Черговим кроком у підвищенні якості обслуговування та зручності користування послугами ВАТ «Укртелеком» стало вдосконалення способів і розширення переліку точок оплати послуг для своїх абонентів мобільного зв’язку.

Відтепер до послуг абонентів компанії зручна та сучасна система оплати послуг мобільного зв’язку 3G від ВАТ «Укртелеком» через мережу автоматів самообслуговування City Pay та «ОСМП», що налічує майже 10 000 терміналів у всіх регіонах України. Для поповнення рахунка достатньо внести будь-яку кратну 1 гривні суму і кошти одразу будуть зараховані на вказаний абонентом номер.

Також з листопада 2009 року абоненти Utel отримали можливість миттєво поповнювати рахунок у частині пунктів обслуговування споживачів та відділень «Телекомсервіс» ВАТ «Укртелеком» – найбільшої мережі власних торговельних точок серед операторів телекомунікацій України. Оплата здійснюється в режимі он-лайн, отже, гроші на рахунок надходять протягом 1–3 хвилин. Найближчим часом така послуга стане доступною в усіх без винятку пунктах обслуговування споживачів Utel та відділеннях «Телекомсервіс».

Таким чином, абоненти ВАТ «Укртелеком» контрактної форми обслуговування та передплачених послуг мобільного зв’язку 3G зможуть вибирати для себе найшвидший і найзручніший спосіб поповнення рахунку.

Детальніше про способи і адреси поповнення рахунка можна дізнатися за телефоном Контакт-центру товариства 1188 (безкоштовно з мобільних номерів Utel) та 0-800-50-11-88 (безкоштовно зi стацiонарних номерiв Укртелекому).

Для своїх абонентів ВАТ «Укртелеком» пропонує також інші швидкі та зручні способи поповнення рахунка:

Абоненти контрактної форми обслуговування та абоненти передплаченої послуги Utel можуть обирати для себе найбiльш швидкий та зручний спосiб поповнення рахунку: поповнити рахунок через вiддiлення банкiв готiвкою або безготiвковим розрахунком з використанням платiжної картки та через мережу Iнтернет, у банкоматах Приватбанку, картками поповнення рахунку та електронними картками поповнення рахунку.