Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей934Благодарности

Результаты опроса: Чи вважаєте Ви за доцільне підвищити ціну на проїзд у автобусі до 1 грн. 25 коп.?

Голосовавшие
102. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    34 33.33%
  • Ні

    46 45.10%
  • Треба зробити меншою ніж 1 грн.

    22 21.57%
+ Ответить в теме
Страница 110 из 149
Показано с 1,091 по 1,100 из 1483.
  1. #1091
    Offline
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    s27501, а ніколи не пробував більше працювати?
    Ну, звісно, для цього треба вміти щось гарно робити (головою чи руками), і не "з восьмої до п'ятої", а, можливо, "з шостої до двадцятої"...

    А з другого боку, раз транспортна проблема для тебе така нагальна, то чому ж немає "соціяльної справедливості" для жителів села, коли вони "тулять пішки" вранці з десяток кілометрів по багнюці ("в дождь и в грязЬ"), а ввечері мандрують у зворотньому напрямку?
    Де для них "справедливість"?

  2. #1092
    Offline
    Філософф

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    У жителів села, особливо у не дуже старих, практично у всіх є машини))) Тому їм вони необхідні для життя, там привезти урожай, харчі для худоби і теде. Я звичайно не кажу 100%, але 2 моїх сестри живуть у селі, і у всіх їхніх знайомих є машини, ну на крайнях мотоцикл з каляскою. Пішки вони навіть в сусіднє село не ходять. А до города 10 км, тим паче. В крайньому випадку на попутках. А то у вас виходить як ото в гуморесці про тяжке дитинство, де 10 км вгору пішки взимку, щоб подивитися мультик. http://www.poltavaforum.com/gumor-17...l#.TutVjnrvqEU
  3. #1093
    Offline
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от fabulist Посмотреть сообщение
    порівняння шкутильгає, як на мене.
    Ну і нехай, кожен має право на ІМХО і Ви також :)
    Ответ Сообщение от fabulist Посмотреть сообщение
    Да, і головне - що всі хотіли б, щоб "з розумом" підходили до інших сфер, до інших підприємців тощо. А якщо "з розумом" до Вас конкретно підійти, Ви що на це скажете? )))))))
    Знову переходимо на особистості? Не про мене грішного мова, а про плату за проїзд :)
    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    щоб у транспортній системі був порядок, не треба їй заважати
    А що хтось посмів заважати?! До відповіді нахабу!!!

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    А мова тут не про копійки, як у міських перевізників, а про мільйони...То чому?
    А кому це потрібно? )))

    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    А потім може півдня напівпорожній кататися.
    Не буде він зовсім кататися, а будет стояти на кінцевій. І чекати наступного часу пік.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Ну, звісно, для цього треба вміти щось гарно робити (головою чи руками), і не "з восьмої до п'ятої", а, можливо, "з шостої до двадцятої"...
    Якось негарно Ви висловились... відчутня легка зневага і зверхність до тих хто працює за таким розкладом. Чи може мені здалося?
    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    А з другого боку, раз транспортна проблема для тебе така нагальна, то чому ж немає "соціяльної справедливості" для жителів села, коли вони "тулять пішки" вранці з десяток кілометрів по багнюці ("в дождь и в грязЬ"), а ввечері мандрують у зворотньому напрямку?
    Де для них "справедливість"?
    Де це Ви таке бачили?

    А взагалі не обговорення теми, а пробачте на слові "срач".
    Приплели сюди все, що можна і не можна ))))))
    І гороскопи, і хто ким працює, і село, і Залізницю... страхіття та й годі )))))

    Кому не подобається що тарифи на пасажирські перевезення регулює в деяких випадках держава, то чому потрібно цим займатися? Ніхто ж не заставляє. А коли починали займатися знали ж, що самі ціну встановлювати не будуть, то чого було починати?
  4. #1094
    Offline
    Зануда

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Знову переходимо на особистості? Не про мене грішного мова, а про плату за проїзд :)
    до чого тут особистості, коли мова про різні сфери економіки....ну та добре, мені вже нудно.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    тарифи на пасажирські перевезення регулює в деяких випадках держава
    та ну перестали б красти, а тоді б вже сунули пику щось там "регулювати". А виявилося б просто - коли не красти, не вносити дисбаланс у ринок, то і регулювати нічого не треба.
    Чекайте. Троооошки нагнуть перевізників, але і до Вас, особисто, черга дійде. "Відрегулюють", тоді відпишитесь.
  5. #1095
    Offline
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Cveha Посмотреть сообщение
    У жителів села, особливо у не дуже старих, практично у всіх є машини))) Тому їм вони необхідні для життя, там привезти урожай, харчі для худоби і теде.
    А от літнім жителям машини не завжди доступні, часом через брак коштів, часом - вже просто немає здоров'я керувати.
    Чи так не буває?
    Є й ті, у яких діти або далеко, або їх просто немає. Що робити їм? До якої "машини впхатися"?

    І от начеб-то "льготЫ" у них є, як і у полтавців. От тільки ніхто їх цими пільгами або зовсім не забезпечує, або частково...Або банально до їхнього села вже років з десять не їздять автобуси взагалі (окрім як на поховальну процесію).

    Ответ Сообщение от Cveha Посмотреть сообщение
    Я звичайно не кажу 100%, але 2 моїх сестри живуть у селі, і у всіх їхніх знайомих є машини, ну на крайнях мотоцикл з каляскою. Пішки вони навіть в сусіднє село не ходять. А до города 10 км, тим паче. В крайньому випадку на попутках
    Можна зробити висновок, що ми у різних Українах живемо.
    Та воно й зрозуміло, навіщо старцям ті автобуси, нехай швидше поздихають, аби не "напружувати" пенсійний фонд!

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Якось негарно Ви висловились... відчутня легка зневага і зверхність до тих хто працює за таким розкладом. Чи може мені здалося?
    Ти вважаєш, що до нероби й ледаря s27501 у когось може бути почуття поваги?

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Де це Ви таке бачили?
    Див. вище: у різних Українах живемо!
  6. #1096
    Offline
    Инвалид умственного труда

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    А каким образом сейчас рассчитывается размер платы за проезд?
    А какти образом рассчитывается меню в ресторане?
  7. #1097
    Offline
    Пророк

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от Cveha Посмотреть сообщение
    У жителів села, особливо у не дуже старих, практично у всіх є машини)))
    Ответ Сообщение от Cveha Посмотреть сообщение
    А до города 10 км,
    Так это вы говорите про ближний пригород. Там половина городских жителей живет и практически все работают в городе. А вы посмотрите на села, которые находятся километрах в 200 от областного центра. Там ситуация другая - работы нормальной нет.
  8. #1098
    Offline
    Инвалид умственного труда

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от s27501 Посмотреть сообщение
    Я уже приводил пример - представьте себе, форумчане, что Вы-мужчина 35-40 лет, у которого есть жена 33-37 лет и ребенок-ОДИН подросток 13-14 лет. Ну средняя семья. Живете вы втроем в 2-комнатной квартире на Огнивке. Муж работает в районе Россошенец на заводе слесарем/нормировщиком (ну неважно кем) с зарплатой 2000-2100 чистыми. Жена работает медсестрой (лаборантом и т.п.) в медицинском или бюджетном учреждении, зарплата жены 1000-1100 чистыми (и то правда завышена, так как в реале не получается столько). Общий бюджет семьи 2100+1100=3200 гривен. Тпереь смотрите прожиточный минимум на 1.12.11 - 1004 на взрослого и 1042 на подростка. Итого прожиточный минимум на семью 1004*2+1042=3050 гривен. Это то, что рассчитано государством. Таким образом, СЕМЬЯ С ДОХОДОМ 3100-3200 ГРИВЕН ПРИ ПРОЖИТОЧНОМ МИНИМУМЕ 3050 ГРИВЕН АВТОМАТИЧЕСКИ СТАНОВИТСЯ МАЛООБЕСПЕЧЕННОЙ!!!!!! Теперь считайте затраты на проезд при тарифе в маршрутке 2 гривни, в автобусе 1,75, в троллейбусе-1,25. Прямого сообщения между Огнивкой и Россошенцами НЕТ, нужно ехать с пересадками. пешком не пойдете, так как далековато все-таки. Нужно ехать. С Огнивки троллейбуса нет, сразу этот вид транспорта отпадает. Едем на Фурманова автобусом, платим 1,75, потом пересаживаемся в троллейбус, платим 1,25. Итого 3 гривни за путь, который составляет около 5 километров. Это только один раз иуда. Назад с работы тоже таким же образом 3 гривни. Итого на проезд мужу в день ТОЛЬКО НА РАБОТУ/С РАБОТЫ 6 гривен. Рабочих дней 22, значит 6*22=132 гривни затраты на проезд МУЖА НА РАБОТУ/С РАБОТЫ. Жена едет с Огнивки автобусом тоже, 1,75 туда и 1,75 назад. 3,50 в день, 77 гривен в месяц. Итого муж с женой на проезд на работу/с работы потратит за месяц 132+77=209 гривен. Если учитывать проезд ребенка на кружки (допустим, школа находится рядом), на тренировки, на секции - 3 раза в неделю, 4 недели в месяце, 1,75 одна поездка. Затраты на проезд ребенка составят 1,75*2 (туда и назад)*3 *4=42 гривни. Итого 209+42=251 гривня затраты на проезд всей семья на работу/с работы и на учебу. А учитывайте еще и затраты на проезд в выходные дни, в праздники, после работы. Человек не только ж живет образом "Работа-дом". не так ли? То на проезд выйдет все 350 гривен в месяц, если не больше. Даже пойти с ребенком летом ОДИН РАЗ на речку-на проезд уйдет минимум 1,75*3*2=10,50 грн. То есть расчетная величина затрат на проезд такой семьи 350 гривен. Теперь считаем коммунальные платежи-обязательные платежи. Представляем, что семья живет не в частном доме (в "Интер-Агро" никто не работает в семье же), а 2-комнатная скромная квартира площадью 45 кв.м. Считайте затраты на отопление (45*3,04=136,8), на воду (допустим, есть счетчики, платят не больше 135 грн. на троих за воду и подогрев), на квартплату (1,1*45=49,5 грн), на электроэнергию (100 кВт=28,02), на газ (7,21*3=21,63). телефона и интернета нет. Всего за коммунальные услуги 370,95 грн. Итого проезд плюс коммуналка 350+370=720 гривен. Это без кабельного. И по минимуму. Остаток у семьи на проживание останется 3200-720=2480 гривен. ЭТО НА ТРОИХ. На одного на месяц 826,67 гривен. Вопрос-КАК прожить на такие деньги? Это средняя зарплата в Полтаве не руководителей "Интер-Агро", а средняя зарплата ЛЮДЕЙ. Вот Вам и экономически обоснованный тариф на проезд и нытье этих водителей, которые перегружают свой транспорт, набивают людей как селедка в бочку, тариф берут со всех одинаковый. И все им не хватает. Как прожить семье на оставшиеся 2480 гривен. Я не знаю. Это и поесть, и одеть-обуть, и дать в школу, и сделать хоть раз в 10 лет ремонт, и купить хоть китайскую бытовую технику.
    Аж слезу пробрало... Мне 41 год жене 35, в киев приехали 5 лет назад с заплечной сумкой каждый, 3 месяца как купили квартиру... на проезд дом работа трачу 12-15 грн в день Ирка больше. если по работе мотаюсь и до полтинникиа в сутки получается за транспорт. Не в транспорте дело, а в том, как чему и зачем вы учились. Учились жаловаться на не справедливость или решать проблемы которые перед вами возникают. Вы задолбали скулить, что вам кто-то должен. Профтыкали накопление знаний, вам на каждом уроке говорили, что вам пригодиться. Теперь считая копейки за транспорт вы вините государство. Рассмотрим с другой стороны, государство финансирует транспорт за счет налогов, я их плачу больше чем вы, так с какой стати я должен оплачивать ваш проезд? Не мне не в напряг. Просто подумайте ЕСЛИ У ВАС НЕТ ДЕНЕГ НА ПРОЕЗД ТО ВИНОВАТО НЕ ГОСУДАРСТВО А ВЫ.
    Задостали уже эти сопли поп поводу, что не на что жить. Я не олигарх и не его родственник... я просто ебошу, потому что у меня есть семья, ответственность за нее. работа, друзья на работе которых я не могу подвести. И просто друзья, кругу которых не принято распускать сопли.
  9. #1099
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    rust, +1.
    Я працюю з 7 до 21 для того щоб нормально жити, а не скиглити. Мої батьки працюють з 6 до 18, при цьому є лише один вихідний день, і у той день ще щось треба і вдома встигнути, і може з друзями погуляти, чи бабусі допомогти. До речі, в мене бабуся працювала з 15 років і на пенсію вийшла у 54 лише тому, що здоров'я підвело. А так промантулила токарем на бавовно-прядильній фабриці (не така вже й легка для жінки робота). Пішки ходила не лише на роботу й з роботи, а й до своєї матері в село за 24 км. Отримує пенсію трохи більше мінімальної, ходить на двох ціпках, постійно себе чимось займає, бо інакше "впала б на ноги" і не ходила б взагалі. Вона ніколи не нила, що мало грошей і т.п.
  10. #1100
    Offline
    Філософф

    re: Підвищення тарифу на проїзд


    До Города(тобто обласного центра) там 150 км. А до города, тобто райцентра 10. А працюють люди восновному в селі, там же. Доярками, там зерно перекидають, продавщицями. Так, це не вимираюче село, є амбулаторія, почта.
    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Можна зробити висновок, що ми у різних Українах живемо.
    Та воно й зрозуміло, навіщо старцям ті автобуси, нехай швидше поздихають, аби не "напружувати" пенсійний фонд!
    І автобус там ходить, і льготи діють. Чого ви так зразу нападаєтесь, я розказую, що є і так, а не тільки так як розказуєте ви.
+ Ответить в теме
Страница 110 из 149

Похожие темы

  1. Ответов: 206
    Последнее сообщение: 19.04.2017, 17:15
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.09.2010, 13:04

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов