Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей16Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 1 из 6 1 2 3 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 51.
  1. #1
    Offline
    Пасажир

    Автобуси обладнають датчиками руху


    До кінця року усі пасажирські автобуси та мікроавтобуси облаштують спеціальними датчиками
    21.07.2009

    Вони дозволять забути про порушення графіків руху та позбавлять полтавців довгих очікувань транспорту, запевняють у відділі з питань транспортних перевезень міськвиконкому. Таким чином, навести порядок у сфері пасажирських перевезень у Полтаві міська влада планує завдяки технічному прогресу.

    Аби пасажирський транспорт ходив без запізнень та згідно з усіма умовами договору із міськвиконкомом, усі транспортні засоби (387 одиниць) планують до нового року облаштувати спеціальними датчиками та звуковими модулями, які сповіщатимуть про зупинку.

    /Микола Дубинка, начальник відділу міськвиконкому з питань транспортних перевезень

    Для того, щоб мешканці та гості міста знали, яка зупинка, щоб орієнтувалися. І найголовніше, щоб наші автобуси не збивалися з графіку руху/

    Ці датчики – полтавського виробництва, одна одиниця коштує близько 1400 гривень, разом зі звуковим модулем – 1800. Саме модуль озвучуватиме кожну зупинку.

    /Звук модуля

    Зупинка Артема!/

    В майбутньому пристрій запрограмують і він озвучуватиме і наступні зупинки. Тим часом датчик завдяки супутниковому зв’язку сигналізуватиме на пульт диспетчерської служби - де зараз знаходиться транспортний засіб, чи він на лінії, чи вчасно він дістається зупинок і так далі. Тобто, - тотальний контроль за рухом автобуса, говорять у відділі з питань транспортних перевезень міськвиконкому, цей контроль дозволить навести лад у сфері пасажирських перевезень у місті. Представники підприємств-перевізників з цією думкою згодні.

    /Сергій Шалак, директор ПП «Автомир»

    З точки зору наведення порядку в місті - це великий плюс. Тільки так ми зробимо крок вперед/

    Поки в місті у тестовому режимі курсує 4 автобуси з такими пристроями. Датчики ж купуватимуть самі перевізники. А першими їх отримають пільгові автобуси, які працюють згідно з міською програмою «Місто без околиць».

    У міськвиконкомі запевняють - ця система датчиків ліквідує затримки, запізненя та взагалі невихід транспортних засобів на маршрути. Це буде перша в Україні система контролю за рухом пасажирського транспорту, яку реалізують на міському рівні.

    Максим Яров
    http://www.misto-tv.poltava.ua/news/4993/

    ==========================================

    Мне кажется газелька с датчиком движения и электронным табло которое показывает остановки, а также с автоинформтором будет выглядеть немного дико

    Да и нововведение это скорее всего обернется против самих пассажиров...

  2. #2
    Offline
    Пасажир

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Поки в Полтаві ДжиПіЕс датчиками збираться обладнати автобуси і маршрутки, в Кременчуці іх вже поставили на... сміттєвози

    Сміттєвози з навігаторами дозволяють комунальному підприємству не лише заощаджувати кошти, але й контролювати водіїв

    Незвичайні для України сміттєвози працюють у Кременчуці. Ззовні ці автомобілі нічим не відрізняються від подібних ГАЗів, МАЗів, ЗІЛів, КамАЗів і Сканій, які зайняті в комунальних господарствах інших міст. Але маленькі пристрої, розміром не більше половини мобільного телефону, які встановлюються в салонах окремих кременчуцьких сміттєзбиральників, роблять їх видимими навіть із космосу.
    Як розповів директор Кременчуцького КАТП-1628 Олександр Максименко, робота з впровадження навігаційного обладнання була розпочата ще торік. Головна мета, яку переслідувало керівництво підприємства, — економія ресурсів і, звичайно ж, прибуток від цього. Адже не секрет, що деякі несумлінні водії, ухиляючись від маршрутів, роблять «ліві» рейси, зливають із баків пальне. Тепер такі працівники під особливим контролем. Заступаючи на зміну, вони разом із путівкою одержують і датчик. І з цього моменту на екрані комп’ютера системного адміністратора видно, в якому місці знаходиться водій, рухається його автомобіль чи зупинився. Протягом усього маршруту пересування ця інформація надходить на монітор. Якщо були в ньому якісь відхилення, наприкінці робочої зміни запис надається керівництву підприємства, що робить відповідні висновки.
    Зрозуміло, що не всім подобається подібне нововведення, але той, хто дорожить своїм робочим місцем, тепер не йтиме на порушення. Водії жартують, що їх взяли на повідки. Деякі намагалися перехитрити навігаційну систему, але тільки створили проблему — довелося червоніти перед колективом.
    Усього в комунальному підприємстві спеціальними датчиками обладнано десять автомобілів. Особливо їхня популярність підвищується з настанням зими, коли на вулиці виводиться техніка, що посипає асфальт сіллю й піском. А тим часом дирекція КАТП намагається вдосконалити систему контролю. У процесі напрацювань уже відібране найякісніше навігаційне обладнання (вартість одного комплекту не перевищує 1000—1500 гривень), а тепер упроваджується найсучасніше програмне забезпечення. На віртуальну карту, говорить Олександр Максименко, планується нанести не тільки автомобільні маршрути, які світяться, але й місця розташування всіх сміттєвих контейнерів, що встановлені в місті. Це потрібно для того, щоб знати, скільки часу витрачається в конкретного водія на збір і вивіз сміття.
    Але найбільша гордість кременчуцьких комунальних працівників — упровадження роздільного збору сміття. Кременчук став першим містом в Україні, де населення сортує побутове сміття й викидає його в окремі контейнери. Ще до початку кризи міськвиконком надав КАТП-1628 товарний кредит строком на п’ять років, закупивши в Німеччині 880 великогабаритних контейнерів різних кольорів. Контейнер із жовтими смугами призначений для пластику, із зеленими — для скла, із синіми — для паперу, а з чорними — для різних домашніх відходів. Переваги нововведення очевидні. По-перше, в таких баках європейського зразка міститься не «стандартний» кубометр сміття, а у два, а то й три рази більше, що дозволяє раціональніше використовувати дорогу міську землю, а також техніку, що її обслуговує. По-друге, від них практично немає запаху, оскільки вони закриваються дуже щільно.
    Сортування сміття позитивно відбилося на економічних показниках міського комунального підприємства. Якщо раніше воно платило за утилізацію своєї «сировини» досить великі гроші, то зараз його кубатура, завдяки можливості пресувати чисту об’ємну вторсировину (пластик, папір, картон), значно зменшилася. Це ж дозволило заробляти гроші — пресовані форми із задоволенням купують інші виробництва.
    До того ж екологія в місті покращилася.
  3. #3
    Offline
    модератор

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    ездил уже в автобусе, в котором колонка стоит и с помощью нее обьявляют остановки)) хорошо, но больше звука)
  4. #4
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Ответ Сообщение от Mihey Посмотреть сообщение
    ездил уже в автобусе, в котором колонка стоит и с помощью нее обьявляют остановки)) хорошо, но больше звука)
    а я нещодавно їхав кільцевим, так окрім гучномовця, який проголошує зупинки, ще й дисплей висить поблизу кабіни водія, на якій пишеться назва зупинки (таке раніше бачив тільки в електричках)
  5. #5
    Offline
    Пасажир

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    а я нещодавно їхав кільцевим, так окрім гучномовця, який проголошує зупинки, ще й дисплей висить поблизу кабіни водія, на якій пишеться назва зупинки (таке раніше бачив тільки в електричках)
    Таких пока 2.
    Этот:


    и один "Богдан" КП "ПЭАТ" (Місто без околиць)
  6. #6
    Offline
    модератор

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    ще й дисплей висить поблизу кабіни водія, на якій пишеться назва зупинки
    Я такое видела в Киеве и в Одессе в трамваях новых.


    LAEN, ты не в курсе, не планируют в нашем городе запуск трамвайных линий?
  7. #7
    Offline
    Пасажир

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    АлекS, не в курсе, но ИМХО нам хотя бы троллейбус сохранить и с автобусами порядок навести... куда нам ещё трамвай.

    были планы пустить в Полтаве трамвай, при чем за пол века до пуска троллейбуса, но, как видете, не сложилось.
  8. #8
    Offline
    модератор

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    были планы пустить в Полтаве трамвай, при чем за пол века до пуска троллейбуса, но, как видите, не сложилось
    Мне трамваи больше нравятся, чем троллейбусы: от трамвая хоть и грохота больще, зато пробок нет, и едет быстрее.

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    нам хотя бы троллейбус сохранить и с автобусами порядок навести
    Да, эти виды транспорта пользуются большой популярностью у льготников. "Турбота" по-моему...
  9. #9
    Offline
    Пасажир

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Кстати, я думал что датчики будут ставить вместе в АИ (автоинформатор) и ЭТ (электронное табло, показывает остановки).

    Но это не так

    Датчики ЯТП будут устанавливаться сами по себе, а АИ и ЭТ - сами...
  10. #10
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Автобуси обладнають датчиками руху


    Сьогодні їхав автобусом-спаркою СП "УМАК", обладнаним АІ. До речі, якщо я не помиляюсь, то говорить він голосом Олени Свідецової ( студія "Місто" )
+ Ответить в теме
Страница 1 из 6 1 2 3 ... ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 18.06.2008, 21:42

Теги для этой темы