Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 132 из 149
Показано с 1,311 по 1,320 из 1483.
  1. #1311
    Offline
    Новачок

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    що нам заважає впровадити цю систему на більш-менш дальні дистанції?
    Нам - нічого. Їм - жадність! ))) Мне кажется что только если мы сами принципиально не будем ездить стоя то со временем и маршрутчики привыкнут. Но мне кажется что такого у нас не будет никогда. Напротив народ у нас или не любит стоять на остановках или спешат все куда-то или хз. В вполне непозднее время (в районе 20-00) когда по этому маршруту ещё гарантировано проедет десяток транспорта людей пихается немеряно. Я порой когда чувствую как меня вминают в корпус маршрутки и вижу что ещё не все желающие зашли кричу в открытое окошко: "Уважаемые пассажиры! Это последняя маршрутка на Институт Связи в этом месяце! Просьба трамбоваться ВСЕМ!"

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Как-ни-как проезд дороже, а значит должен быть комфортнее.
    Мне кажется что в мировоззрении маршрутчиков цена никак с комфортом не связана ))) Тем более если есть желающие ехать стоя по существующей цене.

  2. #1312
    Offline
    part of me

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Вартість підняли на 25 копійок? Дуже дивно, що в когось може виникнути надія про те, що це якось покращить транспорт в Полтаві. Єдиний вихід з транспортом може надати держава. Якщо помріяти, то все що треба зробити, це просто запустити достатню кількість якісних автобусів по всім маршрутам і ні в кого не буде бажання лізти в напіврозвалену маршрутку і вони швидко зникнуть самі. Нормальні водії з маршруток зможуть перейти працювати на ці самі автобуси, всі інші можуть пошукати долі деінде. Тобто і проблема з транспортом вирішена і проблеми з демонстраціями водіїв не буде.
    По-мріяли і досить. А тепер реальність. Гарні маршрути отримані певною групою перевізників в Полтаві за великі хабарі. Тобто держслужбовці, які б мали проводити транспортну реформу зв'язані своєю неофіційною угодою. Закупівля транспорту - це не проста справа, яка пов'язана з крупними фінансовими витратами, в Україні її не можливо провести без величезних відкатів. Але і це не саме гірше. Гірше те, що на відкати закордоні фірми не підуть, а якщо це робити через посередників, то сума стає просто непристойною, це вже не рівень міста чи області. Тому єдина можливість співпрацювати з кимось, хто може запропонувати щось дешевше. Це або одноразові Богдани, або старі автобуси з закордону, які можуть надати у вигляді допомоги, або ще якийсь непотріб. І щоб не було куплено, це щось потім розіб'ється за рекордні терміни на шляхах Полтавщини. Тобто треба починати з ремонту доріг. Знову відкати, знову дешевий ремонт, який простоїть рік чи менше. А кам'янка? Кількаразового щоденного спуску на ній не витримає не один нормальний транспорт.
    Але уявимо, що чудо таки трапилось і в Полтаві по дорогам європейського зразка поїхали європейські автобуси. Та чи довго вони протягнуть з пасажирами, які люблять залишати наскальні написи, перевіряти, що знаходиться всередині сидінь?

    Звідки з'являються всі ці водії Полтави, власники підприємств Полтави, держслужбовці Полтави, бидло-пасажири, які роблять нормальний транспорт в Полтаві нездійсненою мрією?
  3. #1313
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    Вартість підняли на 25 копійок? Дуже дивно, що в когось може виникнути надія про те, що це якось покращить транспорт в Полтаві. Єдиний вихід з транспортом може надати держава. Якщо помріяти, то все що треба зробити, це просто запустити достатню кількість якісних автобусів по всім маршрутам і ні в кого не буде бажання лізти в напіврозвалену маршрутку і вони швидко зникнуть самі. Нормальні водії з маршруток зможуть перейти працювати на ці самі автобуси, всі інші можуть пошукати долі деінде. Тобто і проблема з транспортом вирішена і проблеми з демонстраціями водіїв не буде.
    По-мріяли і досить. А тепер реальність. Гарні маршрути отримані певною групою перевізників в Полтаві за великі хабарі. Тобто держслужбовці, які б мали проводити транспортну реформу зв'язані своєю неофіційною угодою. Закупівля транспорту - це не проста справа, яка пов'язана з крупними фінансовими витратами, в Україні її не можливо провести без величезних відкатів. Але і це не саме гірше. Гірше те, що на відкати закордоні фірми не підуть, а якщо це робити через посередників, то сума стає просто непристойною, це вже не рівень міста чи області. Тому єдина можливість співпрацювати з кимось, хто може запропонувати щось дешевше. Це або одноразові Богдани, або старі автобуси з закордону, які можуть надати у вигляді допомоги, або ще якийсь непотріб. І щоб не було куплено, це щось потім розіб'ється за рекордні терміни на шляхах Полтавщини. Тобто треба починати з ремонту доріг. Знову відкати, знову дешевий ремонт, який простоїть рік чи менше. А кам'янка? Кількаразового щоденного спуску на ній не витримає не один нормальний транспорт.
    Але уявимо, що чудо таки трапилось і в Полтаві по дорогам європейського зразка поїхали європейські автобуси. Та чи довго вони протягнуть з пасажирами, які люблять залишати наскальні написи, перевіряти, що знаходиться всередині сидінь?

    Звідки з'являються всі ці водії Полтави, власники підприємств Полтави, держслужбовці Полтави, бидло-пасажири, які роблять нормальний транспорт в Полтаві нездійсненою мрією?
    Увы, но это наша реальность..................
  4. #1314
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    А кам'янка? Кількаразового щоденного спуску на ній не витримає не один нормальний транспорт.
    http://www.poltava.pl.ua/news/21898/
  5. #1315
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Между прочим, и тут и не только часто упоминают "старые автобусы из-за бугра". Не знаю, как кому, а мне очень удобно, комфортно и приятно ездить на таком "старье" - Вольво, чем на новеньком Богдане и любом другом "витчизняном" траспорте. Ибо они даже новые не ровня настоящему городскому траспорту для людей, а не для...ну вобщем непонятно для кого и чего они проектируется.
  6. #1316
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Боянище, но вспомнилось ))
  7. #1317
    Offline
    part of me

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Pentax Посмотреть сообщение
    Между прочим, и тут и не только часто упоминают "старые автобусы из-за бугра". Не знаю, как кому, а мне очень удобно, комфортно и приятно ездить на таком "старье" - Вольво, чем на новеньком Богдане и любом другом "витчизняном" траспорте. Ибо они даже новые не ровня настоящему городскому траспорту для людей, а не для...ну вобщем непонятно для кого и чего они проектируется.
    Так вони зручніші, бо зроблені людьми для людей. Хоча більшість не для наших широт і всі з розрахунком на те, що за певних погодних умов буде використовуватися кондиціонер, чого у нас ніколи не робиться.
    Та не виникало у вас питання, чого їх зняли з маршрутів закордоном?
  8. #1318
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    Та не виникало у вас питання, чого їх зняли з маршрутів закордоном?
    Відповідь на це питання цілком зрозуміла, як і зрозуміло те, чому їх ставлять на маршрути у нас. Просто, у них є гроші на нову техніку, а у нас - ні.
  9. #1319
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    В любых других автобусах (наших) кондишна тоже нет. Поэтому лучше в таких без него, чем в наших без него же. Согласен, эти вольво нагреваются больше из-за размеров. В них не открываются окна. И в отличие от Б. в них нету дырок и щелей, из которых везде дует. И действительно, по очень большой жаре не очень хочется в них ехать. Но эта очень большая жара - лишь часть остального периода года, когда эти автобусы на два шага вперед по комфортности передвижения.
  10. #1320
    Online
    бог
    Cool

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    ...сколько тут того города? Полтава очень маленький городок... при таком изобилии муниципального транспорта Я всё равно выбираю идти пешком! Альтернатив масса-велосипед, автомобиль! А уж если что-то в самом транспорте не нравиться, смысл обговаривать "это" на форуме, что в свою очередь не изменит ситуации, просто игнорируйте тот вид транспорта, который Вы считаете недостойным Вас...
+ Ответить в теме
Страница 132 из 149

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов