Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей6Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 3 из 3
Показано с 21 по 23 из 23.
  1. #21
    Offline
    Пророк

    Re: Куди поділись маршрутки Сади 2 - Півд.вокзал?


    На днях расспрашивал одного маршрутчика. Услышал много нового и грустного. Бывают случаи, когда водитель, не "собравший план" может остаться без зарплаты. В некоторых «фирмах» водитель с кондуктором идут на работу с ведром и веником, т.к. после работы водитель обязан помыть автобус снаружи, а кондуктор изнутри. Созданы ассоциации, в которые загоняют частников, заставляя даже перерегистрировать техпаспорта. Хорошие маршруты отдаются только ассоциациям, которые созданы влиятельными и небедными гражданами. Короче, во всех сферах создаются условия, когда олигархия поглощает всех мелких предпринимателей, скупает или захватывает весь приватный бизнес, а потом позволяет работягам за гроши работать на них...

    Кстати, аргумент, что наша полтавская власть не позволит уголовникам и хамам предоставлять транспортные услуги, пиар чистой воды, т.к. эти «уголовники» и «хамы» потом принимаются на работу на те же маршруты, но уже отстегивают «владельцам бизнеса».

    Вот следствие "рентабельности транспортных перевозок":

    Каждый девятый автобус имеет технические изъяны, которые угрожают безопасности дорожного движения. К таким выводам пришла Госавтоинспекция МВД Украины по итогам проведенной общегосударственной операции "Автобус-2009", сообщили в пресс-службе ГАИ.
    http://mignews.com.ua/articles/364414.html

  2. #22
    Offline
    Пасажир

    Re: Куди поділись маршрутки Сади 2 - Півд.вокзал?


    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    В некоторых «фирмах» водитель с кондуктором идут на работу с ведром и веником, т.к. после работы водитель обязан помыть автобус снаружи, а кондуктор изнутри
    Ну дык...

    а как иначе?
    Эпоха государственныз автопарков (напр. наше АТП-15327) с мойками, цехами ТО и пр. инфраструктурой ушла в нибытие...
  3. #23
    Offline
    Пасажир

    Re: Куди поділись маршрутки Сади 2 - Півд.вокзал?


    Нагадаю перше повідомлення теми:

    Ответ Сообщение от Валентинич Посмотреть сообщение
    Всім привіт!

    Щойно на форумі полтавської міської ради у розділі Пропозиції та зауваження висловив свої спостереження, далі цитую:
    "Хочу висловити своє обурення повним зникненням маршруту Сади 2-Півд. вокзал. У мене та багатьох мешканців нашого мікрорайону нахабно відібрали можливість вільно доїхати до місця роботи чи на залізницю. Кожного ранку спостерігаю, як люди, полтавці, чекають звичного їм транспорту, поглядуючи на годинник, і не дочекавшись прямують до... До чого ви думаєте вони прямують? - До "Газельок" і "Рут", "Богданчиків" та інших "Містобезоколичників" з маршрутом Інст.зв'язку-Сади 2, яких, прошу вибачити за грубість, рорзвелося як нерізаних собак. Їдуть до Центру, чи до зупинки вул. Шевченка і вже там намагаються втиснутись у переповнений транспорт з інших мікрорайонів, щоб хоча б якимось чином доїхати до місця призначення. Маю зазначити, зараз літній період і кількість потенційних користувачів маршруту знизилась майже у 2 рази (маю на увазі студентів та відпочивальників). Випереджаючи ваше запитання:" Як же так, ще ж є маршрут Огнівка-Левада?", скажу: є вірогідність того що такий транспорт під'їде (приблизно один за півгодини), але немає гарантії, що до нього протиснуться всі бажаючі. Тож хочу запитати: чому міська влада, яка не втрачає можливості у будь-яких засобах масової інформації прорекламувати свою програму "Місто без околиць" робить околицею фактично центр Октябрського та Київського районів - Сади 2? Адже, складається враження, що комусь вигідне знищення такого важливого маршруту."

    Тож хочу запитати, чи є на форумі хто-небудь з нашого мікрорайону, небайдужий до цієї проблеми? Якщо так, напишіть і ви свої думки з цього приводу владі міста.


    Офіційна відповідь на нього:

    Відповідно до програми розвитку пасажирського транспорту, Полтавською міською радою та міськвиконкомом послідовно здійснюються заходи з оптимізації маршрутної мережі міста, розвитку транспортної інфраструктури, створенню нових та корегування існуючих автобусних маршрутів загального користування.
    Після проведення конкурсів (1, 2, 3 червня, та 13 липня 2009 року) по визначенню автомобільних перевізників на автобусних маршрутах загального користування у м.Полтава, та введення в дію нової транспортної мережі, потрібен деякий час, для оптимізації роботи автотранспорту на цих маршрутах.
    Стосовно руху автобусів з мікрорайону Сади-2 до Південного вокзалу, повідомляємо: в цьому напрямку здійснюють перевезення транспортні засоби, які рухаються на маршрутах №37, «м-н Огнівка — Новобудови», №39, «м-н Огнівка- м-н Левада», №40, «м-н Огнівка — Південний вокзал», №42, «м-н Огнівка — с.Залізничників».
    Звичайно дуже хочеться щоб у години пік, з любої зупинки в одному кінці місті можна було б доїхати до іншої зупинки в іншому кінці міста без пересадок, переповнених автобусів чи маршруток, ще й за мінімальну оплату проїзду. Але економічні закони, за якими розвивається та живе суспільство, ніхто не відміняв.
    До виконавчого комітету Полтавської міської ради, як замовника автобусних перевезень у місті, відділу з питань транспортних перевезень та зв'язку міськвиконкому, надходять звернення автоперевізників які здійснюють перевезення на автобусних маршрутах, та пасажирів, із зауваженнями та пропозиціями по покращенню автобусного обслуговування у місті для більш повного задоволення потреб населення, відповідні рішення про корегування маршрутів, графіків руху збільшення чи зменшення кількості транспортних засобів, приймаються після детального їх аналізу та вивчення відповідно до вимог чинного законодавства у сфері автомобільного транспорту.
    Ваші пропозиції по покращенню автобусного сполучення у місті Полтаві будуть враховані при поточному корегуванні транспортної мережі міста.

    З надією на подальшу плідну співпрацю
    Заступник начальника відділу транспортних перевезень та зв'язку С.Шпак
    http://rada-poltava.gov.ua/forum/?fo...topic=34607205
+ Ответить в теме
Страница 3 из 3

Похожие темы

  1. Куди піти, а точніше - поїхати
    Uksus в разделе Архів афіши
    Ответов: 13
    Последнее сообщение: 02.04.2010, 11:50
  2. У Полтаві пасажир випав з маршрутки й загинув
    fragov в разделе Транспортні новини
    Ответов: 25
    Последнее сообщение: 07.05.2009, 18:05
  3. Ответов: 21
    Последнее сообщение: 04.06.2008, 10:26

Теги для этой темы