Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 133 из 149
Показано с 1,321 по 1,330 из 1483.
  1. #1321
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    Та не виникало у вас питання, чого їх зняли з маршрутів закордоном?
    В багатьох країнах ЄС є таке поняття, як "Податок на повітря".
    Смисл його полягає в тому, що має платитися податок за вихлопні гази, які виходять з вашого транспорту.
    В формулу розрахунку входить кілька показників, один із яких - вік транспорту. Чим більший вік - тим вище податок.
    Тому зазвичай від старого транспорту хочуть здихатися якомога швидше.
    В більшості випадків продають за безцінь, адже через податок такий транспорт збитковий.

    Думаю, всі помічали, як такі закордонні автобуси через 2-3 роки експлуатації починають чадіти.
    Хоча, Богданчики такой фігнею страждають через 2-3 роки з нового... Зараз каптять так, що УМАКовські відпочивають.

  2. #1322
    Offline
    Пивовар

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    має платитися податок за вихлопні гази, які виходять з вашого транспорту
    У нас тоже такой был - юрики платили. Когда работал в крупной организации (был большой парк транспорта) - бухгалтеры сидели считали. Я уже не помню базу налогообложения и периодичность - но цифры там были копеечные... Есть ли он сейчас - не скажу.
  3. #1323
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    Думаю, всі помічали, як такі закордонні автобуси через 2-3 роки експлуатації починають чадіти.
    Спробуй продати вітчизняне дизпаливо у Швецію (Німеччину). Через 2-3 роки "зачадять" і "там" автобуси.

    "УМАК" чадів не від поганих двигунів, а від низької якості дизпалива, яке виробляється та реалізується в Україні.
    Лише у останні роки свого існування ті двигуни вже дуже ніхто не ремонтував, бо просто не вистачало грошей на це.
    Тому працювало на рівні "аби їхало".

    P.S.
    У легкових автомобілів сьогодні дуже часто виходять з ладу паливні системи саме через низьку якість палива (і бензин, і дизель).
  4. #1324
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Мне кажется или мамайка с командой немного пода**ел?

    Розглянувши звернення автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, враховуючи договірні відносини із вказаними перевізниками, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту", наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 № 1175 "Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту", рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради від 21.03.2013 № 30 "Про затвердження умов конкурсу з перевезення пасажирів на міському автобусному маршруті загального користування", керуючись законами України "Про транспорт", "Про автомобільний транспорт", статтями 18, 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет Полтавської міської ради

    В И Р І Ш И В:

    1. Встановити тарифи на послуги з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, які здійснюються в експресному режимі руху та в режимі маршрутного таксі у м. Полтава суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, у розмірі 2,50 грн за одну поїздку.
    Еще было бы неплохо увидеть документ определяющий кто как ездит, а то сдается мне, что все, что не троллейбус у нас маршрутка, а тут еще и под "экспресс" можно закосить
  5. #1325
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Merry Corpse Посмотреть сообщение
    Мне кажется или мамайка с командой немного пода**ел?
    Еще было бы неплохо увидеть документ определяющий кто как ездит, а то сдается мне, что все, что не троллейбус у нас маршрутка, а тут еще и под "экспресс" можно закосить
    На дату решения гляньте.
  6. #1326
    Offline
    Частий гість

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Дата решения реальная 08.07.13. Там опечатка-видимо готовили впопыхах, так как заседание исполкома проводили втихаря. Ведь ни АМКУ, ни ОДА, ни общественное слушание не согласовало тариф в 2,50. Мамай пошел поверх всех. Повышение тарифа было запланировано задолго. Я в одном из автобусов в мае слышал, как кондуктор говорил-с июля будет 2,50. И исполкому без разницы, согласовано решение или нет. Это уже не первое единоличное решение мэра и исполкома. Причем на заседании, проведенном втихаря. Поэтому и дата такая. Клепали решение бегом, даже не проверив содержание. Насчет количества транспорта-на каждом маршруте есть количество автобусов обычных и маршрутных такси. Есть решение "Об утверждении условий конкурса на проведение городских пассажирских перевозок". Оно есть на сайте. Расписано, сколько обычных, сколько маршрутных такси. Экспрессы будут только на 20,21,43,44,51,52 маршрутах и их всего будет 17 или 18. Остальные на этих маршрутах-обычный режим движения (тариф 2 грн). Маршрутное такси только 20н,21н,51н,52н. Они будут ездить с 22.00 до 6.00.
  7. #1327
    Offline
    Частий гість

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Решение о тарифах я так понял должен утвердить горсовет. А решение насчет условий конкурса
    Додаток
    до рішення міськвиконкому
    від ___21.03.2013_№ __30___

    УМОВИ
    конкурсу з перевезення пасажирів на міському
    автобусному маршруті загального користування

    2. Ці умови покликані задовольнити потреби пасажирів у безпечному, швидкому та комфортному перевезенні на міських автобусних маршрутах загального користування (затверджені рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 21.01.2009 №04 «Про затвердження мережі міських пасажирських маршрутів загального користування м.Полтава») у звичайному, експресному режимах руху та у режимі маршрутного таксі.
    5. Обов’язкові умови конкурсу на перевезення пасажирів:
    № п/п Номер маршруту Назва маршруту Кількість автобусів Режим руху
    (кількість автобусів) Періодичність здійснення перевезень Вимоги до автобусів за
    звичайний /
    в т.ч. виконання соціально значущих перевезень експресний маршрутне таксі пасажиромісткістю технічними показниками екологічними показниками
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
    1 1 до 1600 К.Ринок – с.Вакуленці,
    з 1600 Центр – с.Вакуленці 2 2/1 постійно від 40 пас. Згідно з ДСТУ UN/ECE R 36-03-2002, 3649, 2543 ГСТУ 60.2-00017584-011-200 Згідно з ДСТУ 4277: 2004
    2 2 К.Ринок – вул. Харчовиків 2 2/1 постійно від 40 пас.
    3 3 К.Ринок – с.Дублянщина 1 1/1 постійно від 40 ас.
    4 4 К.Ринок – с.Дальні Яківці 3 3/2 постійно від 40 пас.
    5 5 К.Ринок – с.Яківці 2 2/1 постійно від 40 пас.
    6 6 К.Ринок – вул.Лугова 2 2/1 постійно від 40 пас.
    7 7 К.Ринок – с.Рибці 4 3/2

    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    8 8 К.Ринок – с.Вороніна 4 4/1 постійно від 40 пас.
    9 9 К.Ринок – с.Івонченці 3 3/2 постійно від 40 пас.
    10 10 К.Ринок – с.Червоний.шлях 4 3/1

    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    11 11 К.Ринок – с.Залізничників 1 1/1 постійно від 40 пас.
    12 12 К.Ринок – м-н Половки 5 1/1

    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    13 13 К.Ринок – с.Лісок 3 3/2 постійно від 40 пас.
    14 14 К.Ринок – Малобудищанський завод 5 3/2
    2 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    15 15 Техуніверситет – вул.Балакіна 2 1/1

    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    16 16 Домобудівельний комбінат (ДБК) – м-н Половки 2 1/1
    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    17 17 Т.Ц.Паровоз – ОЦЕВУМ 8 4/1
    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    18 18 Обласна психлікарня –
    вул. Г.Сталінграда 2 2 постійно від 18 пас.
    19 19 Кільцевий (ч/з Юрівку) 8 4 4 постійно від 40 пас.
    20 20 Кільцевий 16 11 5 постійно від 50 пас.
    21 20н Кільцевий від 2 від 2 постійно
    з 22:00 до 6:00 від 18 пас.
    22 21 Кільцевий 17 12 5 постійно від 50 пас.
    23 21н Кільцевий від 2 від 2 постійно
    з 22:00 до 6:00 від 18 пас.
    24 22 Центр – Розсошенське кладовище 2 1/1
    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    25 23 Центр – вул. К.Лібкнехта 2 1/1
    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    26 24 Центр – Обласна дослідна станція 2 1/1
    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    27 25 Центр – м-н Огнівка 2 2/2 постійно від 40 пас.
    28 26 Центр – м-н Огнівка
    (ч/з вул. Р. Люксемург) 9 3

    6 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    29 27 Центр – вул. Софії Ковалевської 2 1

    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    30 28 вул. Г.Сталінграда –Затуринський залізничний переїзд 5 2

    3 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    31 29 вул. Г.Сталінграда – с.Дублянщина 9 2

    7 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    32 30 вул. Г.Сталінграда – Маслосирбаза 2 1 1 постійно від 18 пас.
    33 31 вул. Г.Сталінграда – Хлібоприймальний пункт (ХПП) 2 1 1 постійно від 18 пас.
    34 32 вул. Г.Сталінграду –
    с.Червоний Шлях 1 1 постійно від 18 пас.
    35 33 с.Розсошенці – Дендропарк – с.Яківці 9 9 постійно від 40 пас.
    36 34 с.Горбанівка – Затуринський залізничний переїзд 2 1 1 постійно від 18 пас.
    37 35 с.Горбанівка – м-н Алмазний –
    м-н Браїлки – вул.Гожулянська 3 1 2 постійно від 18 пас.
    38 36 с.Горбанівка – Інститут зв’язку (ч/з Центр) 10 3

    7 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    39 37 м-н Огнівка – Новобудови 1 1 постійно від 18 пас.
    40 38 м-н Огнівка – Інститут зв’язку (ч/з Центр) 9 4

    5 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    41 39 м-н Огнівка – м-н Левада 7 3

    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    42 40 м-н Огнівка – Південний вокзал 8 4

    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    43 41 м-н Огнівка – з-д ГРЛ (ч/з Центр) 4 4 постійно від 18 пас.
    44 42 м-н Огнівка – с.Залізничників 3 1 2 постійно від 18 пас.
    45 43 м-н Левада –м-н Половки –
    м-н Алмазний – м-н Левада 13 11 2 постійно від 40 пас.
    46 44 м-н Левада – м-н Алмазний –
    м-н Половки – м-н Левада 13 11 2 постійно від 40 пас.
    47 45 Техуніверситет – м-н Огнівка 3 1 2 постійно від 18 пас.
    48 46 Інститут зв’язку – м-н Половки – м-н Алмазний – Інститут зв’язку 2 2 постійно від 40 пас.
    49 47 Інститут зв’язку – м-н Огнівка (ч/з вул.Сінну) 7 2

    5 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    50 48 Інститут зв’язку – Г.Сталінграда 3 3 постійно від 40 пас.
    51 49 Південний вокзал – с.Розсошенці 8 4

    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    52 50 Південний вокзал – Інститут зв’язку 3 3 постійно від 40 пас.
    53 51 Південний – м-н Алмазний –
    м-н Половки – Південний 13 11 2 постійно від 40 пас.
    54 51н Південний – м-н Алмазний –
    м-н Половки – Південний від 2 від 2 постійно
    з 22:00 до 6:00 від 18 пас.
    55 52 Південний - м-н Половки –
    м-н Алмазний - Південний 13 11 2 постійно від 40 пас.
    56 52н Південний - м-н Половки –
    м-н Алмазний - Південний від 2 від 2 постійно
    з 22:00 до 6:00 від 18 пас.
    57 53 вул. Балакіна – м-н Огнівка 2 1 1 постійно від 18 пас.
    58 54 з-д ГРЛ – Південний вокзал
    (ч/з Центр) 3 3
    постійно від 40 пас.
    59 55 з-д ГРЛ – с.Розсошенці
    (ч/з Алмазний) 8 2

    6 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    60 56 з-д ГРЛ – с.Розсошенці
    (ч/з Центр) 8 8 постійно від 40 пас.
    61 57 з-д ГРЛ – м-н Левада 5 2

    3 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    62 58 с.Яр – м-н Алмазний – м-н Половки – с.Яр 2 1

    1 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    63 59 с.Рибці – м-н Браїлки 1 1 постійно від 18 пас.
    64 60 с.Лісок – м-н Алмазний –
    м-н Половки – с.Лісок 2 1 1 постійно від 18 пас.
    65 61 с.Вакуленці – вул. Г.Сталінграда 8 4

    4 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    66 62 с.Вакуленці – м-н Половки – м-н Алмазний – с.Вакуленці 7 2

    5 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    67 63 м-н Сади-2 – с.Вороніна 2 1

    1 з березня по листопад від 40 пас.
    від 18 пас.
    68 64 м-н Сади-2 – м-н Левада 3 1

    2 постійно
    постійно від 40 пас.
    від 18 пас.
    69 65 Завод медичного скла – с.Рибці (ч/з Алмазний) 1 1 постійно від 18 пас.
    70 66 вул.Героїв Сталінграда – с.Івонченці 1 1 постійно від 18 пас.

    просто табличку не получилось скопировать... На сайте посмотрите. Дату и номер решения я указал.
  8. #1328
    Offline
    Пасажир

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Поділюся з вами своїми думками, бо наболіло трохи...

    Ціна на паливо, а конкретно - дизельне, підвищилася з ~9,40 до ~11,10 грн. Більшість автобусного транспорту (всі Богдани/Еталони/Івани, більша частина манів/вольво) працюють саме на ньому.
    У вихідний день робота великого дизельного автобуса (ман/вольво) на всіх маршрутах, мабуть окрім кільцевих "в нулях" або збиткова. З кожними вихідними такого транспорту все менше.
    Звісно, що і в будній день, а також і у менших автобусів прибутковість теж впала.

    Натомість містом курсує надмірна маршруток (прочитайте між рядками яких) (95% яких на газу), які спокійно вигрібають платного пасажира у автобусів.

    Про підвищення цін поки ніхто не говорить. Думаю, навряд чи хто це дозволить зробити.

    Мій прогноз: найближчим часом почнеться ще більший безлад, особливо у вихідні дні та вечірню годину.

    Вихід із ситуації - прибрати зайвий транспорт. Але хто ж це зробить?
  9. #1329
    Offline
    Частий гість

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    А зачем в выходные запускать кучу кольцевых? Я считаю так, нужно составить график выходного дня, то есть на круг давать кольцевому не 48-52 минуты, а 40-44, так как в выходные дни нет заторов по кольцу и автобус едет просто медленно, сжигая топливо, хотя фактически мог бы ехать быстрее. И автобусов пустить по 5 в каждую сторону с интервалом 8-9 минут. А в будни в час пик пустить автобусов максимальное количество, в межпиковые часы - 50% от пикового. Это я касательно кольцевых говорю. Касательно остального транспорта, то тоже необходимо составить график выходного дня. На весенне-летний период пустить дополнительный транспорт на окраины, там где дачи - Вакуленцы, Воронина. Там с 1 апреля по 1 октября бы понадобились 2-3 единицы "кольцевых".

    Вовсе необязательно повышать стоимость проезда. Нужно просто составить графики так, чтобы учитывать обеспеченность транспортом жителей города, в т.ч. окраин. Утром и вечером в час пик должно быть больше транспорта, чем днем. В выходные дни 2-3 кольцевых если перекинуть на Вакуленцы и Воронина, то они не будут убыточными. А то маршрутка с потоком людей на/с Вакуленец или Воронина не справится.
  10. #1330
    23q
    Offline
    23-й участник

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Більшість автобусного транспорту (всі Богдани/Еталони/Івани, більша частина манів/вольво) працюють саме на ньому.
    та вообще странно, працювали б на 95, а еще б лучше на авиационном паливе, это ж круто!!! зачем платить меньше? это потому-что в управлении у нас мудаки, давно дизельной гавно нужно было снять с маршрутов и оставить только на газу. почему нет богданов или аналогов на газе? можно не отвечать.
+ Ответить в теме
Страница 133 из 149

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов