Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей7Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 4 из 5
Показано с 31 по 40 из 46.
  1. #31
    Offline
    Пасажир

    Re: Перевізники та маршрути


    vladd, УМАКу дали на 3, а потім розірвали дороговір.
    Так що це ще не факт, що ППТ буде працювати до 2017 року.
    Офтоп:
    Та і кінець світу там скоро...

  2. #32
    Offline
    Пасажир

    Re: Перевізники та маршрути


    У Полтаві на кону прибутковий маршрут №2

    Не маючи жодного конкурента, найприбутковіші маршрути Полтави отримав ТОВ «Полтавапастранс». Нещодавно оголошено конкурс на ще один вигідний маршрут
    Конкурсні маршрути

    Виконавчий комітет Полтавської міської ради оголосив конкурс з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. Претендувати полтавські перевізники зможуть на 9 маршрутів: № 18 (Обласна психлікарня — вул. Г. Сталінграда (ч/з вул. Артема), № 25 (Центр — м-н Огнівка ), № 32 (вул. Героїв Сталінграду — с. Червоний Шлях), № 37 (м-н Огнівка — Новобудови), № 40 (м-н Огнівка — Південний вокзал), № 63 (м-н Сади-2 — с. Вороніна), № 66 (вул. Героїв Сталінграду — с. Івонченці).

    Виставили на конкурс і маршрут № 60 (с. Лісок — м-н Алмазний — м-н Половки — с. Лісок). До речі, під час презентації двох «відкапіталених» тролейбусів заступник начальника КП «Полтаваелектроавтотранс» Петро Карпенко назвав один з маршрутів у напрямку Ліска нерентабельним, оскільки туди їздить не більше п’яти осіб.

    — На даний момент рух транспорту по маршруту № 13 (Ринок — Лісок) за програмою «Місто без околиць», яким користувалися жителі мікрорайону Лісок, призупинено, — зазначив він. — Ми — комунальне підприємство. І працюємо не на прибутки, а, в основному, на задоволення потреб жителів міста. Практично тільки автобуси нашого підприємства обслуговують найвіддаленіші куточки, тому фінансувати їх, звичайно, складно.
    Лот № 1 — «Кільцевий-2»

    Наразі на кону і"Кільцевий-2« — маршрут № 19 (Кільцевий через Юрівку). Нагадаємо, що маршрути № 20 та № 21 («кільцеві») у січні 2011 року виграв ТОВ «Полтавапастранс». Як виявилося, решта полтавських перевізників на вигідний маршрут заявку навіть не подавали. Щодо маршруту № 46 (Інститут зв’язку — Половки — Алмазний — Інститут зв’язку): на нього претендував ще й ПП «ЛЮГ». Та під час засідання присутнім повідомили, що цей підприємець знімає свою кандидатуру. У територіальному відділенні АМКУ в Полтавській області тоді висловили сумнів з приводу того, що жоден інший перевізник, крім ТОВ «Полтавапастранс», не захотів возити полтавців «по кільцю».

    — Як і обіцяли, товариство ми перевірили на наявність у цьому випадку фактичного усунення суб’єктів господарювання. За документацією, виходить, що, справді, інші перевізники заявок на маршрути № 20 та № 21 не подавали — з цієї точки зору усе відбулося по закону, — зазначив голова відомства Володимир Оніщенко.

    Про те, чи подав вже хтось заявку на участь у конкурсі, розповів Володимир Васильєв, начальник КП «Центральна диспетчерська служба міських пасажирських перевезень». Виявилося, що ні. Сам директор ТОВ «Полтавапастранс» ситуацію коментувати відмовився і не відповів, чи подаватиме заявку на другий «кільцевий» маршрут.
    Дещо про умови конкурсу

    На запитання, коли стане відомо, хто отримав «Кільцевий-2», відповів Сергій Шпак, виконуючий обов’язки начальника відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку Полтавського міськвиконкому. За його словами, засідання конкурсного комітету з визначення перевізників для здійснення перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування відбудеться 28 березня 2012 року. Прийом документів для участі у конкурсі проводиться до 12 березня 2012 року. Опісля робочий орган (КП «Центральна диспетчерська служба міських пасажирських перевезень») має перевірити достовірність поданої документації.

    До речі, участь у конкурсі коштує 881,35 грн. (з урахуванням ПДВ). Таку суму має сплатити кожен учасник, навіть якщо не стане переможцем. Хто встановив таку і ціну і на що витратять ці кошти?

    — Проводилися спеціальні економічні розрахунки, які затверджував Полтавський міськвиконком. Кошти йдуть на потреби робочого органу, аби він мав змогу перевірити достовірність поданої на конкурс документації: оплата роботи працівників, вартість бланків, пального і багато інших статей. До речі, вартість участі у конкурсі вже давно збільшилася, проте ми ціни не піднімаємо, — розповів Володимир Васильєв.

    То, може, і мудро вчинили перевізники, коли не подавали заявки на участь у січневому конкурсі за 881, 35 грн., прогнозуючи безперечну перемогу ТОВ «Полтавапастранс», який, на їхню думку, «планомірно захоплює ринок пасажироперевезень» і «видавлює дрібних перевізників з прибуткових маршрутів міста».

    Каріна ТЮТЮННИК, «Полтавщина»

    http://www.poltava.pl.ua/news/14875/
  3. #33
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Перевізники та маршрути


    Бачу у нас з'явився новий перевізник - ТОВ "Полтава-еко" ))
  4. #34
    Offline
    Пасажир

    Re: Перевізники та маршрути


    Sky, новий перевізник зі старими дірами автобусами :)
  5. #35
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Перевізники та маршрути


    LAEN, ми нашу столовую перейменували в їдальню... ))
  6. #36
    Offline
    Пасажир

    Re: Перевізники та маршрути


    З вчорашнього дня 33 маршрут обслуговує Полтавагазсервіс Рутами.
  7. #37
    Завсідник

    Re: Перевізники та маршрути


    Видел автобус на 33 маршруте ЛЮГа.
  8. #38
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Перевізники та маршрути


    Ответ Сообщение от Работник Посмотреть сообщение
    ЛЮГа.
    В принципі з сюжету міста то випливає, що цей маршрут після Автомира був переданий на обслуговування ЛЮГу. Але скоріш за все, так як ЛЮГ не виконував рейси, маршрут передали Полтавагазсервісу.
  9. #39
    Offline
    Пасажир

    Re: Перевізники та маршрути


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    В принципі з сюжету міста то випливає, що цей маршрут після Автомира був переданий на обслуговування ЛЮГу. Але скоріш за все, так як ЛЮГ не виконував рейси, маршрут передали Полтавагазсервісу.
    Так і є.

    На маршрутах 14 (МБЗ) и 9 (Ивонченцы) по графиках Автомира (платных) ездят Руты. А раньше были Богдан/Эталон.
    Рыбцам повезло больше - на 7-ке ездит частный Богдан/Эталон.

    На льготных графиках остался работать Автомир.
  10. #40
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Перевізники та маршрути


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    на 7-ке ездит частный Богдан/Эталон.
    бачив на 7-му Богдан ще в липні
+ Ответить в теме
Страница 4 из 5

Похожие темы

  1. Підвищення тарифу на проїзд
    Enter в разделе Транспортні новини
    Ответов: 1482
    Последнее сообщение: 18.08.2015, 17:53