Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей969Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 64 из 123
Показано с 631 по 640 из 1222.
  1. #631
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    керуючи автомібілем ще й розглядати красивих дівчат дуже не безпечно, відволікає увагу від дороги:)

  2. #632
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ihor Посмотреть сообщение
    керуючи автомібілем ще й розглядати красивих дівчат дуже не безпечно, відволікає увагу від дороги:)
    Вона була просто попереду... Ото ж і дивився на красу )))))
  3. #633
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    для этого у мужчин глаза, а у дивчат - врода!
  4. #634
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Хоттабыч Посмотреть сообщение
    для этого у мужчин глаза, а у дивчат - врода!
    Ой... а якби все разом, крім вроди. Та й ще у одному "флаконі".... то це щастя...
  5. #635
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Я не кажу шо не порібні велодороіжки і всьо такоє, я кажу шо Полтава уже сама по собі пристосована для вєліків у порівнянні з Києвом, і велосипедисти Полтави не мають 80% тих проблем, які мають кияни. І велодоріжки тут кардинально нічого не поміняють, натомість у Києві - суттєво.
    ну як же вона пристосована, якшо от Черешня не може їздити по Полтаві нормально, скаче по бордюрам з тротуара на тротуар, бо по дорозі їздити небезпечно. ну де тут пристосування?
    ось опитування проведене у львові Інститутом міста:

    люди не їздять велосипедом (в києві, полтаві, львові) тому шо це небезпечно. їздять ті, хто думає шо його не зіб'ють, бо він жеж маладєц і їздить обережно. ті, хто так не думає і не впевнений в своїх силах - не їздять. велосипедизація міста могла би бути в рази більшою, якби були умови для цього. я про це кажу, а не про те, шо в полтаві можна їздити без велодоріжок. можна звичайно. взагалі все можна робити, просто деякі речі - один раз в житті )

    і я закликаю всіх подумати про інших - про людей, які могли б їздити вєліками, але не роблять цього, тому шо бояться за своє життя. і ми повинні вимагати створення велоінфраструктури у наших містах, тому що за цим майбутнє, а не їздою по розбитим закалюженим узбіччям чи вузьким залюдненим тротуаром
  6. #636
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    это фикция! с нашим климатом в году 3-4 месяца можно пользоваться велосипедом. какие велодорожки? вбухать денег в то, что будет нужно четверть года?
  7. #637
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    какие велодорожки? вбухать денег в то, что будет нужно четверть года?
    о, до речі. говорю за себе: я б залюбки їздила восени, ну десь до половини жовтня стабільно, якби не калюжі! загалом мене в дощі і після дощу завжди зупиняють тільки калюжі на узбіччі, бо коли на роботу приїздиш як чортішо (звичайно є в шо перевдягтись і де вмитись, але само по собі воно не приємно їсти бруд з-під колес), намокнути я не дуже боюсь, а от забруднитись як чортяка не дуже люблю. аналогічна ситуація навесні - я завжди чекаю, поки підхохне обочина і тоді починаю їздити. на доріжках таких проблем бути не повинно - от я би і їздила з березня-квітня по жовтень, тобто 8 місяців з 12.
    ніколи не помічали шо в європі чуваки їздять і взимку і влітку? і такі в шарфах і на вєліках, і все їм пофіг, а ми тіки дивуємось: КАКЕТО. грязі нема просто на вулицях, от і їздять собі круглий год (да, у них ще й теплі зими до того ж)
  8. #638
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    о, до речі. говорю за себе: я б залюбки їздила восени, ну десь до половини жовтня стабільно, якби не калюжі! загалом мене в дощі і після дощу завжди зупиняють тільки калюжі на узбіччі, бо коли на роботу приїздиш як чортішо (звичайно є в шо перевдягтись і де вмитись, але само по собі воно не приємно їсти бруд з-під колес), намокнути я не дуже боюсь, а от забруднитись як чортяка не дуже люблю. аналогічна ситуація навесні - я завжди чекаю, поки підхохне обочина і тоді починаю їздити. на доріжках таких проблем бути не повинно - от я би і їздила з березня-квітня по жовтень, тобто 8 місяців з 12.
    ніколи не помічали шо в європі чуваки їздять і взимку і влітку? і такі в шарфах і на вєліках, і все їм пофіг, а ми тіки дивуємось: КАКЕТО. грязі нема просто на вулицях, от і їздять собі круглий год (да, у них ще й теплі зими до того ж)
    "ніколи не помічали шо в європі" в городах (а нет так и вообще на местности, повсеместно т.с.) действует такая себе теория отсутствия открытого грунта? т.е. у них просто неоткуда взяться грязи, пыли и прочим ништякам. кроме того, за зиму на ваши велодорожки будет высыпано до 5-10 см. песка - вы думаете его у нас кто-то после растаяния будет убирать? обратите внимание, на дорогах у нас так: уровень асфальта, выше него уровень бордюра, ещё выше - уровень земли за этим бордюром. угадайте с 3-х раз, откуда такая разница высот?
    ещё раз: велодорожки на сегодняшний день это даже дело не десятое. есть масса проблем поважнее
  9. #639
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    ещё раз: велодорожки на сегодняшний день это даже дело не десятое. есть масса проблем поважнее
    я і не казала шо це найважливіша проблема евер, просто тут тема про велосипеди. є інші теми, в яких я не буду писати про велодоріжки, тому шо там обговорюють інші важливі для когось проблеми. для всьо є своє місце

    про відкритий грунт - да, є така проблема, і я часто помічаю ці штуки в полтаві. це загальна проблема благоустрою в укр. містах, тому шо цим також ніхто не займається (є ж проблеми поважливіше) - все це разом є відсутністю комплексного плану розвитку наших міст, і велоінфраструктура, і автомобільні парковки, і публічні місця, і відкритий грунт, і пішохідні доріжки і ще багато-багато проблем, які потрібно вирішувати. але ж це як культура - кому воно нада, подумаєм про це завтра, а сьогодні є безліч важливіших проблем. така ситуація буде завжди - шось буде важливіше
    недавно дивилась один виступ на ТЕД - там чувак розповідав зв'язок захворюваності американців на ожиріння і їхньої мобільності (тоже мені відкриття, скажете ви - але насправді в америці ці проблеми витікають із розростання suburbs навколо міст, дібратись до яких можна тільки на машині, тому люди ходять дуже мало, їдять багато, жиріють. хворіють на діабет і народжують хворих дітей), а також зв'язок загального розвитку і інвестиційної привабливості міста і ступінь "пішоходності" цих міст, то виявлялось, шо міста, які вчасно почали думати про walkability зараз є дуже потужними та розвинутими, містами, в яких хоче жити молодь. а молодь є рушійною силою підприємництва, вона продукує багато ідей та реалізує їх. місто розвивається. і все це тому, шо в цьому місті комфортно жити - там просто-напросто можна ходити! розумію, шо тут щас можна позакидати про "ето же америка, а ми тут", але я думаю це видно, шо наші міста все більше пристосовуються під автомобілі. а не під пішоходів і велосипедистів. зараз, коли ми бачимо наслідки таких пристосувань, хіба не легше "вбухать" гроші в це, ніж завтра лікувати нас від ожиріння, астми і ще бог зна чого.
  10. #640
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ялина, оно-то да, но у нас, пока, проблемы не уровня американских, нам бы ямы на всех дорогах что есть полатать, а там уже можно и про дорожки думать
+ Ответить в теме
Страница 64 из 123

Похожие темы

  1. ОСББ - альтернатива ЖЕДам
    fragov в разделе Новини Полтави
    Ответов: 70
    Последнее сообщение: 09.06.2017, 22:23
  2. Ответов: 103
    Последнее сообщение: 15.11.2010, 12:32
  3. Есть ли альтернатива Поиску на Карла Либнехта (возле Конкорда)?
    Kimgim в разделе Локальні Мережі та Інтернет в Полтаві
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 19.02.2010, 20:14
  4. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 05.10.2006, 16:32

Теги для этой темы