Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей106Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 18 из 21
Показано с 171 по 180 из 207.
  1. #171
    Offline
    Пророк

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Как по мне,то идея была неплохая. Кто хочет, тот ждет и платит 2 грн за "бочку с селедками", а кто не хочет - тот платит всего на 50 коп больше и едет в пустом транспорте. Как по мне, то отлично было бы

  2. #172
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    23q, почитайте, що ІВ "Полтавщина" писала про подорожчання, і що з цього приводу думає антимонопольний комітет.

    Лайто, сонечко, експресів немає з 31 серпня
  3. #173
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Вітаю з новим тарифом Антимонопольний комітет погодив для Полтави 3 гривні за поїздку в автобусі
    Будемо мати надію, що таке дійсно зроблять
    Є інша проблема — це кількість транспорту та його якість. Як на мене, потрібно прибрати малі транспортні засоби, замінити їх на великі і грамотно розробити графіки для усіх маршрутів.
    П.С. Тралік рулить
  4. #174
    Offline
    Тролль поганый

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    Вітаю з новим тарифом Антимонопольний комітет погодив для Полтави 3 гривні за поїздку в автобусі
    Будемо мати надію, що таке дійсно зроблять
    зроблять що? проъзд по три грн? ви цього хочете?

    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    П.С. Тралік рулить
    я вже майже рік принципово їзжу тільки тролейбусами!!
  5. #175
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Brest Посмотреть сообщение
    ви цього хочете?
    З чого ви взяли?

    Ответ Сообщение от Brest Посмотреть сообщение
    зроблять що?
    повторю особисто для вас
    прибрати малі транспортні засоби, замінити їх на великі і грамотно розробити графіки для усіх маршрутів
  6. #176
    Offline
    Тролль поганый

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение


    повторю особисто для вас

    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    повторю особисто для вас
    прибрати малі транспортні засоби, замінити їх на великі і грамотно розробити графіки для усіх маршрутів
    вот угара , наивный)))))
  7. #177
    Offline
    Частий гість

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    На сайте АМКУ информация противоположная. А депутатские комиссии проголосовали ПРОТИВ новышения тарифа. Так что 3 гривни не будет такого тарифа.

    Сьогодні я направляю в АМКУ лист щодо вартості проїзду в Полтаві. Публікую його повністю.

    На сайті Полтавської міської ради викладено проект рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів у пасажирському транспорті м. Полтава», яким пропонується встановити тариф на проїзд в автобусі, який працює в звичайному режимі руху, що здійснюються у м. Полтава суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, у розмірі 3,00 грн за одну поїздку. В аналізі регуляторного впливу до проекту розпорядження вказано, що за даними перевізників щодо результатів господарської діяльності від надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, який працює у звичайному режимі руху, підприємствами у 2013 році та за І квартал 2014 року отримані збитки. В мене особисто це твердження викликає сумнів, адже надавачі транспортних послуг не є благодійними організаціями, і з аналізу регуляторного впливу незрозуміло, звідки перевізники брали кошти на покриття збитків при здійсненні перевезень пасажирів. Навряд чи перевізники б працювали у збиток, вкладаючи власні кошти у перевезення пасажирів.
    В аналізі регуляторного впливу також зазначається, що впродовж дії зазначених тарифів основні складові собівартості послуг неодноразово збільшувалися, зокрема: вартість паливно-мастильних матеріалів на 52,6 %; автомобільних шин, акумуляторів, запасних частин – на 5,4 %; розмір мінімальної заробітної плати та відповідні нарахуваннями на витрати з оплати праці – на 6,2 %. Питома вага прямих матеріальних витрат у собівартості послуг становить близько 35 %. І при цьому вартість проїзду в автобусі пропонується підвищити аж на 50%.
    З 8 квітня 2014 року вартість проїзду в автобусах та мікроавтобусах (крім автобусів КП «ПЕАТ») складає 2 гривні 50 копійок, це не враховано в аналізі регуляторного впливу.
    В місті Полтаві налічується 66 автобусних маршрутів. Частина маршрутів обслуговується автобусами особливо великої та великої місткості, частина – автобусами малої місткості, частина-мікроавтобусами. Види палива, яке використовується громадським транспортом – це дизельне пальне та газ метан. І якщо вартість дизельного пального за останні 6 місяців дійсно зросла на 52,6%, то вартість метану зросла лише на 20-25%.
    Серед автобусних маршрутів міста Полтави є як надкороткі маршрути, такі, як маршрут № 17 «ТЦ Паровоз-ОЦЕВУМ» (по вул. Артема), № 26 «Огнівка-Центр через 1 міськлікарню», № 59 «Браїлки-Рибці», № 27 «Центр-вул. Софії Ковалевської», так і маршрути великої протяжності – наприклад, № 61 «Вакуленці-Алмазний-Половки-Браїлки-Центр-Вакуленці» і 62 (зворотний напрямок). Тому можливо потрібно ввести диференційовану вартість проїзду в залежності від протяжності маршруту, як це практикується в деяких інших містах України. Адже незрозуміло, чому пасажир сплачує однакову суму, коли їде від ТЦ «Паровоз» (Сади-2) через вул. Артема до ОЦЕВУМ, і коли їде з Автовокзалу до Вакуленець. До 27 квітня 2013 року на маршруті № 17 тариф був нижчим, ніж на інших маршрутах, а з 8 квітня 2014 року приватний перевізник бере за проїзд 2 гривні 50 копійок при тому, що відстань від початкової до кінцевої зупинки не перевищує 5 кілометрів. Пасажиропотік на вказаному маршруті завжди великий. Це і мешканці двох великих мікрорайонів Сади-2 та Огнівка, і пасажири, які їдуть в район 1-ї міськлікарні з інших районів міста (пересадка по зупинці ОЦЕВУМ). То чи не забагато для цього маршруту вартість проїзду 3 гривні?
    На маршруті № 26 в ранковий час спостерігається самовільна зміна водіями маршруту руху. Замість маршруту Центр-Фурманова-Грушевського-Сади-2-Огнівка- 1 міськлікарня - Центр водії з центру їдуть в мікрорайон Огнівка напряму через вулиці Пушкіна, Лідова, Артема. В мікрорайоні Огнівка автобуси завантажуються пасажирами і через 1 міськлікарню та Критий ринок їдуть до центру. Протяжність маршруту – 3,5 – 4 кілометри, вартість проїзду зараз 2,5 гривні, пропонується встановити 3 гривні. Чи не забагато для такого маршруту вартість проїзду 3 гривні, враховуючи те, що маршрут обслуговується мікроавтобусами «Рута», які використовують вид палива – газ метан?
  8. #178
    Offline
    Частий гість

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Маршрут № 12 «Критий ринок-Половки» обслуговується транспортом лише до 18 години.
    Маршрут № 66 «вул. Героїв Сталінграда-Івонченці» здійснює перевезення тільки до Інституту зв’язку (перевізник скорочує маршрут самовільно), тариф за послугу бере як за повний маршрут.
    Кожного разу при підвищенні тарифу на проїзд в аналізі регуляторного впливу до проекту рішення (в пункті 3) вказується, що у випадку підвищення тарифу на проїзд перевізники забезпечать надання населенню якісних послуг по перевезенню пасажирів. Але, насправді якість надання послуг з перевезення пасажирів не покращується, а в багатьох випадках значно погіршується. І зараз при введенні тарифу у 3 гривні я стовідсотково впевнений, що якість перевезення аніскільки не покращиться, залишиться на попередньому рівні, якщо не погіршиться. Перевізники за рахунок пасажирів отримають за свої послуги додаткові кошти і не більше того.
    Так, станом на 7 липня 2014 року селище Вороніна обслуговується лише двома автобусами № 8 комерційного перевізника, хоча на сайті Полтавської міської ради вказано, що селище повинно обслуговувати чотири автобуси, три з яких-комерційного перевізника, один – комунальний. Автобус КП «ПЕАТ» та один автобус комерційного перевізника в даний час не здійснює перевезення пасажирів. Маршрут автобусу № 8 «Критий ринок-селище Вороніна». Вартість проїзду – 2 гривні 50 копійок. Останній рейс автобуса № 8 з сел. Вороніна до Критого ринку здійснюється о 19.10. Після вказаного часу перевізник, який монополізував перевезення пасажирів, здійснює перевезення з сел. Вороніна лише до зупинки «вул. Богдана Хмельницького». Особисто мені незрозуміло, чому саме до зупинки «вул. Богдана Хмельницького», а не до зупинки «вул. Тунельна» чи магазину «Юлічка». На маршрутному покажчику, розміщеному на передньому та боковому склі автобуса, жодної інформації про зміну маршруту. Фактично майже наполовину перевізник (або водій) самовільно скорочує свій маршрут, про скорочення маршруту оголошує водій або кондуктор в усній формі. При цьому вартість проїзду на скороченому маршруті дорівнює вартості проїзду на повному маршруті. Чи не забагато для 4-4,5 кілометрового маршруту «Вороніна-вул. Богдана Хмельницького» вартість проїзду в 3 гривні? І чому мешканець селища Вороніна або дачник повинен сплачувати ШІСТЬ гривень за те, щоб дістатись центру міста лише внаслідок того, що перевізник самовільно скоротив маршрут?
    Також на вказаному маршруті не забезпечується безпека перевезення пасажирів, особливо це актуально в годину пік та у вихідні дні. Допускається значне перевищення нормативної кількості пасажирів, яка перевозиться в автобусах № 8. Я особисто їхав у вказаному автобусі з Критого ринку до селища Вороніна і спостерігав, що вже на зупинці «Площа Леніна» автобус був вщент переповнений пасажирами. Ті пасажири, які очікували автобус № 8 на зупинці «Млинзавод» і далі на шляху прямування, а автобус так і не сіли. В автобусі нерідко виникають сварки між пасажирами і кондуктором, тиснява, штовханина. І за такий сервіс потрібно платити 3 гривні? Разом з тим, зменшилась кількість автобусів на вказаному маршруті у вечірній час, тепер рейси автобусу № 8 з селища здійснюються до зупинки «вул. Богдана Хмельницького» о 20.30 та о 21.30, хоча раніше у вечірній час автобус ходив максимум щопівгодини. Проблему транспортного забезпечення селища Вороніна я піднімав в листі від 08.04.2014 року на ім’я начальника відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку виконавчого комітету Полтавської міської ради, але до теперішнього часу вона не вирішена.
    На інших маршрутах ситуація не краща. Так, має місце передчасне закінчення руху водіями автобусів та мікроавтобусів у вечірній час, недотримання графіків руху або відсутність їх взагалі. Іноді проїзд в автобусі або мікроавтобусі-справжнє випробування для пасажира. Так, 9 травня 2014 року у вечірній час неможливо було виїхати з селища Вакуленці. З 20 години 40 хвилин до 21 години 30 хвилин не було жодної одиниці транспорту при тому, що багато пасажирів стояло на зупинці. Коли підійшов маршрутний мікроавтобус «Рута», його пасажири брали штурмом. В результаті, кількість пасажирів в мікроавтобусі більше ніж вдвічі перевищувала нормативну. 25 травня 2014 року близько 10 години 30 хвилин на зупинці «Південний вокзал» в бік Дублянщини маршрутний мікроавтобус «Рута» був до того переповнений, що водій декілька хвилин не міг закрити двері за останнім пасажиром. Значне перевищення кількості пасажирів понад нормативну було в мікроавтобусі «Рута», який рухався по 28-му маршруту 6 липня 2014 року близько 14.00-14.30. А це безпека пасажирів, вірніше, недотримання водіями правил дорожнього руху. Автобус № 1 КП «ПЕАТ» (Критий ринок (з 16.00 Центр)-Вакуленці) пасажирські перевезення не здійснює незважаючи на те, що в напрямку Вакуленців в літній період значно збільшується пасажиропотік за рахунок власників дач та громадян, які їдуть на відпочинок до річки Ворскла.
    Це лише деякі приклади «сервісу» пасажирських перевезень в місті Полтаві. Незрозуміло, чому за такий «сервіс» пасажир повинен платити аж три гривні.
    Звертаю увагу, що в Полтаві має місце безоблікове перевезення пасажирів в мікроавтобусах типу «Рута». Квитки пасажирам не видаються, розрахунок проводиться з водієм при вході в транспортний засіб чи на шляху прямування. Тому підрахувати точну кількість пасажирів, яка перевозиться на тому чи іншому маршруті, неможливо. Навряд чи перевізник при розрахунку вартості проїзду вказав, що мікроавтобусом «Рута» одночасно перевозиться замість нормативної кількості 18-20 пасажирів і 30, і 35, і більше пасажирів. Виникає також питання до технічного стану деяких транспортних засобів і відповідності тарифу на проїзд в 3 гривні стану транспортних засобів, які обслуговують пасажирів.
  9. #179
    Offline
    Частий гість

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ще один фактор, який впливає на транспортне обслуговування полтавців і вартість проїзду – це те, що транспортна мережа міста Полтави побудована так, що автобусні маршрути міського транспорту дублюють один одного, особливо на центральних вулицях міста (кільце), вулиці Леніна. Мені доволі часто доводиться спостерігати картину, коли водії змагаються між собою за право вихопити пасажира на зупинці, сперечаються один з одним за «місце в черзі». Особисто я спостерігав суперечки між водіями на кінцевій зупинці «Південний вокзал», коли діставався додому після прибуття приміського поїзда. Також має місце «відстій» водіїв по декілька хвилин на проміжних зупинках руху транспорту з метою більшого наповнення пасажирами, що завдає незручностей тим пасажирам, яким потрібно вчасно дістатись у визначене місце. Особливо водії відстоюються по декілька хвилин на зупинках «Автовокзал», «вул. Шевченка», «Центр», «Площа Леніна» («Краєзнавчий музей»). Іноді буває, що автобуси та мікроавтобуси «стаями» під’їжджають на зупинки. Тобто, на одних напрямках транспорту забагато, а на інших – люди чекають транспорту по 30-40 хвилин і більше. Це-наслідок того, що в місті відсутні графіки руху транспорту і відсутній контроль за пасажирськими перевезеннями. При проведенні оптимізації транспортної мережі, усунення дублюючих маршрутів, розробки та чіткого дотримання графіків руху, тариф в 2 гривні 50 копійок буде відображати як інтереси перевізників, так і інтереси пасажирів. Можливо потрібно створити комісію із числа незалежних фахівців та представників громадськості, які б ретельно вивчили на кожному маршруті поденний та погодинний пасажиропотік, а також підійти з логістичних міркувань до загальної транспортної схеми. Лише після визначення та введення оптимальної мережі маршрутів міського пасажирського транспорту, оптимальної кількості автобусів, працюючих на маршрутах, потрібно визначати економічно обґрунтований тариф на проїзд.
    Підвищення вартості проїзду в автобусі, який працює в звичайному режимі руху, до 3 гривень за одну поїздку, відображає в повній мірі лише інтереси перевізників - надавачів послуг і жодним чином не відображає інтереси мешканців Полтави, які змушені щодня користуватись громадським транспортом. Враховуючи те, що Законом України «Про внесення змін та доповнень в Закон України «Про державний бюджет на 2014 рік» фактично заморожене підвищення заробітних плат в 2014 році, мінімальна заробітна плата встановлена на весь рік в розмірі 1218 гривень, а також те, що лише 949 гривень складає прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, підвищення вартості проїзду до 3 гривень боляче вдарить по матеріальному забезпеченню мешканців Полтави та може спровокувати масове невдоволення громадян діями влади. Я розумію проблеми перевізників, але треба враховувати і проблеми пасажирів. Адже, в кризовій ситуації, вважаю, повинні затягувати паски не тільки пересічні громадяни, а й підприємці теж. Тим більше враховуючи те, що потреба в транспортному забезпеченні-це нагальна потреба мешканців Полтави.
    Враховуючи викладене, прошу Вас в межах Вашої компетенції не допустити підвищення тарифу на проїзд в автобусах та мікроавтобусах Полтави до 3 гривень за одну поїздку. Додатково повідомляю, що рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради № 309 від 20 червня 2014 року встановлено тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху суб’єктами господарювання всіх форм власності на території міста Кременчука, у розмірі 2,00 грн. за одну поїздку. А місто Кременчук за територією не менше міста Полтави, середній рівень доходів кременчужан перевищує середній дохід мешканців Полтави. Протяжність маршрутів в Кременчуці не менша, ніж в Полтаві. То на підставі чого в Полтаві планується встановити тариф на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, що здійснюються у звичайному режимі руху, в розмірі 3 гривні за одну поїздку, що на 50% перевищує аналогічний тариф в місті Кременчуці?
  10. #180
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    sasha_kor, запитайте у журналістів "Полтавщини" звідки у них така інформація. Це раз. Два - ви впевнені, що на сайті АМКУ інформація з'являється у режимі реального часу? Я сумніваюсь, знаючи як працюють наші держустанови.
+ Ответить в теме
Страница 18 из 21

Похожие темы

  1. Індексація вартості проїзду на залізниці
    LAEN в разделе Залізничний транспорт
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 30.08.2012, 12:30
  2. Стоимость (цены) парковки в Полтаве
    jourr в разделе Авто & Мото
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 28.01.2010, 00:10
  3. PEOPLEnet знижує вартість 1 МБ Інтернет-трафіку поза пакетної пропозиції
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 29.10.2009, 02:15
  4. Знижено вартість WAP і мобільного інтернету без установки
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 09.06.2009, 20:01
  5. Укртелеком понизив вартість дзвінка на Utel
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 20:58

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов