Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей13Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 2 из 2
Показано с 11 по 16 из 16.
  1. #11
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Ответ Сообщение от crazyastronomer Посмотреть сообщение
    Це жарт?
    Офтоп:

    Наводжу контраргументи... (в продовження допису #8)


    ОГО! Оце екстрім! І справді прикольно.
    Але у нас в Полтаві, навідміну від показаного вище, вважають це завузьким для такого транспорту. Та й невдала практика є. Колись з автовокзалу в Центр через Сади-2, Огнівку і далі по Артема ходив великиий автобус Сканиа чи Вольво, ну такий, як по кільцю їздять. Але недовго бо було незручно експлаутувати його на даному маршруті. А цієї зими на Огнівці богданчик з камазом не розминулися.

  2. #12
    Offline
    Серега...

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Ответ Сообщение от vetal115 Посмотреть сообщение
    якби у нас хочаб тролейбус проклали по визначеним у генплані маршрутам, вже легще було б. Так наприклад ідея тролейбусу на Огнівку та Сади-2 досить актуальна. А лінії по Грушевського, Артема, Енгельса, Героїв Сталінграду, які потрібні для втілення цього плану забезпечили б громадським транспортом ще велику частину Алмазного, Мотелю, Центра.
    Для меня,лично, не дай Бог!!!!Пусть автобусы, маршрутки, но только не троллейбусы....-это же кошмар!!!!!!!Тем более по таким улицам, как Энгельса,Артема....
  3. #13
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Ответ Сообщение от serg1975 Посмотреть сообщение
    Для меня,лично, не дай Бог!!!!Пусть автобусы, маршрутки, но только не троллейбусы....-это же кошмар!!!!!!!Тем более по таким улицам, как Энгельса,Артема....
    Ну якщо нормальний тролейбус то досить непогано. Сам захожу у тролейбуси переборюючи себе, але як їде новий з низьким дном, та й ще місць для сидіння мало, і відповідно мало пенсіонерів то нічого. А Артема та Енгельса якщо розширити,, прокласти нову ділянку по арт складам теж буде нормально, принаймні це найкоротший шлях з Огнівки, Садів-2 та й Алмазного до Центру чи Південого вокзалу. Та й на перетині цих двох вулиць знаходиться єдиний в Полтаві травматологічний пункт, міський пологови будинок. І як не крути, а в маршрутку чи богданчик на костилях або у вагітному стані не полізеш.
  4. #14
    Offline
    Серега...

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Ответ Сообщение от vetal115 Посмотреть сообщение
    А Артема та Енгельса якщо розширити,
    Вы прикалываетесь????)))) Это невозможно, практически .За счет чего расширять????За счет домов??Спасибо ул.Ленина "типа расширили".
    СЛЕДУЕТ браться за ул. Сакко!!!!))) Но там..........((((((((((((((
  5. #15
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Ответ Сообщение от serg1975 Посмотреть сообщение
    Вы прикалываетесь????)))) Это невозможно, практически .За счет чего расширять????За счет домов??Спасибо ул.Ленина "типа расширили".
    СЛЕДУЕТ браться за ул. Сакко!!!!))) Но там..........((((((((((((((
    Ну Артема можливо і важко, а Енгельса нормально. За програмою реконструкції застарілого житлового фонду весь приватний сектор по парній стороні Енгельса від Сінної і до Артема підлягає зносу, з іншого боку по непарній знаходяться арт склади і трохи приватних будинків, які також ідуть на зніс. При забудові можна буде залишити місце для дороги. А до перехресття Артема-Енгельса від Огнівки прокласти дорогу неважко, там степ широка, хоч в теніс грай.
  6. #16
    Offline
    Пасажир

    Re: Решение проблемы парковок, загазованности и пробок


    Секрет раскрыт!

+ Ответить в теме
Страница 2 из 2

Похожие темы

  1. Ответов: 47
    Последнее сообщение: 10.11.2013, 16:01
  2. Решение проблем, быстро и актуально!
    andrei208 в разделе Теревені
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 11.04.2009, 16:54
  3. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 25.12.2008, 03:51

Теги для этой темы