Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 41 из 149
Показано с 401 по 410 из 1483.
  1. #401
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Mila, як мені сказала кондуктор в УМАКу - у них 70% рухомого складу по 1,25 грн. і 30% по гривні, а розмір (точніше пасажиромісткість) автобуса - до лампочки. От і виходить, що на маршруті одна-дві спарки і один-два звичайних автобуси по гривні, а всі інші по 1,25.

  2. #402
    Offline
    Пасажир

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Про ціну на проїзд.

    Нещодавно був у невеличкому містечку Тальному (Черкаської області).
    Так от. Там працює 6 маршрутів, на кожному працює 1 автобус - старий ЛАЗік або ПАЗік.


    І за це задоволення пасажири платять 1.75 коп.
    Альтернатива - пішки або на таксі.
  3. #403
    Online
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    LAEN, монополия !
  4. #404
    Offline
    Пасажир

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    СП «Умак» через суд вимагає підвищити тарифи на проїзд
    У понеділок в Полтавському окружному адміністративному суді відбудеться судове засідання, де буде розглянуто позов від СП «Умак» до Полтавської облдержадміністрації про визнання неправомірними дій колишнього губернатора Валерія Асадчева, який скасував своє ж розпорядження про зміну тарифів на перевезення пасажирів автобусами у Полтаві

    Як повідомив заступник директора СП «Умак» Дмитро Мисник, позовні претензії до ОДА викладені на шести сторінках. Якщо коротко, то суть конфлікту вже знайома. 19 травня минулого року Валерій Асадчев підписав розпорядження про підняття тарифів на пасажирські перевезення. Але вже 28 травня того ж року, коли документ уже перебував на погодженні в управлінні юстиції, підпис було відкликано. При цьому, за словами Дмитра Мисника, без більш-менш прийнятних обґрунтувань такого рішення.

    — Виходячи до облдержадміністрації із пропозицією підняти тариф до рівня 1,25 грн. за квиток, ми пройшли усі необхідні для цього стадії погодження, — говорить Дмитро Миколайович. — Наші розрахунки пройшли через Антимонопольний комітет, профспілки. Ми неодноразово обговорювали це разом із фахівцями ОДА у форматі засідань та нарад. Нарешті усе було погоджено. Асадчев підписав це розпорядження, але через кілька днів із невідомих причин відкликав свій підпис і тим самим скасував своє попереднє розпорядження. Із адміністрації ми отримали листа, що питання потребує якогось доопрацювання. Але що саме потрібно доопрацьовувати і які були мотиви цього рішення й досі залишається невідомим.

    Також Дмитро Мисник повідомив, що фактична собівартість перевезень у 2009 році складала 1,22 грн. При цьому працювати за тарифом 1,25 грн. потрібно було ще у 2008 році.

    Через збитковість перевезень СП «Умак» має кредиторську заборгованість у мільйон гривень та заборгованість по заробітній платі.

    Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/econom...business/2259/

    Андрій Баранов: «Підвищення тарифів на проїзд безглузде»
    Полтавські обласні тарифи на проїзд у міському та міжміському транспорті є найнижчими в Україні. Таку заслугу записав собі в актив екс-заступник голови Полтавської облдержадміністрації Андрій Баранов, під час сьогоднішньої підсумкової прес-конференції. Не зважаючи на, за його словами, «шалений тиск» ці тарифи вдалося зберегти.

    Водночас Андрій Павлович піддав великому сумніву рішення Полтавської міської влади про переведення 70% автобус у режим маршрутного таксі. Однак автобус може підпадати під цей режим, коли усі пасажири сидять, а не стоять.

    — Ми принципово не були проти підняття тарифів, — сказав Баранов. — Але і я, і покійний вже Микола Дубинка, пропонували провести диверсифікацію транспортних потоків, виробити графіки руху і таке інше, а потім вже піднімати тарифи.

    Стосовно ж судового позову СП УМАК на дії колишнього голови Полтавської ОДА, то Андрій Баранов офіційно заявив, що Валерій Асадчев не підписував розпорядження про підняття тарифів.

    — Без відповідного погодження проект підписав виконуючий обов’язків голови, а не сам голова. Я і сам, коли повернувся із відрядження, то особисто бачив ці розрахунки — вони безглузді. Підняти тарифи планували на 25%. А ціна на паливо тоді підвищилася тільки на 4%, а на зарплату вони витрачають лише 12% від прибутку, а 30-40 копійок у них йде на невідомі витрати...Тільки тиждень тому до нас звернулися перевізники Кременчука і піднімали подібне питання. Але дійсно, вартість палива на сьогодні вже істотно підвищилася, а полтавські перевізники хотіли це зробити ще рік тому.

    Ставлячи крапку у цій дискусії, Андрій Баранов сказав, що «своє невміння керувати транспортним підприємством не слід перекладати на плечі міської громади».

    Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/econom...business/2267/
    Плата за проїзд — судова тяганина триває
    Відбулося засідання Полтавського Окружного Адміністративного суду за позовом СП «УМАК» на рішення Полтавської облдержадміністрації щодо відкликання підпису розпорядження колишнього голови ОДА Валерія Асадчева про підвищення тарифів на перевезення пасажирів

    Нагадаємо, що СП «УМАК» ще рік назад пропонувало облдержадміністрації підняти цей тариф до рівня 1,25 грн. за квиток. За словами заступника директора цього автотранспортного підприємства Дмитра Мисника, після проходження усіх необхідних погоджень, пропозиція перевізників була підписана в. о. губернатора, але через тиждень після цього Валерій Асадчев відкликав цей підпис, залишаючи тарифи на існуючому рівні.

    Проте суд так і не сказав свого слова. Як повідомив Дмитро Мисник, суддя задовольнив клопотання Полтавської ОДА щодо перенесення судового засідання у зв’язку із тим, що на момент його проведення юрист адміністрації перебував на іншому судовому засіданні.

    Дмитро Миколайович також заявив, що ознайомився із відповіддю на сторінках «Полтавщини» колишнього заступника губернатора Андрія Баранова, який звинуватив перевізників з «УМАКу» у недбалому веденні власної справи, яке перекладається на кишені пасажирів.

    — Звісно, ми не можемо провести модернізацію, про що нам радив Андрій Баранов, бо ми кожного дня несемо збитки, — сказав Дмитро Мисник. — Про яку модернізацію може йти мова?

    Наступне слухання відбудеться 11 травня цього року.

    Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/econom...business/2473/
  5. #405
    Offline
    Новачок

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Может быть и нужно было бы повысить тариф. Ну за что, водитель в одной руке держит мобильный телефон в другой руль( тоисть твою жизнь ), но на окошечке за спиной у водителя написано, что пассажирам на переднем сидение строго запрещено общаться по телефону ПАРАДОКС!!!!!!!!!!! За рулем сидит человек 20-25 лет с сомнительными правами, хотя перевозка пассажиров общественного транспорта должна производиться водителем 1 го Класа. "Перегони": это просто СУПЕР!!!!!!!!!!! Пока доедешь три жизни проживешь, место под солнцем ценой человеческих жизней, а это затягивание поджидание на конечных остановках пусть толпа побольше собираться, сначала скучкуем, потом пусть ходят друг у друга по головам. За что платить. Мне не жаль денег, просто за что платить.
  6. #406
    Offline
    модератор

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Водночас Андрій Павлович піддав великому сумніву рішення Полтавської міської влади про переведення 70% автобус у режим маршрутного таксі. Однак автобус може підпадати під цей режим, коли усі пасажири сидять, а не стоять.
    LOL, но так оно и есть!
  7. #407
    Offline
    Постійний відвідувач

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    брехня....четкой формулировки нету..впрочем как и большинстве нашего законодательства
  8. #408
    Offline
    Пасажир

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Проезд в автобусах хотят повысить до 2 грн.
    Правда, в Кременчуге.
    http://www.poltava.pl.ua/news/econom...business/3123/
  9. #409
    Offline
    Пасажир

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Подводя итоги публикаций в СМИ, слухов и пр. где-то в феврале (может марте) проезд подорожает:
    в троллейбусах - до 1,25 (может и 1 грн. - _ИМХО_)
    в автобусах и маршрутках тоже видимо подорожает, но тут уже каждый называет свою цену.
    Я думаю автобус - 1,50, маршрутка - 1,75, или даже 2 грн.
    Надеюсь, что вариант, когда все автобусы - "маршрутне таксі" не оставят.
  10. #410
    Offline
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    ...
    Надеюсь, что вариант, когда все автобусы - "маршрутне таксі" не оставят.
    Почему нет?
+ Ответить в теме
Страница 41 из 149

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов