Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 115 из 149
Показано с 1,141 по 1,150 из 1483.
  1. #1141
    Offline
    Гуру

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Значит, будет около 50 гривен. А почему по документам должен стоить намного дороже? В Полтаве же не один вид транспорта. Да, я читал, что должна быть стоимость проездного на один вид транспорта как за 120 поездок. Те 120 поездок, о которых указано в документе для цены проездного билета действуют ЛИШЬ В ТОМ СЛУЧАЕ, ЕСЛИ БЫ ТРОЛЛЕЙБУС БЫЛ ЕДИНСТВЕННЫМ ВИДОМ ТРАНСПОРТА В ПОЛТАВЕ и перевозки все были бы только ним. Тогда бы стоимость проездного была б 120 гривен. Но у нас кроме троллейбусов есть автобус и маршрутка. Я сам, имея проездной, если не успеваю на работу, то еду автобусом или маршруткой.

  2. #1142
    Offline
    Пасажир

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Покращення життя вже у суботу *сарказм*

    Проїзд у Полтаві подорожчає вже на цих вихідних

    Зокрема, йдеться про вартість квитків у полтавських тролейбусах та автобусах КП «Полтаваелектроавтотранс»

    Про подорожчання проїзду в Полтаві сказано у рішенні № 16 Полтавського міськвиконкому від 22.02.2012 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів у пасажирському транспорті м. Полтава».

    Таким чином, квиток у тролейбусах КП «Полтаваелектроавтотранс» коштуватиме 1,25 грн.. Вартість проїзду в автобусах цього підприємства складе 1,75 грн..

    За словами начальника КП «Полтаваелектроавтотранс» Євгенія Зайцева, новий тариф почне діяти з 3 березня поточного року:

    — У Рішенні Полтавського міськвиконкому сказано, що перше набуває чинності з моменту оприлюднення його у газеті «Полтавський Вісник» та на офіційному сайті Полтавської міської ради. Планується, що це відбудеться 2 березня 2012 року. Відтак, 3 числа проїзд у тролейбусах коштуватиме 1,25 грн. До цього йшлося ще наприкінці 2011 року. Тариф економічно обґрунтований, оскільки собівартість проїзду у тролейбусах 1,36 грн.

    Таке рішення прийняте «з метою приведення у відповідність розміру тарифів на послуги з перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті — автобусі, тролейбусі (який працює у звичайному режимі руху) економічно обґрунтованим витратам, зважаючи на зростання цін і тарифів на паливно-енергетичні та матеріальні ресурси, необхідність задоволення потреб громадян у доступних, якісних і безпечних перевезеннях, враховуючи погодження розрахунків тарифів Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, Міністерством інфраструктури України, керуючись ст. 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“» (уривок з Рішення публікуємо без змін).

    За словами Євгенія Зайцева, збільшення тарифу дозволить певним чином подолати збитковість комунального підприємства. Теоретично — на 25%. Щодо практики, судити рано, говорить Євгеній Зайцев.

    Згідно з Рішенням міськвиконкому, задля забезпечення соціального захисту учнів та студентів вартість на пільговий проїзд в автобусах КП «Полтаваелектроавтотранс» складе 1 грн. (за наявності у пасажира учнівського/студентського квитка). Виняток складе маршрут №19 («Кільцевий через Юрівку»). Вартість проїзного квитка тривалого користування при перевезенні пасажирів у міському пасажирському електротранспорті — тролейбусі — коштуватиме стільки: 18 грн. на місяць (для учнів шкіл), 26 грн. на місяць (для студентів денної форми навчання), 51 грн. на місяць (для громадян), 75 грн. на місяць (для службових поїздок працівників підприємств, установ та організацій).

    Нагадаємо, що останній раз підвищення вартості проїзду відбулося трохи менше, ніж рік тому.

    Каріна ТЮТЮННИК, «Полтавщина»
  3. #1143
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    нужно ожидать подорожания и на маршрутки/автобусы?
  4. #1144
    Offline
    Пасажир

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    В Кременчуге уже хотят 2,50.
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022148.html
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022156.html
  5. #1145
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    В Кременчуге уже хотят 2,50.
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022148.html
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022156.html
    Я так понимаю, нам ожидать очередного бурления.
  6. #1146
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Їздити власним авто з кожним днем все вигідніше.

    Хай живуть тягнучки, пробки та задимлені вулиці!
    Ура, товарісчі, ура!
  7. #1147
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    Хай живуть тягнучки, пробки та задимлені вулиці!
    Ура, товарісчі, ура!
    Картинка.
    Миниатюры Миниатюры свобода передв
.jpg  
  8. #1148
    Offline
    Пасажир

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    В Кременчуге уже хотят 2,50.
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022148.html
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022156.html
    Из той же области.
    http://www.telegraf.in.ua/kremenchug..._10022162.html


    У нас то же самое будет...

    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    А ще проблема приїхати вспотівшим на роботу.
    Ще гірше - на свіданіє)
  9. #1149
    Offline
    Пасажир

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


  10. #1150
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от erazer Посмотреть сообщение
    Учитывая качество дорожного покрытия - данное утверждение выглядит очень сомнительным.
    Можна обрати маршрут де менше ям. Так, наприклад, мені з Левади до Фурманова є 2 варіанти маршрута:
    1. через Карла
    2. через Розв"язку по трасі

    Так от, по трасі мені їхати на 2 км більше, але
    - на 4 хвилини швидше добираюся
    - витрачаю менше бензину
    - не "вбиваю" ходову

    Вся різниця в дорожньому покритті та світлофорах.
    По другому маршруту у мене лише 1 світлофор перед роботою, і 1 при повороті з траси на Кагамлика, але там мені зелена стрілка, так що на довго не затримуюся.
    На першому ідіотський світлофор на перехресті Карла х Фрунзе. Для тих, хто їде по Карла він вмикається на такий короткий проміжок, що встигає проїхати тільки 3-5 автомобілів (в залежності від того, як поїде перший в черзі). І далі аж до самого фурманова світлофор на світлофорі.

    По другому маршруту покриття на тверду четвірку, за винятком невеликого проміжку по Автобазівській.
    По першому - Карла Лібкнехта - суцільна ТоЯмаТоКанава. По ній їздити - собі дорожче.
    За всю вулицю 4ї передачі не вмикаю. В основному 2-3. Місцями приходиться взагалі зупинятися, щоб пропустити зустрічний транспорт, а потім об"їхати яму по-коліна.

    От і виходить, що довший в КМ маршрут, виявляється коротшим у часі та економнішим у пальному.

    Але звісно, стан доріг дуже плачевний.
    Пригадую гучні обіцянки - внесем податки за дороги в ціну пального, і дороги стануть як в Європі.
    Податки внесли, а дороги стали ще гірші.

    Ответ Сообщение от Rasta Посмотреть сообщение
    Короче, если человеку ездить на работу с Левады на Алмазный, еще по дороге ребенка в школу завозить, то конечно вел не вариант,
    От, якраз майже мій НЕ варіант. А так, думаю, їздив би веліком.
+ Ответить в теме
Страница 115 из 149

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов