Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей96Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 10 из 17
Показано с 91 по 100 из 170.
  1. #91
    Offline
    Пасажир

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Как транспортная система делит полтавчан на четыре сорта

  2. #92
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Бо "задом напірЬод" воно зроблено....Тому й система така.

    На мою думку цілком логічним був би варіант "пакетного продажу" місць на "кільцевому" маршруті.
    Тобто варіант такий: хоче власник великого автобуса поставити його працювати на "кільце"? Отримуй "пакет з маршрутів", який виглядає як:
    "Вакулинці" плюс "кільцевий".
    "Рибці" плюс "кільцевий".

    При цьому однією з умов роботи на "кільцевому" маршруті повинна бути така: в першу чергу ставиш машину на Вакулинці - тоді маєш право поставити другу машину на "кільце". Якщо вийшов з ладу автобус, який працював на "околиці" - власник знімає автобус з "кільця" і посилає замість зламаного.
    Таким чином і стимул з'являється до того, аби автобуси зайвий раз "не ламались".

    Але це так, "думкою дурень багатіє"...

    Поки на "кільцевому" ніхто "не бажає" працювати, окрім "пе-пе-мамай", то буде як буде.
    "Лохи" будуть бити машини по "воронінам/яківцям", а "нормальні пацани" будуть "шліфувати" кільце.
  3. #93
    Offline
    Пасажир

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    "Лохи" будуть бити машини по "воронінам/яківцям"
    Тут трошки не то)

    Вороніна (платний) - доволі непоганий маршрут.
  4. #94
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Мова не про "непоганість" маршруту (для перевізника), а про проблему з пасажирськими перевезеннями в цілому (для пасажирів).
    Хочеш "кільце"? На!
    Але їздь і у Рибці та Лісок!

    Або їздь "Вороніна" та "Вороніна"....

    Ти ж не будеш заперечувати, що "кільце" більш "рибний" маршрут у порівнянні з "Вороніна"?
  5. #95
    Offline
    Пасажир

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Ти ж не будеш заперечувати, що "кільце" більш "рибний" маршрут у порівнянні з "Вороніна"?
    Я не знаю нинішніх розклАдів на Вороніна, і точних розклАдів на кільце. Зараз кільце загадили купою транспорта, а на Вороніна як їздило 4 автобуси і 2000 чоловік в день (наприклад), так і їзде. Так що як каже один коментатор на сусідньому сайті "все может быть"...
  6. #96
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Ну так от про те і мова, що у питаннях транспортних треба підходити збалансовано.
    А поки що "у мужів державних" голова болить тільки про те, "як за мінімальний проміжок часу встигнути хапнути максимальну кількість бабла".
  7. #97
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Я тоже согласен с автором статьи (Laen, да? ) что нужно делать проезд после 22-00 подороже. Лет 5-6 назад выезжал из многих районов на маршрутке без проблем, тогда как сейчас проще такси вызвать.
    И еще, очень хочется, чтобы поскорее эти Газельки, Руты и подобные тазики на колесах, исчезли с дорог нашего города как вид.
  8. #98
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Я вважаю, що якщо підійти до цього питання виважено, у тому числі й з ціноутворенням на проїзд у вечірній (або й "надвечірній" час), та "прикатати" маршрут, то о 23-й годині можна було б перевізнику робити рейс хоч і з автовокзалу до тих же Вакулинців.

    На мою думку, можна й 5 гривень заплатити за те, аби спокійно сісти у автобус і доїхати чи то до Південного вокзалу, чи до Дублянщини.
    І це повинна бути не якась там "Рута", а мінімум - великий автобус на 80-100 пасажирів, не менше.

    У "Мосгортрансі" (Росія/Москва) існує така практика:
    найперший рейс з віддалених кінцевих зупинок (наприклад у Полтаві можна порівняти з Розсошенцями, ГРЛ), який називають "відкриття маршруту", роблять найдосвідченніші та найвідповідальніші водії на гарантовано справних машинах (тобто "здирків", які розвалюються на дорозі на такий рейс не поставлять).
    Навіть, якщо автобус на такому рейсі зламався, то диспетчер на кінцевій зупинці повинна швидко знайти йому заміну і "продублювати" цей рейс, чи відправивши автобус від кінцевої зупинки; чи то "заслати" його до місця перебування зіпсованого автобуса і "перевантажити" пасажирів, після чого справний автобус виконуює цей перший рейс.

    У вечірній, точніше нічний час, таким самим чином є рейс, який називають "закриття маршруту".
    Тобто, останній автобус (назвемо умовно) з кінцевої зупинки "Училище зв'язку" прослідує на Вакулинці о 00:30.
    А от з Вакулинців поїде порожнім у парк.

    За виконання перших і останніх рейсів несуть персональну відповідальність як безпосередньо водії автобусів, так і диспетчери.
    І пасажирів на цих перших та останніх рейсах теж буває досить багато (особливо влітку, коли молодь гуляє по місту). Люди точно знають, що вони в 00:30 поїдуть за призначенням.
    ---
    З огляду на полтавські реалії я би вибудовував приблизно так "заохочування" перевізника:
    якщо сьогодні він не виконав останній рейс до кінцевої зупинки, то:
    1. "Завтра" платить штраф у розмірі...ну скажімо в 1000 гривень.
    2. І "завтра" ж замість "кільцевого" маршруту для другого (третього) автобуса на цю "пару" (маршрутів) стає наступний перевізник з "черги охочих".
    Таким чином, на мою думку, для перевізника буде гарний "стимул" забезпечити транспортом саме пріорітетний для міста маршрут і "завтра" не втратити право на "кільце". Та й вартість проїзду у 5 гривень (для всіх без виключення категорій пасажирів!) компенсувала б (а може й заохочувала б) у якійсь мірі витрати перевізника.
    Для того, аби виділити такі автобуси з основної "сірої маси", доречним було б використання підсвіченних маршрутних вказівників, наприклад: "Нічний маршрут" (чи якось так) аби уникнути "прикиданням у дурня" окремих осіб.

    УМВС було б доречним зобов'язати ці нічні рейси укомплектовувати хоча б одним (краще парою) працівників ППС.
    Це б трохи "охолодило" голови "особливо гарячих" пасажирів напідпитку (чи просто дурнів).
    Міська влада такі питання могла б обговорити і організувати з свого боку.
  9. #99
    Offline
    Пророк

    Re: Проблеми громадського транспорту


  10. #100
    Offline
    Пасажир

    Re: Проблеми громадського транспорту


    Был на выходных в Харькове, в т.ч. и ночью.
    Из того, что я видел - транспорт работает даже в полночь.
    В десять вечера ехал на новеньком "Богдане" (не привычном для Полтавы желтом чудище малой вместимости, а полноценном большом автобусе типа наших МАНов), а до полуночи видел бегающие Эталоно-Иваны.

    А у нас что в 10 вечера? полная ж...

    Конечно там и проезд 2,50-3 грн...
    И минимум маршруток, хотя раньше было просто валом Рут, а самым большим автобусом на практике был "Эталон".
    Могут, если захотят.
+ Ответить в теме
Страница 10 из 17

Похожие темы

  1. Проблеми ДНС(DNS) Укртелекому
    fragov в разделе UKRTELECOM / УКРТЕЛЕКОМ
    Ответов: 25
    Последнее сообщение: 11.02.2013, 23:42
  2. проблеми з клавіатурою
    Olio в разделе Мобільні телефони та КПК
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 23.06.2009, 21:40

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов