у США — це дещо інший рівень. Там готують з офіцера свого роду менеджера. На кораблях українського флоту поки що для офіцерів збережені функції забезпечення бойової готовності і життєдіяльності екіпажу водночас. Завдяки ж високому розвитку інфраструктури життєзабезпечення екіпажів кораблів у ВМС США там ці функції покладені на молодших командирів. З часом і у ВМС України буде досягнуто подібних стандартів, тому досвід буде корисний для наших офіцерів.
— І останнє запитання. Не є таємницею, що підводний човен “Запоріжжя” планується вивести зі складу флоту...
— Однозначно нічого з цього приводу не можу сказати, адже є поки що лише одне рішення —[COLOR="Red"] завершити ремонт. Завдання екіпажу — це бойова підготовка. Якщо чесно, то наше бачення на перспективу — це підготувати екіпаж та субмарину до виконання завдань за призначенням.
http://www.fleet.sebastopol.ua/index...e_to_view=1218
.
Теперь, главное, подальше отойти, когда это судно, торжественно, затопят в воду
Не хотела бы весь этот ужас пережить глазами солдатиков, внутри корабля…Ужасть!