Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей66Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 8 из 9
Показано с 71 по 80 из 81.
  1. #71
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    А от коли лікар/вчитель за злиденну зарплатню чеше пішки по морозу на свою "роботу" (часто у дірявих черевиках), то це й не круто, бо "так должно бить!"
    і шо тепер, Гаврюша? (с). Все правильно пишете. Людям мають надаватися достойні послуги! да, ....ь! Але їх ніхто не надає. І не буде надавать, принаймні, в найближчі років 20.
    тільки от я не поняла з вашого остроумного перерахування того, шо круто, шо робить з тим, шо не круто. Разгавори про зміну влади і ідеального міського голову з Марса (а звідки ж ще? дома таких не буде ніколи) можна даже не начінать, бо це переливання з пустого в порожнє.
    В Полтаві послуги транспорту не на найгіршому рівні. Вони мають бути кращими в сто разів, але те, шо є все ж не так погано, як могло би бути.... ну то таке

  2. #72
    Offline
    модератор

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    я розумію шо це все не правильно, і хочу шоб було правильно, але є так як є.
    більше того, в Полтаві ще не найгірша ситуація з громадським транспортом. Принаймні зупинки підписані. як це круто я тільки нещодавно зрозуміла
    Ага, у нас очєнь даже нормальний транспорт, якби ще люди освоїли грамоту "вхід-вихід", кнопочки "стоп" і т.п., а водії зупинялися не посеред перехрестя, як уже тут обговорювали.


    Ответ Сообщение от aneisha Посмотреть сообщение
    Принаймні зупинки підписані. як це круто я тільки нещодавно зрозуміла
    а оце чиста правда, в багатьох українських містах, особливо обласних центрах, ситуація виглядає хаотично, порівняно з Полтавою
  3. #73
    Offline
    Пророк

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Сегодня специально понаблюдал за поведением пассажиров. На остановке "Шевченко" (по направлению к центру) основная масса людей предпочитает ждать транспорт в 10-15 метрах перед остановочным павильоном. Разумеется автобусы также останавливаются напротив основной массы толпы, следующий уже не помещается и хвост выстраивается до перекрестка.

    И кто тут виноват, если сами пассажиры стоят как попало. А потом они же винят во всем водителей. Странная манера.
  4. #74
    Offline
    Пророк

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от tayatlas Посмотреть сообщение
    Сегодня специально понаблюдал за поведением пассажиров. На остановке "Шевченко" (по направлению к центру) основная масса людей предпочитает ждать транспорт в 10-15 метрах перед остановочным павильоном. Разумеется автобусы также останавливаются напротив основной массы толпы, следующий уже не помещается и хвост выстраивается до перекрестка.

    И кто тут виноват, если сами пассажиры стоят как попало. А потом они же винят во всем водителей. Странная манера.
    что мешает водителю встать так как положено, а не так как стоят потенциальыне пассажиры?
  5. #75
    Offline
    Пасажир

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от erazer Посмотреть сообщение
    что мешает водителю встать так как положено, а не так как стоят потенциальыне пассажиры?
    балованные пассажиры.

    "зачем мне бежать за маршруткой, если через минуту приедет следующая..."
  6. #76
    Offline
    Пророк

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от tayatlas Посмотреть сообщение
    На остановке "Шевченко" (по направлению к центру) основная масса людей предпочитает ждать транспорт в 10-15 метрах перед остановочным павильоном. Разумеется автобусы также останавливаются напротив основной массы толпы, следующий уже не помещается и хвост выстраивается до перекрестка.

    И кто тут виноват, если сами пассажиры стоят как попало. А потом они же винят во всем водителей.
    Розказую "секрети":

    Цю дивну "моду" прищепили пасажирам водії маршрутних "РАФ"-іків ще на початку 90-х років.
    У той час було відносно багато тролейбусів та автобусів, що належали до тролейбусного та автобусного парку. Маршрутний бізнес ("РАФ"-іки) тільки но починав свої кроки. Ту невелику кількість машин, яка була власністю таксопарку, до уваги не беремо, бо вони великої погоди не робили (ще й розпродувались у приватні руки).

    Автобуси та тролейбуси були у державній власності, була система контролю за роботою водіїв.
    Порушників-водіїв нещадно карали за порушення правил під'їзду та порядку висадки-посадки пасажирів, причому карали "рубльом".
    Тому бажаючих стати де небудь ще, окрім зупинки, було відносно небагато.

    Треба зазначити, що у "годину пік" водії таки інколи робили зупинку поміж зупинками (наприклад між "Оптикою" та "Млинзаводом") по дорозі у центр міста. Робили для того, аби уникнути перевантаження, бо у транспорті і так двері зачиняли "руками". Часто від перевантаження розривались елементи пневмопідвіски чи лопались ресори. Як результат - з автобусу/тролейбуса виходили вже всі.
    Тому пасажири, які їхали в тролейбусі від Південного вокзалу, вже на "Б-Хмельницького" намагались не пустити в салон інших пасажирів, тримаючи двері в салоні зсередини, не даючи їм відчинитись.

    Їздити "маршруткою" було звісно дорожче, але це давало шанс залишити свою шубу з не відірваними гудзиками, і пересуватися зручніше. Як правило, у той час "стоячих" пасажирів водії "РАФ" не брали (хіба що діти сиділи на колінах своїх батьків), бо працівники ДАІ запросто виписували штраф за такі порушення (ще й могли зробити "дірку" в талоні попереджень до посвідчення водія). Сума штрафу була досить таки пристойною.

    Так от, оскільки на зупинці часто стояв тролейбус чи автобус, маршрутки зупинялися за ними.
    Був і інший момент, чому саме на початку зупинки зупинялись "РАФ"-іки:
    назва маршруту була вказана на дошці, що розміщувалася біля лобового скла, тобто попереду.
    На другий вказівник (збоку) увагу звертали досить не часто, або його взагалі не було (чи не було видно).
    Тому, з одного боку, водії маршруток ставали так, аби було видно цю табличку, тобто зупинялись на початку зупинки.
    З другого боку, потенційні пасажири маршруток, знаючи цю "особливість" ставали саме на початку зупинки в очікуванні на транспорт.
  7. #77
    Offline
    Гуру

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от tayatlas Посмотреть сообщение
    Сегодня специально понаблюдал за поведением пассажиров. На остановке "Шевченко" (по направлению к центру) основная масса людей предпочитает ждать транспорт в 10-15 метрах перед остановочным павильоном. Разумеется автобусы также останавливаются напротив основной массы толпы, следующий уже не помещается и хвост выстраивается до перекрестка.

    И кто тут виноват, если сами пассажиры стоят как попало. А потом они же винят во всем водителей. Странная манера.
    Вы путаете причину и следствие. Несколько лет назад я регулярно ездила с этой остановки. Могу сказать, что люди там стоят не потому что они такие странные, а потому, что маршрутчики именно там останавливаются. Автобусы и троллейбусы, как правило, останавливаются именно возле павильона, и люди, которые ждут, например кольцевой, или троллейбус - те стоят возле павильона, а вот маршрутки останавливаются как раз метров за 10 до остановки. И очевидно, что пассажиры не будут бегать к каждой остановившейся маршрутке, проверять их ли это маршрут, а потом возвращаться назад в павильон. Где останавливается транспорт, там и ждут его люди.
    Хотя, похоже, в настоящее время эта болезнь свойственна не только маршруткам, но и небольшим автобусам типа Богдана. Столкнулась с этим на остановке возле старой автостанции на Сенной. Жёлтенький автобус, идущий, по-моему на Сады по Сенной, стабильно останавливается гораздо раньше остановки, не смотря на то, что все люди стоят кучно как раз в остановочном павильоне. Причём это наблюдается только с одним и тем же водителем. Такое ощущение, что ему просто нравится наблюдать, как толпа людей стартует к его автобусу

    Пока писала, vladd меня опередил))
  8. #78
    Offline
    Пророк

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Є ще друга причина, чому "гармошка" на "кільцевому" маршруті зупиняється ще "до" зупинки (наприклад "Шевченка" біла ринку в бук "Фурманова").
    Таким чином є можливість "відбити пасажира" у автобуса, що стоїть попереду.

    Пасажир теж не дурень і побачивши позаду пустий автобус вже не буде "палати бажанням увіпхатися" в той транспорт, що завантажений, а піде сідати у порожній, що стоїть позаду.
    Окрім цього, водій автобуса, що стоїть позаду, таким чином "підганяє" з зупинки того, хто стоїть попереду.....проїзджає трохи вперед, на "правильне місце" і зупиняється, повторно відкриває двері, аби "завантажитися".
  9. #79
    Offline
    Пасажир

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от Lindorie Посмотреть сообщение
    но и небольшим автобусам типа Богдана. Столкнулась с этим на остановке возле старой автостанции на Сенной. Жёлтенький автобус, идущий, по-моему на Сады по Сенной,
    На Сады по Сенной Богданы не ездят.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Окрім цього, водій автобуса, що стоїть позаду...
    Як це знайомо....)
  10. #80
    Offline
    Гуру

    Re: Облаштування зупинок громадського транспорту


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    На Сады по Сенной Богданы не ездят.


    езжу только до Фурманова, поэтому не обращала внимания на название маршрута. Но вот поискала и нашла. Это маршрут № 47 "Інститут Звя'зку-вул. Сінна- м-н Огнівка" Автобус "Дельфин" (фото взяла из интернета как иллюстрацию)
    Миниатюры Миниатюры дельфин.jpg  
+ Ответить в теме
Страница 8 из 9

Похожие темы

  1. Проблеми громадського транспорту
    LAEN в разделе Транспортні новини
    Ответов: 169
    Последнее сообщение: 05.09.2015, 22:43

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов