Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей25Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 6 из 7
Показано с 51 по 60 из 70.
  1. #51
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Нові троллейбуси


    Це точно. Технічка тільки й робить, що мотається туди-сюди. Зі старими тролеями мабуть менше мороки. Краще б вже ЕлектроЛАЗ закуповували, раз їм так нових припекло.

  2. #52
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    vladd,
    - Да, конечно не радостно, что новые троллейбусы тягают, но думаю все наладится и будут они нормально бегать. Наверное есть какие-то ньюансы из-за которых это происходит. Но думаю, это не то, чтобы просто их назвать "Г".
    - ЮМЗ и так ездят. И насколько я понимаю, то со сломанного "Богдана" сделующий за ним ЮМЗ в любом случае подберет пассажиров.
    - "Скупився" город, все таки 10 новых троллейбусов. "Спродався" наш же завод, в смысле украинский. Наверное в данной ситуации это правильнее покупать своё, чем тянуть импорт б/у. Почему не ЮМЗ новые купили, не знаю. Может быть цена, может быть качество. Все таки качество ЮМЗ видно по тем, что сейчас ездят. Сравнение всегда хорошо иметь. Вполне возможно, что Богданы уже себя показали с плохой стороны и снова будут брать ЮМЗ.
    - Не думаю, что за 200 тыс.грн. кто проведет кап.ремонт ЮМЗ. А так, если только подлатать, то я думаю, что этим и занимались все последнее время, только толку мало. Ездит один с облезшими зелеными поручнями, когда-то на нем даже была наклейка, что ремонт сделан на ПТРЗ, потом наклейку убрали, наверное, чтобы не позорится. Потому, что она уже через полгода стал похож на всех зверей. А укорачивать спарки - это не выход. Нужно наоборот увеличивать вместимость транспорта, а не уменьшать его. Это мировой опыт.
    Дороги, понятно нужно ремонтировать, но и парк троллейбусов нужно когда-то обновлять. Все таки дороги каждый год по чуть-чуть что-то делают. А новые троллейбусы посл. раз покупали при Тихоновиче покойном. А как денег нету то и тянешь куцое одеяло, то голову укроешь - ноги голые, то наоброт. Денег то, нету, а делать нужно много. И что-то уж совсем давно не делали.

    Sky, Я бы наверное точно не брал сразу 10-ть новых одной и той же марки. Взял бы по два разных, и ЮМЗ и Львовский и Богдан. Поюзать их с пол года а потом решить, каких добирать.
  3. #53
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    vladd,
    - Да, конечно не радостно, что новые троллейбусы тягают, но думаю все наладится и будут они нормально бегать.
    Я не буду здивований, якщо невдовзі стане відоме широкому загалу про те, що..... для нормальної роботи нових "траліків" треба провести реконструкцію, скажімо, п'яти (чи десяти) тягових підстанцій. І вартувати воно буде по мільйону на кожну.
    Або дроти виявляться затонкі і їх треба буде змінити.

    Все це нагадує ситуацію, як в анекдоті про чемодан без ручки:
    І нести важко, і кинути ніяк.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Наверное есть какие-то ньюансы из-за которых это происходит.
    Основний "ньюанс", це те, "на чиї гроші гуляємо".
    Ось коли я собі збирався придбати пральну машину, то знайшов час поспілкуватися у сервісному центрі з ремонтниками пральних машин. Питав "що" та "як", яких найбільше здають в ремонт, які сильні та слабкі сторони, тощо.
    В результаті, придбав ту машину, яка мені хоч і не дуже подобалась, але яку рекомендували придбати не ті, хто їх продає, а ті, хто обслуговує та ремонтує. Гарантійний період вже скінчився давно, а вона працює й працює.
    Те ж саме стосується телевізорів, телефонів, ноутбуків та іншої техніки.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    ЮМЗ и так ездят.
    Від перестановки доданків сума не змінюється.
    Як ЮМЗ будуть "так" їздити, коли водіїв в депо не стало більше? Без водіїв "їздять", на "автопілоті"?
    Частина ЮМЗ зараз стоїть "під парканом" у тролейбусному депо. І поки тролейбусне депо навчить нових водіїв, то ці тролейбуси вже розтягнуть на металобрухт.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    - Не думаю, что за 200 тыс.грн. кто проведет кап.ремонт ЮМЗ.
    Звісно, що приватник за свої гроші обере купівлю одного Volvo чи MAN-a, нехай і десятирічного віку. Бо він коштує 250-300 тисяч. І його ресурсу вистачить ще років на десять (якщо обслуговувати та ремонтувати вчасно).

    Тобто, на сьогоднішній день формула така:
    Один тролейбус "Богдан" вартує стількки ж, скільки коштує сім автобусів великої місткості.
    Аби міська влада думала не про саморекламу ("Які ми хороші"), а про громадян, то на 20 мільйонів і дороги поремонтувати можна було б, і транспортну систему впорядкувати. Але то ж треба головою працювати, а на це ще й хист потрібен.
    Звичайно, що протринькати бюджетні кошти, воно простіше.
    Та й "відкат", мабуть, хто треба вже отримав.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Все таки дороги каждый год по чуть-чуть что-то делают.
    Видно, що ти по Полтаві мало їздиш.
    Поїдь на вул.Сакко (одну з найбільш аварійних), або Карла Маркса (біля госпіталю) чи Сковороди та й подивись на те, як давно там їх "ремонтують".
    Якщо колись хоч у травні-червні робився "ямковий ремонт", то у цьому році там взагалі нікого з дорожніх служб не видно було. Вже й "ямки" не треба об'їзджати, бо там не "ямки" а суцільне урвище. Колеса лопотять як по залізничним рейкам.
  4. #54
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Я не буду здивований, якщо невдовзі стане відоме широкому загалу про те, що..... для нормальної роботи нових "траліків" треба провести реконструкцію, скажімо, п'яти (чи десяти) тягових підстанцій. І вартувати воно буде по мільйону на кожну.
    Або дроти виявляться затонкі і їх треба буде змінити.

    Все це нагадує ситуацію, як в анекдоті про чемодан без ручки:
    І нести важко, і кинути ніяк.
    Поживем - увидим. Но у меня мнение, что все наладится и будут эти Богданы нормально ездить, как и должно.
    А анекдот не к месту. Что такое "чемодан"? Все троллейбусное депо? Что его и нести тяжело и бросить жалко. Так если так, то это совсем другая проблема.


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Основний "ньюанс", це те, "на чиї гроші гуляємо".
    Ось коли я собі збирався придбати пральну машину, то знайшов час поспілкуватися у сервісному центрі з ремонтниками пральних машин. Питав "що" та "як", яких найбільше здають в ремонт, які сильні та слабкі сторони, тощо.
    В результаті, придбав ту машину, яка мені хоч і не дуже подобалась, але яку рекомендували придбати не ті, хто їх продає, а ті, хто обслуговує та ремонтує. Гарантійний період вже скінчився давно, а вона працює й працює.
    Те ж саме стосується телевізорів, телефонів, ноутбуків та іншої техніки.
    Вы думаете, что никто ничего не узнавал не уточнял перед покупкой этих машин. А сделали просто так... от балды?

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Від перестановки доданків сума не змінюється.
    Як ЮМЗ будуть "так" їздити, коли водіїв в депо не стало більше? Без водіїв "їздять", на "автопілоті"?
    Частина ЮМЗ зараз стоїть "під парканом" у тролейбусному депо. І поки тролейбусне депо навчить нових водіїв, то ці тролейбуси вже розтягнуть на металобрухт.
    Это более широкая проблема и новых Богданов она совершенно не кассается.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Звісно, що приватник за свої гроші обере купівлю одного Volvo чи MAN-a, нехай і десятирічного віку. Бо він коштує 250-300 тисяч. І його ресурсу вистачить ще років на десять (якщо обслуговувати та ремонтувати вчасно).
    При чем тут частник и автобусы, обсуждается коммунальный электротранспорт, а именно новые Богданы. Вы же раньше сказали, что лучше бы было провести ремонт старых ЮМЗ на те деньги, что потратили на Богданы. Так я и ответил, что вряд ли ремонт был бы оправдан в сопоставлении сумм.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Один тролейбус "Богдан" вартує стількки ж, скільки коштує сім автобусів великої місткості.
    Аби міська влада думала не про саморекламу ("Які ми хороші"), а про громадян, то на 20 мільйонів і дороги поремонтувати можна було б, і транспортну систему впорядкувати. Але то ж треба головою працювати, а на це ще й хист потрібен.
    Звичайно, що протринькати бюджетні кошти, воно простіше.
    Та й "відкат", мабуть, хто треба вже отримав.
    Ну, это проще всего обвинить кого в получении отката и в том, что кто-то головой не думает. И с какой радости власть будет покупать автобусы, если у неё в подчинении коммунальное троллейбусное депо? Правильно и сделали, что Тр. купили. И воздух будет чище и депо обновилось немного и работать будет.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Видно, що ти по Полтаві мало їздиш.
    Поїдь на вул.Сакко (одну з найбільш аварійних), або Карла Маркса (біля госпіталю) чи Сковороди та й подивись на те, як давно там їх "ремонтують".
    Якщо колись хоч у травні-червні робився "ямковий ремонт", то у цьому році там взагалі нікого з дорожніх служб не видно було. Вже й "ямки" не треба об'їзджати, бо там не "ямки" а суцільне урвище. Колеса лопотять як по залізничним рейкам.
    Я по Полтаве очень много езжу. И обращаю внимание на многое. Не нужно переходить на личности. И разных мест которые требуют ремонта найти можно много. Вопрос в том, что как распределить деньги малые на всё?

    И не нужно разбирать посты на цитаты. Вырвать из всего поста предложение большое ума не нужно. Все Ваше мнение можно было уместить (я так понимаю) в двух предложениях: Власть через откат втюхала городу "Г" в виде этих Богданов, нужно покупать б/у импортные автобусы, а депо пусть валится и на малые деньги, что есть ремонтировать дороги, причем не те, по которым ездит весь городской транспорт, а Сковороды и Козака (кстати, а не К.Маркса)
  5. #55
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Нові троллейбуси


    AlexDS, тролейбуси закупляли через тендерну комісію, яка обрала саме Богдан. ЮМЗ зараз стоїть, тому у дніпрян немає чого купувати.
    При Матковському купляли тролейбус - один.
    Гроші, за які були куплені сії транспортні засоби рішенням сесії нашої міської ради були забрані з тих, які спочатку були прописані в бюджеті для ремонту доріг.
    ЕлектроЛАЗ добре себе зарекомендував у Києві, Кремечуці та інших містах. Богдан же "кака рєдкосна", при тому ще й не досить апробована. Та й головою треба думать - автобуси Богдан випускає "Г" якості, проводимо аналогію - тролейбус буде ідентичним "Г".
  6. #56
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    Sky, Если ЛАЗы хорошо себя зарекомендовали, действительно странно чего же их не взять. Может цена? А получилось: дешева рыбка - погана юшка.
  7. #57
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Но у меня мнение, что все наладится и будут эти Богданы нормально ездить, как и должно.
    На прикладі пральної машини спробую "пояснити на пальцях", для більш простого сприйняття.

    Одного разу з'явилась у мене потреба придбати пральну машину. Але я в них просто не розбираюсь.
    "Розвісив вуха", почав вивчати ринок пропозицій і ... знайшов.
    Ось вона, чудова, новітня, сенсорна панель для керування, замість п'яти кілограм білизни можна завантажити сім і таке інше.
    Окрім цього, мені гарно "поїздили по вухам", зробили знижку в ціні і я прийняв рішення купити це новітньє чудо.

    Придбав.
    Але ось настав відповідальний момент, коли я вирішив скористатися цим "надбанням".
    Завантажив речі для прання і.....виявилось, що під'єднувати машину треба до мережі 110V (як у США та Канаді), сервісні гвинти монтуються за допомогою тільки спеціального інструменту з розмірністю у дюймах і таке інше.
    Тобто, своїм придбанням я так і не зміг скористатися у той день.

    Я не склав руки і вирішив придбати трансформатор для пониження струму з 220V до 110V, придбав сервісний інструмент (допоміг товариш, що мешкає в США) все інше, чого мені не вистачало.....
    Так, з часом все налаштувалось і я зміг користуватися цією машинкою. Але якою ціною?
    --------
    Нічого не нагадує ситуація?

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    А анекдот не к месту. Что такое "чемодан"? Все троллейбусное депо? Что его и нести тяжело и бросить жалко.
    Не тролейбусне депо, а "нове надбання", яким місцеві мешканці так і не користуються, як воно мало б бути. А яка причина, чи то технічна проблема тролейбуса, чи яка інша (немає кваліфікованих водіїв чи низька напруга у мережі), це пасажиру нецікаво.
    Тому й виходить "чемодан".....Бо начеб-то й тролейбус є, а от їхати у ньому не можна.
    Можна для прикладу провести аналогію з придбанням мобільного телефону моделі 2012 року десь так на початку 70-х років. Начеб-то й телефон є, але скористатися ним ніяк.....тому й користуємося дротовим зв'язком.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Вы думаете, что никто ничего не узнавал не уточнял перед покупкой этих машин. А сделали просто так... от балды?
    Та ні, якраз навпаки. От тільки або спеціалісти такі "обізнані" з боку тролейбусного депо були, або їм таки просто "впарили" тролейбуси не тієї модифікації чи комплектації (не з тим обладнанням, або не тієї якості).
    Бо, якби було б інакше, то тут не з'явилися б фото "Богданів", які тягає "технічка 01".
    Значить таки щось тут не так, не врахували якісь фактори, або просто не знали про них.

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    При чем тут частник и автобусы
    "Частнік" не викине свої кошти так по-дурному, як витратили бюджетні....купивши транспорт, який не має змоги їздити. У такому разі постає питання, а навіщо було придбавати такий "електротранспорт"?
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    обсуждается коммунальный электротранспорт, а именно новые Богданы.
    Ну нові автобуси "Богдани" в тролейбусному депо теж є. І вони таки їздять на маршрутах, бо, хоч і не комфортні, але таки перевірені часом.
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Вы же раньше сказали, что лучше бы было провести ремонт старых ЮМЗ на те деньги, что потратили на Богданы. Так я и ответил, что вряд ли ремонт был бы оправдан в сопоставлении сумм.
    Яких саме "сумм"? На 2 мільйони гривень можна не один ЮМЗ "оживити". На Супрунівському промвузлі навіть фірма колись була, яка такі роботи виконувала. Але чомусь такий варіант не підійшов...

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Ну, это проще всего обвинить кого в получении отката и в том, что кто-то головой не думает.
    Свічку не тримав, але, м'яко кажучи "нераціональне рішення" спонукає задуматись багато над чим (чому людина робить так, а не інакше).
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    И с какой радости власть будет покупать автобусы, если у неё в подчинении коммунальное троллейбусное депо?
    Так то не до мене питання, "чому". Тим більше, що автобуси "Богдани" (білого кольору) таки ж придбавали по ціні Б/В MAN-а. ТІльки куди більше пасажирів влізе на кінцевій зупинці "Вакулинці" о 7:15 ранку, в "Богдан" чи у "MAN"? Якщо я правильно розумію, то місцеві урядники бідкаються про перевезення громадян міста і зацікавлені у цьому? Чи навпаки, "не дуже зацікавлені"?

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Я по Полтаве очень много езжу. И обращаю внимание на многое.
    Аналогічно.
    Особливо привернули увагу номери автомобілів та іншої дорожньо-будівельної техніки, що працює на ремонті доріг у нашому місті.
    Ці номери мають "харківську прописку".
    Чому у Полтаві працюють "харків'яни", чи то у нас місцеві дорожні служби вже так перевантажені, що не встигають?
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Не нужно переходить на личности.
    Не бачив навіть натяку на "перехід".
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    И разных мест которые требуют ремонта найти можно много.
    Так от вулиця Сакко це мабуть одна з навантажених вулиць у місті. А навіть "ямкового" ремонту у цьому році не провели. Питання тоді "чому?
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Вопрос в том, что как распределить деньги малые на всё?
    Один з варіантів: раціонально використовувати (можливо, не розкрадати).
    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    И не нужно разбирать посты на цитаты. Вырвать из всего поста предложение большое ума не нужно. Все Ваше мнение можно было уместить (я так понимаю) в двух предложениях: Власть через откат втюхала городу "Г" в виде этих Богданов, нужно покупать б/у импортные автобусы, а депо пусть валится и на малые деньги, что есть ремонтировать дороги, причем не те, по которым ездит весь городской транспорт, а Сковороды и Козака (кстати, а не К.Маркса)
    Ну, ти "так понімаєш", хтось - "не так". Тут погоджусь, це вже особиста справа, хто і як осмислює сказане.

    Але, як висновок нашого спілкування, можна сказати наступне:
    1. Придбані тролейбуси на сьогоднішній день не перевозять пасажирів у обсязі, що запланований (тобто кількість запланованих рейсів і кількість фактично виконаних не співпадає). Точні причини поки що невідомі (можливо і не в тролейбусах справа, а в чомусь іншому).
    2. Деякі ділянки доріг у Полтаві не ремонтуються зовсім, внаслідок чого знаходяться у аварійно-небезпечному стані та не відповідають (наприклад) ДСТУ 3587-97.
  8. #58
    Offline
    Пророк

    Re: Нові троллейбуси


    vladd, Да, судя из-за того, что есть моменты простоев новых Тр "Богдан" есть какие-то проблемы. Возможно в самих машинах, возможно нет. Вот говорили, что ЛАЗы лучше, может быть правильнее было бы их купить. А может только кажется что проблем с Богданами много. Интересно было бы услышать информацию от специалистов, кто хоть как-то к этому вопросу близок, типа на тему "3 мес. эксплуатации новых "Богданов", оправданные ожидания и разочарования". Поживем увидим.
    Дороги - это не в этой теме. Не будем засорять.
  9. #59
    Offline
    Пасажир

    Re: Нові троллейбуси


    И так часто...
    Миниатюры Миниатюры 444612.jpg  
  10. #60
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Нові троллейбуси


    Таке враження, що вони не то браковані, не то недороблені. Ще ось може виявиться, що як уже вище згадували, до них треба буде щось докупить )
    П.С. На 126 ще й електронне табло не працює.
+ Ответить в теме
Страница 6 из 7

Похожие темы

  1. Нові тарифи Укртелеком!
    fragov в разделе UKRTELECOM / УКРТЕЛЕКОМ
    Ответов: 43
    Последнее сообщение: 29.11.2016, 19:13
  2. Нові тарифи Wi-Fi
    fragov в разделе UKRTELECOM / УКРТЕЛЕКОМ
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 16.06.2010, 08:05
  3. Нові тарифи в роумінгу
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 15.06.2009, 02:22

Теги для этой темы