Напередодні виходу в світ очікуваного шутера Battlefield 3, у Великобританії для телешоу Gadget Show був зібраний симулятор для управління грою всім тілом і повного «занурення» в ігровий процес. Конструкція вийшла громіздкою, затратною і найголовніше - ефектною.



Гравець поміщається в купол висотою 4 метри і шириною 9 метрів, де його оточує портативна бігова доріжка, 10 інфрачервоних камер, 12 пейнтбольних маркерів і камера Kinect. На біговій доріжці гравець може рухатися у всіх напрямках, при цьому залишаючись практично на одному місці, в цей час камери відстежують його рухи і передають їх на ігровий комп'ютер, де запущена Battlefield 3. Камера Kinect (попередньо хакнута) передає інформацію про стан гравця: сидячи, стоячи або лежачи. Проектується зображення прямо перед гравцем на 360°, а поворот тіла також повертає і проектор, тобто ігровий процес постійно перебуває в полі зору. На додаток до цього є і світлодіодне підсвічування, яка використовує кольори ігрового простору.



Для прицілювання і стрілянини гравець оснащується бездротовим пістолетом з дисплеєм. Як і сам гравець, пістолет відстежується датчиками для точного прицілювання. Найцікавіше починається під час пострілів в Battlefield по персонажу - пейнтбольні маркери розряджаються в гравця, що створює «ефект присутності» і змушує вести себе в грі дуже акуратно і природно. Додати до цього ще й якісний звуковий супровід в замкнутому просторі і приголомшливий геймплей забезпечений.



Все добре в цій системі, і ті, хто випробував її на собі, одноголосно заявляють про приголомшливі враження. Тільки є одна, але велика проблема - для того, щоб обладнати таку ігрову зону знадобиться $ 650 000.



Повний ролик про створення даної ігрової системи та її випробуванні