Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей970Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 62 из 123
Показано с 611 по 620 из 1222.
  1. #611
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    а яка проблема його припаркувати біля входу? замок коштує 24 грн.
    = поставити посеред вулиці без замка і нагляду ))

  2. #612
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Merry Corpse, невже все так безнадійно? у мене навіть в Криму не крали. може тому, що за 500 грн, а не 500 євро)
  3. #613
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    придбав один замок, а іньшіий знайшов у гаражі

    за два дні проїхав десь 100км, треба буде пофотографувати пейзажі, по ним фіг хто скаже шо ці фото зроблені за 5-10 км від центра досить велокого міста
  4. #614
    Offline
    Пасажир

    Re: Велосипед как альтернатива


    Повернувся сьогодні з велопокатушок по Києву.
    Каталися з 12 вчора до 4 ранку сьогодні.

    Для того, шоб їздити вєліком по Києву треба мати неабиякі навички їзди, уважність, іноді сміливість)
    Дуже привітні велосипедисти - дуже часто здороваються просто так! :)

    Шо там Ялина б не казала стосовно того, шо треба у Полтаві проектувати велоінфраструктуру і всьо такоє, але я просто впевнився у сказаних вище словах
    У Києві пересування на велосипеді само по собі набагато складніше, ніж у Полтаві. У Полтаві немає купи розв'язок, немає кілометрових мостів, немає метро, тому у нас, за замовчуванням, місто вже більш-менш пристосоване для велосипедистів.
    У метро з вєліками - сказали треба розбирать/зачеїхлять - плюнули, поїхали своїм ходом.

    Набридають постійні затяжні підйомчики (зате подобаються затяжні невеличкі спуски))

    По Червонозоряному проспекту дуже довгий спуск з класною дорогою - кілька кілометрів їхали 40-55 км/год.

    Якість доріг - майже ідеальна.

    Коли вєлік рулить, як ніколи)



    Докладніше напишу пізніше в ЖЖ, якшо вистачить наснаги)

    Маршрут
  5. #615
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Шо там Ялина б не казала стосовно того, шо треба у Полтаві проектувати велоінфраструктуру і всьо такоє
    велоінфрастуктура потрібна кожному місту, полтаві в т.ч. і просто нада це прийняти. і києву, в полтаві, і новим санжарам. скрізь, де є машини і може їхати вєлосипедист, він має бути убезпечений. як пішохід убезпечений на тротуарі.

    питання часу, коли вона з'явиться. але чим раніше, тим краще. в полтаві теж збивають велосипедистів. те шо у нас менше машин ніж у києві, значить лише те шо статистика таких аварій менша за подібну статистику в києві
  6. #616
    Offline
    Пасажир

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ялина, якшо не була у Києві - спробуй покататись там по місту деньок. Після цього Полтава покажеться велораєм (за виключенням стану доріг, тут навпаки) І справа не лише у кількості машин, а у самому місті. У нас пропустив всіх - і розвернувся через подвійну сплошку. А у Києві - або спускайся у перехід (якшо він є поруч) або крути до розв'язки.

    Очковий момент, коли тебе не хочуть пропускати в таких місцях. Ще гірше - коли там дві смуги. Пасіба дядьку на бусіку, котрий мене випустив. Бо В таких випадках не поймеш шо робити - чи летіти і тееб можуть збити, чи пригальмовувати і потім всі чекатимуть, поки ти будеш набирати швидкість.

    В цілому їзда по Києву цікава, але за перші 30 км втомилися так, наче проїхали всі 70.... А потім трохи втягнулися.

    Є ще ньюанс їзди по мостам. По дорозі їхати - можна, швидко, але водіям автомобілів, думаю, не дуже подобається.
    По тротуару - спокійно, але місцями дуже роздовбано + стьомніше у плані висоти над Дніпром) + якшо тобі треба прямо, а троутар йде направо вниз, треба перелазити через відбійник і всеодно далі їхати дорогою.
    Їздили Південним мостом. в один бік по дорозі, в інший - по тротуару.
  7. #617
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Ялина, якшо не була у Києві - спробуй покататись там по місту деньок. Після цього Полтава покажеться велораєм (за виключенням стану доріг, тут навпаки)
    була в києві і каталась, жостко. але це не аргумент, шо там треба велодоріжки, а полтаві не треба. я не понімаю, откуда воно. ну харашо, ти їздиш по дорогам в полтаві і отлічно себе чуствуєш, але от Черешня пересувається тротуарами, бо боїться дороги, не відчуває себе у безпеці на полтавській дорозі. а на тротуарі велосипеду не місце. доріжки потрібні, я не понімаю про шо ми балакаєм.

  8. #618
    Offline
    Пасажир

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    але от Черешня пересувається тротуарами, бо боїться дороги
    А пішоходи через Черешню не відчувають себе у безпеці на тротуарі))
    Я всьо понімаю, але якшо положено їхати на велосипеді по дорогам - значить треба вчитись їздити. Понятно шо не одразу літать між потоками, минаючи маршрутки, але ж...

    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    не відчуває себе у безпеці на полтавській дорозі.
    Їздив я велодоріжками у Києві від Південного моста до Осокорків. Вона за цей невеликий відрізок разів 10 переривається другорядними дорогами, і ти скакаєш по бордюрам (бордюр звичайний + асфальтна гірка) і дивишся, як би всеодно не потрапити під машину. По суті те саме, шо й їхати по дорозі, але скакаєш по бордюрам (мінус) і якшо тебе заб'ють - то можливо зроблять винуватим водія автомобіля (плюс).
  9. #619
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    та усюди, у межах міста, куди можно дістатися автомобілем має бути також безпечний шлях для велосипедиста чи пішохода



    ось наприклад карта Гельсінкі, де темно зеленим позначені окремі доріжки для велосипедистів, свіло зеленим окремі смуги
    біля кожного магазину, офісу, тц, житлового будинку є окремі місця для паркування велосипедів, є його зручно поставити і прістебнути
    у метро можна с вєліком без проблем, у поїзд тимпаче (вони в нас містом теж їздять)

    а їздити по автомобільним дорогам мені якось стрьомо, навіть у Фінляндії де більш чемні водії
  10. #620
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Їздив я велодоріжками у Києві від Південного моста до Осокорків. Вона за цей невеликий відрізок разів 10 переривається другорядними дорогами, і ти скакаєш по бордюрам (бордюр звичайний + асфальтна гірка) і дивишся, як би всеодно не потрапити під машину. По суті те саме, шо й їхати по дорозі, але скакаєш по бордюрам (мінус) і якшо тебе заб'ють - то можливо зроблять винуватим водія автомобіля (плюс).
    через відсутність комплекного плану велорозвитку міста. зараз велоактивісти думають над тим як з'єднати всі ці велодоріжки в одну мережу таким чином, шоб не було бордюрів і інших незручностей. я вже писала про це раніше - шо в києві при будівництві нової дороги просто робили доріжку, не думаючи про те куда вона веде, і шо єслі велосипедист хоче звернути з цієї дороги на іншу. отака от штука - вроді доріжку зробили, спасіба, но якось воно недолуго получилось

    Ответ Сообщение от Ihor Посмотреть сообщение
    та усюди, у межах міста, куди можно дістатися автомобілем має бути також безпечний шлях для велосипедиста чи пішохода
    і навіть більше - доріжки також повинні бути в парках відпочинку та інших зелених зонах в межах міста, шоб можна було кататись навіть в дощ )
+ Ответить в теме
Страница 62 из 123

Похожие темы

  1. ОСББ - альтернатива ЖЕДам
    fragov в разделе Новини Полтави
    Ответов: 70
    Последнее сообщение: 09.06.2017, 22:23
  2. Ответов: 103
    Последнее сообщение: 15.11.2010, 12:32
  3. Есть ли альтернатива Поиску на Карла Либнехта (возле Конкорда)?
    Kimgim в разделе Локальні Мережі та Інтернет в Полтаві
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 19.02.2010, 20:14
  4. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 05.10.2006, 16:32

Теги для этой темы