Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 1 из 149 1 2 3 11 51 101 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 1483.
  1. #1
    Offline
    Пророк
    Lol

    Підвищення тарифу на проїзд


    Приватні перевізники вимагають підвищення проїзду в Полтаві хоча б до 1 грн. 25 коп., бо тариф 1 грн., за їх словами, вже нерентабельний. Для того, щоб влада дослухалася до таких прохань, приватні перевізники підігнали 48 маршруток та 9 автобусів на вулиці біля адмінбудівлі. Внаслідок цього, по Жовтневій залишилася лише одна полоса з двох в кожному напрямку для руху транспорту. Близько сотні водіїв, кондукторів цих маршруток і автобусів, продемонструвавши гарну підготовку, розвернули плакати із написами «Не робіть імідж на дешевому тарифі на транспорт», «Дайте працювати, а не виживати», «Асадчев, ми теж люди» та «Ми на грані банкрутства».


    Як розказала диспетчер Тетяна, «місто на тариф 1,25 грн. дало свою згоду, проте облдержадміністрація погоджувати тариф не хоче». «З нас вся Україна сміється. Сюди приїжджають і питають, а чому у вас рубль, якщо даже в Кременчуці 1,75 грн. Сідають в автобус і перепитують «рубль, да?», - каже одна із кондукторок-простестувальниць Анна. «Ми вже не просто доведені до відчаю. Нам немає чого їсти. Ми дітей возимо в автобусах, потому шо за садік немає чим заплатить. Це вже вобще абсурд. Рєбьонок із шесті утра до обєда катається в автобусі. Не хватає і на комунальні послуги», - каже молода мама Ірина.

    Як розповів журналістам комерційний директор ПП «Автомир» Михайло Косто, на сьогоднішній день на всіх підприємствах, які працюють у місті Полтаві склалася важка економічна ситуація. «Ми не можемо своєчасно виплачувати заробітну плату людям. Нам просто немає з чого її платити. Усі гроші, які ми заробляємо, ми витрачаємо на паливо і на запчастини. І в цьому місяці ми не зможемо виплатити заробітну плату людям. Це призведе до того, що люди не вийдуть на роботу і транспорт в місті просто стане. Від нас це залежати не буде. На разі у нас заборгованість по зарплаті два місяці», - сказав Косто. «Ми купляємо техніку в кредит, бо в нас немає власних грошей, щоб купляти цю техніку. Гроші повинні закладатися в тариф, щоб купляти нову техніку. На жаль ми цього не маємо, ми працюємо збитково. Всі наші підприємства працюють більше 5 років збитково», - зазначив Косто. Однією з найбільших проблем міського пасажирського автоперевезення є зростання цін на дизельне паливо на 30%, тому собівартість проїзду нині становить 1,35 грн., стверджують підприємці.

    Керівництво ОДА не змогло почути вимоги протестувальників, оскільки і голова ОДА Валерій Асадчев, і перший заступник голови ОДА Іван Близнюк, і заступник голови ОДА Андрій Баранов знаходяться на Сорочинському ярмарку на зустрічі із Президентом, повідомила керівник прес-служби ОДА Анна Довгошей. Натомість до них вийшов заступник голови - керівник апарату ОДА Сергій Соловей. Він повідомив, що зустрівся з представниками протестувальників, і в телефонному режимі відбулась розмова із головою ОДА Валерієм Асадчевим. Сторони досягли попередньої домовленості, що у найближчий час, можливо завтра, можливо пізніше, група від перевізників зустрінеться із головою ОДА Валерієм Асадчевим. «Одна із тез, яка не подобається перевізникам міста Полтави, але це є факт, що є лише 4 обласні центри, де тариф на перевезення є гривня, або більше гривні. У 23 обласних центрах, він менший, зокрема, в Одесі він становить 50 копійок, у Львові - 80 копійок. Це питання потребує подальшого обговорення і вивчення. Повинно бути знайдене те рішення, яке задовольнить і широкі верстви населення міста Полтави і перевізників, які також не можуть не платити заробітну плату своїм працівникам, і платити її достойну, і не їздити собі в збиток, і оновлювати парк». Соловей попросив перевізників бути готовими до конкретного обговорення: з розрахунками, чому саме 1,35 грн., а не 1,38 грн. чи 1,45 грн. «Ще жодна справа серйозна не вирішувалася на мітингах із лозунгами. Ця справа потребує фахового вирішення», - додав він.

  2. #2
    Offline
    Пророк

    2 перевізники вимагають підвищення тарифу на проїзд


    (продолжение)

    Голова представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Полтавській області Олена Адамович поділяє позицію підприємців. «Якщо вже підприємці намагаються проводити такий страйк, то вони потерпають збитки від своєї діяльності. Треба дослухатися до їх вимог», - сказала вона. Вона зазначила, що згідно існуючої процедури, їхнє преставництво має провести економічну та юридичну експертизи проекту рішення перегляду тарифу. «Внаслідок економічної експертизи ми ще в квітні місяці видали рішення про погодження проекту регуляторного акту щодо підвищення тарифу», - повідомила Адамович.

    Натомість в повідомленні, яке було розповсюджено прес-службою ОДА, зазначається, що «в облдержадміністрації великі сумніви викликає обґрунтування тарифів перевізниками, зокрема, в частині включення до собівартості проїзду відсотків по кредитах за придбані автобуси та вартості оренди і суборенди за використання транспортних засобів». Крім того, ще однією «причиною згідно з якою облдержадміністрація виступає проти підняття тарифів» у прес-релізі називається зменшення кількості транспорту і збільшення пасажиропотоку.

    Також зниженню собівартості проїзду у міському транспорті сприяє й ініціатива облдержадміністрації. Вона полягає у заснуванні нової автостанції №3 по вул. Зіньківській, 6а, на яку переведено відправлення автобусів приміського і міжміського сполучення Гадяцького напрямку, а також переведення автобусів Решетилівського напрямку на автостанцію №1 по вул. Великотирнівській, 7, зазначається у повідомленні прес-служби ОДА.

    http://www.regionnews.poltava.ua/ind...=view&id=16197
  3. #3
    Offline
    Пасажир

    Страйкували перевізники


    Перевізники чекали відповіді довго....

    Сьогодні з десятої ранку площа перед обласною державною адміністрацією була заповнена людьми і автобусами - це працівники авто підприємств, які займаються перевезеннями пасажирів, прийшли нагадати про свої вимоги щодо перегляду тарифів. В акції взяли участь усі юридичні й фізичні особи, які працюють на міських маршрутах. Серед численних лозунгів можна було прочитати й такі: «Ми теж люди», «Ми на грані банкрутства», «Не залишайте Полтаву без громадського транспорту – встановіть справедливий тариф». Як стверджують учасники акції, діючі тарифи внаслідок постійного збільшення собівартості перевезень, основою складовою якої є пальне, зовсім не залишають коштів на утримання й ремонт рухомого складу, не говорячи вже про його оновлення, що може мати трагічні наслідки. Тож годі буде говорити про якість обслуговування. Розрахункова собівартість за оцінками перевізників складає 1 гривня 25 копійок.

    Ще в листопаді торік авто підприємства звернулися до ОДА, яка наділена такими повноваженнями, з проханням переглянути тарифи. За даними керівників авто підприємств 19 травня поточного року за номером 156 таке розпорядження головою ОДА було підписане, а вже за кілька днів - 28 травня поточного року за №173 скасоване. За весь цей період жодних офіційних пояснень заявникам з ОДА не надійшло. Ніхто з керівників ОДА або профільних управлінь чи відділів конкретної відповіді на питання не дав і сьогодні. Заступник голови ОДА – керівник апарата Сергій Соловей, який вийшов до людей, пообіцяв зустріч з головою ОДА. Прес-служба ОДА розповсюдила інформацію, яка зводиться до того, що обласна державна адміністрація вважає вимоги перевізників необґрунтованими. Щодо аргументації, то, наприклад, там стверджувалося: в Одесі та Львові вартість проїзду в автобусах нижча, ніж нині в Полтаві. Як з'ясувалося, у Львові в так званому пільговому режимі працює лише 6 автобусів, в Одесі – чотири. А реальний тариф у Львові 1 гривня 75 копійок. А в Одесі півтори – дві гривні в залежності від маршруту.

    Відбулася зустріч представників пікетувальників з представником Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Полтавській області Оленою Адамович, яка з розумінням поставилася до пропозиції перевізників.

    Варто зазначити, що під час проведення акції збоїв у роботі міського пасажирського транспорту не зафіксовано.
    http://rada-poltava.gov.ua/news/2009/8/19/25089831/

    ===============================================

    Сам не бачив, але що проблеми з транспортом таки були - чув.
    Плакати, з якими стояли страйкуючі, вочевидь почіпляли на автобуси.
    На одному Вольво-гармошці бачив : "Пальне дорожчає. А тариф?"
    На Еталоні:


    П.С. А талончики з написом "1,25" продають вже кілька місяців. Щоправда за старою ціною.

    П.П.С. А от рівнятися на інші міста, як зроблено вище, не слід.
    Не треба рівнятися на ті міста, де взагалі повний безлад автобусній сфері.
  4. #4
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©
    А вони про нас, простих людей думають? Криза на дворє! Пільги поприбирали б (залишили б для ветеранів ВВВ, чонобильців, інвалідів 1групи) і всьо, а пенсіванєри хай купують проіздні квитки за пільговими тарифами - отода можна шось казать.

    Сам відчув на собі сьогоднішній страйк. Декілька років не їздив тролейбусами, а тут прийшлось. Ще й на зупинках стояв по 10-15 хвилин.
  5. #5
    Offline
    модератор
    реально, ребята хотят повышение тарифа,это понятно чисто по человечески, прожиточный уровень еще не повысили.. откуда народу брать деньги на проезд? Асадчев м...ак это сто пудов....

    зачем создавать кучу тем?
    ощутил на своей шкуре, когда ехал с церкви..... ужос... только "місто без околиць" ездит, но так вялоооооооооооо.. само название программы звучит, как насмешка.... окраины есть и будут , скорее всего проблему эту решат нескоро....
  6. #6
    Offline
    Пасажир

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Mihey Посмотреть сообщение
    зачем создавать кучу тем?
    теми об"єднано.

    Офтоп:
    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Внаслідок цього, по Жовтневій залишилася лише одна полоса
    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Рєбьонок із шесті утра до обєда катається в автобусі.
    Аффтар жжот...
  7. #7
    Offline
    модератор

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    мне тоже понравилась статья)) такие фразы классные.. если не платят зарплату, иди в другое место работать.....
    пусть Асадчев с Андрюхой поговорят, а потом принимают решение, а то те приняли, те неприняли.. Лебедь рак и щука, блин..... самое главное, что страдают люди, а не эти контрацептивы на тачках бизнес класса
  8. #8
    Offline
    Banned

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ну почему тогда есть тарифы 50 или 80 копеек?
    А им 1 рубль мало.Тем более не путайте эти два понятия.
    Полтава город небольшой, поэтому расстояние которое проезжает пассажир тоже небольшое.
    Взять кольцевой пассажир же не все кольцо проезжает, а где то в среднем 1/3 кольца.
    Если город крупный, то да , человек за транспорт должен платить больше так как расстояние которое ему необходимо проехать как правило намного больше чем у нас в полтаве.
    А главное причина на самом деле кроется в том, что среди автобусников сейчас конкуренция.
    На маленькую Полтаву целая куча автобусов.
    Через каждые 40 секунд автобус,автобус,автобус.
    Поэтому пассажиров на всех не хватает,катаются пустые
    Вот и хотят на НАС заработать поднятием тарифов.
    Все я думаю видели как автобусники гоняются друг за дружкой,матеряться,создают аварийные ситуации.
    Выход из этой ситуации не поднятие тарифов, а уменьшение количества автобусов.
  9. #9
    Offline
    Філософф

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Ми дітей возимо в автобусах, потому шо за садік немає чим заплатить. Це вже вобще абсурд. Рєбьонок із шесті утра до обєда катається в автобусі. Не хватає і на комунальні послуги», - каже молода мама Ірина.
    Навряд чи в них немає 75 грн заплатить за садок. Я спілкувалася з однією такою мамою, так у неї дитина ходить в садочок з басейном, так що не треба тут розводити. Звичайно їм важко, так чого не потребувати знизити податки чи проценти по кредитах? Або проїзд по пенсійних, як на мене взагалі абсурд. Краще б школярам молодших класів зробили. Я часто їзджу автобусом Балакіна-Техуніверситет. Там дихнути немає де, забитий весь не то що пенсіонерами, а людьми післля 75 років.
    А звичайним людям в кризу мабуть зарплату попіднімали, чи що вони думають? Хто буде їздити на автобусі, якщо на нього буте витрачатися 3 частина доходу?
    Коротше, всі пересідаємо на вєліки)))
  10. #10
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Transd Посмотреть сообщение
    Все я думаю видели как автобусники гоняются друг за дружкой,матеряться,создают аварийные ситуации.
    Особливо водії УМАКа на спарках, мало того, що ганяють як гонщики на здоровенних автобусах (<--занос 1м--> ) , так іще й щимлять увесь транспорт на зупинках (маршрутки в особливості).
+ Ответить в теме
Страница 1 из 149 1 2 3 11 51 101 ... ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов