Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей106Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 16 из 21
Показано с 151 по 160 из 207.
  1. #151
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    За те штраф за безквитковий проїзд в 20-ти кратному розмірі!

  2. #152
    Offline
    Філософф

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Rumata Посмотреть сообщение
    За те штраф за безквитковий проїзд в 20-ти кратному розмірі!
    Помнится, мне как то один юрист рассказывал о том, что такого понятия, как "штраф за безбилетный проезд" в Украине не существует.
    Его оплата на месте контролеру - дело сугубо добровольное. Можно вежливо отказаться платить штраф и просто выйти на ближайшей остановке.
    Только отказавшись и платить, и выходить, заяц дает повод контролеру вызвать милицию

    Ну это в теории
  3. #153
    Offline
    Філософф

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    А де подівались повідомлення про обговорення рішення? Так хотіля глянуть, бо наче експреси передбачені лише на 20-21, П.Вокзал та Леваду. А сьогодні бачила ч-з Юрівку, з напечатаним листком - маршрутне таксі. І проїзд 2,5. Киньте ссилку, де можна почитати список з сайту міськради?
  4. #154
    Offline
    Пасажир

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    И смех, и слезы...
    Полтавська влада не може змусити перевізників дотримуватися законодавства

    Полтавський міськвиконком не має повноважень, щоб впливати на перевізників, які порушують режим руху громадського транспорту
    У суботу, 20-го липня, у Полтаві деякі «кільцеві» автобуси вийшли на лінію з табличкою «експрес», а ціна за проїзд склала до 2,50 грн. Щоб дізнатись, яким чином транспортний відділ міськвиконкому реагуватиме на, наш погляд, порушення перевізниками рішення № 86 від 5.07.2013-го року, ми поспілкувались з його начальником Олександром Андросовим.

    — Олександре Вікторовичу, розкажіть будь ласка, за якими режимами руху працюють перевізники у Полтаві?

    — Основний вид перевезень це «звичайний», у ньому їздять 2/3 транспорту Полтави. Також існує «експресний режим» та «режим маршрутного таксі» — це режими прискореного руху. Основною складовою експресного руху є те, що з загальної кількості зупинок передбачених на маршруті, транспорт зупиняється на 25%. Простіше кажучи, автобус, виїхавши з центру, зупиняється на Фурманова, потім на автовокзалі і т. д. Перевізникам були роздані графіки та схеми руху, нагадали їм, що вони повинні на трафаретах до напису «Експресний» додати перелік зупинок, на яких транспорт зупинятиметься. Але вони цього не зробили. Маршрутне таксі — це обов’язкова перша і остання зупинка, усі інші по мірі наповнення пасажирами. За законодавством зупинятися за межами тарифних зупинок заборонено, але вони можуть зупинятись не на кожній з них.

    — Скільки місць максимально може бути у маршрутному таксі?

    — Згідно з наказом не більше 22-х місць.

    — Тобто автобус «Богдан» під дану категорію не підпадає?

    — В принципі, «Богдан» не підпадає, але вони можуть їздити в експресному режимі. Але бувають маршрути, на яких конкурс виграли перевізники, що мають транспортні засоби, у яких більше 22-х місць (наприклад, 38-й «Огнівка — Інститут зв’язку»). Там від 40-ка місць, і ми їм надаємо право перевозити, тому що даний маршрут більше ніхто на конкурсі не подавався. І питання складне: або не давати йому право, або нехай хоч хтось їздить.

    — І це все одне одні й ті самі «Богдани», які однаково їздять у звичайному режимі руху, тільки в одному потрібно буде платити 2 грн., а в іншому 2,50 грн.?

    — На сьогоднішній день виходить так. Але це лише на даному маршруті. До речі, це в центрі, де пасажиропотік великий, вони зупиняються на кожній зупинці, а на тому маршруті деякі люди навпаки жаліються, що пропускають зупинки.

    — Наскільки мені відомо, експресного режиму раніше в Полтаві не було. Чи проводився для перевізників окремий конкурс?

    — Це не зовсім так, у 90-ті роки експреси у Полтаві були. Ні, жодних окремих конкурсів не проводилось і окремих номерів не надавалось. На одному маршруті існують транспортні засоби, що рухаються як у звичайному режимі, так і в експресному. Переліку «експресних» зупинок я вам зараз, на жаль, надати не можу, вони у диспетчерській службі. Зараз вони перевіряють, переписують автобуси і потім передадуть мені повний список. Взагалі все, що залежало від нас, ми зробили, усе інше — це недопрацювання перевізника. Вони нам сказали: «Ми будемо виїжджати». Ну виїжджайте, якщо у вас все готово. Запитали чи є трафарети, відповіли, що є. Виїхали, а в них замість трафаретів надписи... Тобто це їх недопрацювання як перевізників.

    — Я правильно розумію, що ці «експреси», беручи з пасажирів за цю назву на 50 копійок більше, і зупиняючись при цьому на кожній зупинці, порушують рішення міськвиконкому № 86?

    — Вони порушують не рішення, а законодавство України, яким передбачений експресний режим руху («Закон України про автомобільний транспорт»). Ми у міськвиконкомі регулюємо лише кількість транспорту на цьому маршруті. Слідкувати за дотриманням законодавства має транспортна інспекція. Вони можуть виписати їм припис, дати 2 тижні на усунення недоліків, і далі застосовувати штрафні санкції.

    — «Експреси» будуть їздити лише за «кільцевим» маршрутом?

    — Кільцеві, 41-й, 43-й, 44-й, тобто ще й Південний вокзал та Левада. Але там у нас передбачено лише 2 автобуси, просто щоб прискорити рух. Усі інші мають їздити у звичайному режимі.

    — Якою буде ваша реакція на порушення допущені перевізниками?

    — Ми їм звісно сьогодні-завтра напишемо попередження, а як буде реагувати транспортна інспекція сказати не можу. Транспортний відділ міськвиконкому не має повноважень виписувати штрафи. Ми можемо лише сказати: зробіть відповідний трафарет і зупиняйтесь на передбачених зупинках. Більше ніяк ми впливати на них не можемо.

    — Скільки експресів їздитимуть по Полтаві?

    — В експресному режимі їздитимуть 18 автобусів, по всім маршрутам міста.

    Нагадаємо, у суботу 20 липня у Полтаві ціна на проїзд у кільцевому автобусі виросла до 2,50 грн.
    Владислав ЄВТУШЕНКО, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/23257/
  5. #155
    Offline
    Пророк

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    меня удивляет только почему еще все не написали "маршрутное такси" и не поставили 2,5. к экспрессу еще можно приколупатся, если он останавливается на всех остановках, а поставь - маршрутка и вообще лафа.
  6. #156
    AnD
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Merry Corpse Посмотреть сообщение
    меня удивляет только почему еще все не написали "маршрутное такси" и не поставили 2,5. к экспрессу еще можно приколупатся, если он останавливается на всех остановках, а поставь - маршрутка и вообще лафа.
    наверное по тому что

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    — Скільки місць максимально може бути у маршрутному таксі?

    — Згідно з наказом не більше 22-х місць.
  7. #157
    Завсідник

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Sky, а может ЛЮГ.Там тоже такие корыта...
  8. #158
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Работник, а от за ЛЮГ я призабув, бо давно не бачив автобусів з їх координатами всередині (більшість ЛЮГівських, як я помітив, стали Полтава-Еко).

    П.С. Років шість тому я дивувався ситуації в Івано-Франківську. Там того часу і проїзд був дорожчий, і води гарячої не було, усе місто було обклеєне-обмальоване написами "Мер, де гаряча вода?". Думав, що в Полтаві такого ні в якому разі не буде... Мля, гречкосій.
  9. #159
    Offline
    Новачок

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Интересная информация:
    Первоисточник http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0499-07 "Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху", там ищем п 4. "Класифікація автобусів за конструкцією"
    и таблица 3 "Режим руху автобусів, які можуть застосовуватися на міських маршрутах".

    Из этой информации видно что наши кольцевые (большие) не могут быть экспрессами, а богданчики не могут быть маршрутными такси ((( Мутят наши местные царьки.
  10. #160
    Offline
    Пасажир

    Re: Вартість проїзду у Полтаві / Стоимость проезда в Полтаве


    Ответ Сообщение от Index Посмотреть сообщение
    Из этой информации видно что наши кольцевые (большие) не могут быть экспрессами
    Могут
+ Ответить в теме
Страница 16 из 21

Похожие темы

  1. Індексація вартості проїзду на залізниці
    LAEN в разделе Залізничний транспорт
    Ответов: 2
    Последнее сообщение: 30.08.2012, 12:30
  2. Стоимость (цены) парковки в Полтаве
    jourr в разделе Авто & Мото
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 28.01.2010, 00:10
  3. PEOPLEnet знижує вартість 1 МБ Інтернет-трафіку поза пакетної пропозиції
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 29.10.2009, 02:15
  4. Знижено вартість WAP і мобільного інтернету без установки
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 09.06.2009, 20:01
  5. Укртелеком понизив вартість дзвінка на Utel
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 20:58

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов