Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей53Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 9 из 15
Показано с 81 по 90 из 142.
  1. #81
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от RAMM Посмотреть сообщение
    В наших условиях там должны быть листы металла.
    Товщиною не менше 5 мм. Почув це від кондуктора того ж тролейбуса (я одразу й не помітив, що скла немає). Дорбе, що скло автомобільне, загартоване, просто розсипалося на дрібні шматочки і ніхто не постраждав.

  2. #82
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от RAMM Посмотреть сообщение
    Неудивительно. В наших условиях там должны быть листы металла.
    Тепер там буде закрита дірка або шматком "оргскла", або фанерою, або залізякою.

    У когось є бажання направити інформаційний запит до "держгірпромнагляду" щодо того, наскільки "безпечним" буде такий "доробок" у тролейбусі?
    Адже до безпеки пасажирів така "адаптація" теж має значення.

    А заодно й побачимо, наскільки "продумано" й "заздалегідь" була продумана не тільки покупка тролейбусів, а й їх утримання в належному технічному стані.
  3. #83
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Тепер там буде закрита дірка або шматком "оргскла", або фанерою, або залізякою.

    У когось є бажання направити інформаційний запит до "держгірпромнагляду" щодо того, наскільки "безпечним" буде такий "доробок" у тролейбусі?
    Адже до безпеки пасажирів така "адаптація" теж має значення.
    Ничего там нету. И наверное ничего и не будут ставить. Будет ездить вот так.

    Офтоп:
    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    А заодно й побачимо, наскільки "продумано" й "заздалегідь" була продумана не тільки покупка тролейбусів, а й їх утримання в належному технічному стані.
    У vladd-а на любой вопрос мгновенно один ответ - власть виновата и какая она плохая. Наверное даже если собачка накакает на дороге у него будет виновата власть. Это что, пунктик такой?
  4. #84
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    це скло взагалі якесь ... недолуге і незручне, коли ти стоїш в дверях, тобі навіть схопитись нема за шо - прилипай обличчям до скла, тримайся як хоч
    якби там був поручень хоч мінімальний, то мабуть би не винесли того скла
  5. #85
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    У vladd-а на любой вопрос мгновенно один ответ - власть виновата и какая она плохая. Наверное даже если собачка накакает на дороге у него будет виновата власть. Это что, пунктик такой?
    "Пунктік" у тому, що для людей існують не тільки пологові будинки (де народжуються), та кладовища (куди "закопують").
    А у "проміжок часу" з назвою "життя" є ще поліклініка, лікарня з різними відділеннями де люди "ремонтують здоров'я". Аптеки, у яких "купують запасні частини" для того "ремонту".

    Та ж сама історія з тролейбусами (автобусами).
    Якщо хтось продумував питання покупки, то повинен був продумати й питання обслуговування, ремонту.

    Тролейбуси хто купив, я (ти)? Чи влада?
    Купили за свої особисті кошти, як гречку? Тоді мене це не цікавить!

    Але якщо купили за кошти бюджету, тобто умовно "наші спільні", то......
    "ІзвольтЬє отчітатЬся!"

    Тобто, якщо все "солодко й прекрасно", то через день-два ми вже бачимо той тралік з новеньким склом і немає питань.
    А якщо там буде фанера, залізяка чи колючий дріт - то ясно, що господарів у тому "хазяйстві" як не було, так і нема.
  6. #86
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    vladd, Почему именно так и именно так категорично? Хм...
    Лично я вот считаю, что стекла там мягко говоря лишние. Но вряд ли есть какая-то "обратная связь" на завод Богдан, чтобы собирали отзывы о работе своей продукции. Как в старые, добрые, советские времена. Хотя может и есть.
    И это не одно неудобство для пассажиров этого троллейбуса, есть и разные другие, о которых можно говорить.
    Только Вас если послушать, то в том, что стекла в Богданах стоят не там, где нужно или поручней нету там где было бы удобно так это Мамай виноват. И так за любой даже малейший вопрос, который можно прекрутить на власть Вы перекрутите.
    :) Мне просто аж интересно, в чем же причина такой нервности :)
  7. #87
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Лично я вот считаю, что стекла там мягко говоря лишние. Но вряд ли есть какая-то "обратная связь" на завод Богдан, чтобы собирали отзывы о работе своей продукции. Как в старые, добрые, советские времена.
    То ти пропонуєш возити пасажирів "автозаками"?
    В принципі, теж "слушна порада", але не думаю, що пасажирам такий варіант сподобається.

    P.S.
    Я вже казав колись, що не вибирав цю владу (в тому числі й місцевих урядників).
    І на минулих виборах теж не вибирав.
    Хоча на вибори ходжу завжди.
    Перед своїми нащадками мені не соромно, що не розбираюсь у "сортах"........
    (дальше придумайте сами.......)
  8. #88
    Offline
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    То ти пропонуєш возити пасажирів "автозаками"?
    Это где я такое предлагал? Что за буйная фантазия?


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Я ... не вибирав цю владу (в тому числі й місцевих урядників).
    А что же тогда Вы делали? :)))
    Да ещё такой своей смелой и решительной гражданской позицией гордитесь.
  9. #89
    Пророк

    Re: Про тролейбус в цілому


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    (дальше придумайте сами.......)
    Правильней "дальше додумайте сами" )))
  10. #90
    Offline
    Пасажир

    Re: Про тролейбус в цілому


    У Полтаві тролейбуси вечорами «перевозять повітря»

    У Полтаві поставили питання про економічну вигідність перевезень пасажирів тролейбусами у вечірній час

    Сьогодні під час презентації в тролейбусному депо тролейбусів № 66 та № 77 після капітального ремонту порушили питання щодо вечірніх перевезень пасажирів. Проблема полягає в тому, що після 21:00 ці транспортні одиниці пасажиромісткістю у 100 громадян возять по дві-три людини.

    Від присутніх поступила пропозиція: «Ми моніторили цілий тиждень стан пасажироперевезень з 21:00 по 22:00. Навіщо ганяти таку велику машину заради трьох людей? Можливо, краще залишити кілька одиниць транспорту на кілька маршрутів, адже до 23:00 тролейбуси ходять майже пусті. Таким чином, ми просто втрачаємо велику кількість коштів». На це мер Полтави Олександр Мамай відповів так:

    — Ці двоє чи троє людей — також мешканці нашого міста і їх треба також перевозити.

    Ми запитали заступника начальника КП «Полтаваелектроавтотранс» Петра Карпенка про збитковість перевезень пасажирів у вечірній час. Він зауважив, що у цей час доби працювати і справді економічно не вигідно. Річ йде не тільки про зарплатню кондукторів та водіїв, а й про затрати електроенергії, знос запчастин тощо. Як вдало вирішити ситуацію, Петро Карпенко прокоментував, жартуючи, так:

    — Що робити? Полтавцям потрібно пізніше лягати спати. Тоді і вони потребуватимуть послуг перевезення тролейбусами, і працівникам транспорту буде кого обслуговувати.

    До речі про останніх. У вересні міська влада закупила 10 нових тролейбусів «Богдан». Тоді транспортники жартували: «Тепер у „Кільцевих“ стане вільніше — нові тролейбуси „заберуть“ усіх пенсіонерів». Відтак, ми запитали, як змінилася кількість пасажироперевезень за добу після появи 10-ти нових тролейбусів. За словами начальника технічного відділу КП «Полтаваелектроавтотранс» Павла Богодістого, щоденно на тролейбусах їздить близько 100 тисяч пасажирів. При цьому перевозять зараз на 25 тисяч полтавців більше, ніж це було до закупівлі жовтих «Богданів». Петро Карпенко прокоментував ситуацію у звязку із тим, наскільки при цьому змінилася ситуація з зарплатнею кондукторів: останні їздять кожного разу на різних маршрутах, заробляють фактично однаково, а з моменту появи нових тролейбусів, не дивлячись на збільшення кількості пасажироперевезень, їхня зарплатня залишилася на тому самому рівні.

    Каріна ТЮТЮННИК, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/14755/

    Все ИМХО в первом комменте :)
+ Ответить в теме
Страница 9 из 15

Похожие темы

  1. Тролейбус на Яківці
    LAEN в разделе Тролейбуси
    Ответов: 22
    Последнее сообщение: 03.05.2013, 09:06
  2. Ответов: 42
    Последнее сообщение: 05.10.2009, 22:22
  3. Ответов: 15
    Последнее сообщение: 04.08.2009, 17:38

Теги для этой темы