Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей955Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 57 из 121
Показано с 561 по 570 из 1210.
  1. #561
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    ага, жизнь, а сидеть водителям с правами, да?
    в проекті закону закріплюється перевага велосипедиста над водієм, тому це також потрібно популяризувати - пропусти велосипедиста, пішохода. не спіши вообще нікуда. даже якшо ти спішиш. від спєшки якраз же і відбуваються аварії, бо всім тіпа нада бистріше по своїм неотложним ділам. я не кажу тут про дійсно авральні ситуації коли йдеться про життя і здоров'я - це інша категорія випадків. здебільшого ж люди поспішають тому, шо не вміють або не хочуть планувать свою жизнь, ліняться, вопшем, "самі винуваті". чи шо?)

    так само я не кажу про велосипедистів, які свідомо порушують ПДР - їх треба штрафувати. як і пішоходів-порушників. але в аварії, де страждає пішохід, шо йшов з порушенням ПДР, водій ТЗ має більше шансів вижити, бо він в коробочці металевій, а пішохід в рубашечці і легкоуязвім. а водій Рути більш уязвім чим водій КАМАЗа. про цю уязвімость треба пам'ятати завжди ВСІМ. це відповідальності з пішохода/вел-та не знімає, але він платиться своїм підпорченим здоров'ям або не дай бог життям. тут така сама ситуація, коли люди, які стоять на зупинці або у інших "правильних" розрахованих на це місцях, на яких наїжжає машина. тут какбе пішохід не винуват, але страждає. він став жертвою просто того шо став не в том місці. бо життя бентежне і опасне. завдання ж держави - максимально забезпечити безпеку своїх громадян скрізь. якось так

  2. #562
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    в проекті закону закріплюється перевага велосипедиста над водієм, тому це також потрібно популяризувати - пропусти велосипедиста, пішохода. не спіши вообще нікуда. даже якшо ти спішиш. від спєшки якраз же і відбуваються аварії, бо всім тіпа нада бистріше по своїм неотложним ділам. я не кажу тут про дійсно авральні ситуації коли йдеться про життя і здоров'я - це інша категорія випадків. здебільшого ж люди поспішають тому, шо не вміють або не хочуть планувать свою жизнь, ліняться, вопшем, "самі винуваті". чи шо?)

    так само я не кажу про велосипедистів, які свідомо порушують ПДР - їх треба штрафувати. як і пішоходів-порушників. але в аварії, де страждає пішохід, шо йшов з порушенням ПДР, водій ТЗ має більше шансів вижити, бо він в коробочці металевій, а пішохід в рубашечці і легкоуязвім. а водій Рути більш уязвім чим водій КАМАЗа. про цю уязвімость треба пам'ятати завжди ВСІМ. це відповідальності з пішохода/вел-та не знімає, але він платиться своїм підпорченим здоров'ям або не дай бог життям. тут така сама ситуація, коли люди, які стоять на зупинці або у інших "правильних" розрахованих на це місцях, на яких наїжжає машина. тут какбе пішохід не винуват, але страждає. він став жертвою просто того шо став не в том місці. бо життя бентежне і опасне. завдання ж держави - максимально забезпечити безпеку своїх громадян скрізь. якось так
    текст хороший, годный. всё верно - "їх треба штрафувати" ©
    вот только вопрос остался открытым - кто штрафовать будет? кто втолкует велопидару, что шарашить по дороге в потоке, доехать до "красного", потом, типа, "перейти на колёсах" (читай резко сквозонуть по зебре перед потоком чуть не попадая под авто совершающие поворот как раз на свой "зелёный") перекрёсток и всё так же не слазя с велосипеда п*здовать дальше?!
    да, велопидар "в рубашечці", но мне-то что с того? если это тело впишется под колёса, то его травмы меня будут интересовать меньше всего (если, конечно же, виноват будет он). он из-за своего долбо*бизма создал мне проблему в жизни. зачем мне это?! т.е. дебил он, а отдуваться мне?
    все эти раздачи ПДД очень годное дело, но результат какой? лично я регулярно вижу как эти дауны п*здуют на "красный" - а чё? я ж на велосипеде. светофор то ж для автомобилей. ну, чуть не угодил тебе под колёса, так ты ж не трамвай, объедь.
  3. #563
    Online
    Пивовар

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    в проекті закону закріплюється перевага велосипедиста над водієм, тому це також потрібно популяризувати - пропусти велосипедиста, пішохода.
    Это как и в чем именно преимущество? По ПДД велосипед - это транспортное средство, а на дороге преимуществ одних типов тс перед другими нет (кроме отдельно оговоренных), все равны.
  4. #564
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Паук Посмотреть сообщение
    Это как и в чем именно преимущество? По ПДД велосипед - это транспортное средство, а на дороге преимуществ одних типов тс перед другими нет (кроме отдельно оговоренных), все равны.
    ну, у трамвая є перевага перед машинами. у громадського транспорту є перевага перед велосипедистами (якшо ти під'їжджаєш до зупинки, а звідти вирулює тралік/автобус, то велосипедист має його пропустити а не рвати вперед).

    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    вот только вопрос остался открытым - кто штрафовать будет? кто втолкует велопидару, что шарашить по дороге в потоке, доехать до "красного", потом, типа, "перейти на колёсах" (читай резко сквозонуть по зебре перед потоком чуть не попадая под авто совершающие поворот как раз на свой "зелёный") перекрёсток и всё так же не слазя с велосипеда п*здовать дальше?!
    тю, ДАІ ) а чого нє? те шо ДАІ не штрафує пішоходів щас це тіки їхня лінь, я серйозно. оскільки вже для пішоходів-то у нас, переважно, створені умови. звичайно, є куди рости (бо ці умови інколи не співпадають з потребами пішоходів - наприклад, підземний перехід там, де він не потрібен, або відсутність переходу там де він потрібен, немає зебр, чи пішохідних світлофорів та таке інше)
  5. #565
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    ну, у трамвая є перевага перед машинами. у громадського транспорту є перевага перед велосипедистами (якшо ти під'їжджаєш до зупинки, а звідти вирулює тралік/автобус, то велосипедист має його пропустити а не рвати вперед).
    нет, только в случае если "тралік/автобус" отъезжает от остановки являющей собой карман. если просто полоса для движения и у неё организована остановка никаких преимуществ: пропускаем движущихся в попутном, убеждаемся в безопасности манёвра и только потом отруливаем от остановки

    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    тю, ДАІ ) а чого нє? те шо ДАІ не штрафує пішоходів щас це тіки їхня лінь, я серйозно. оскільки вже для пішоходів-то у нас, переважно, створені умови. звичайно, є куди рости (бо ці умови інколи не співпадають з потребами пішоходів - наприклад, підземний перехід там, де він не потрібен, або відсутність переходу там де він потрібен, немає зебр, чи пішохідних світлофорів та таке інше)
    ещё раз, я не про то как должно быть. у нас много чего быть должно, а нет. я про реальное положение дел. альзо, на сегодня - велопидаров только "стрелять", к сожалению
  6. #566
    Offline
    Завсідник

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    велопидаров только "стрелять", к сожалению
    Езжу и на велосипеде и на машине в равной степени очень давно. То к сожалению стрелять нужно и водителей авто и велосипедистов и пешеходов. Страна у нас необразованная и приученная к безнаказанности. А громкие слова что "нарушать ненужно" -фигня. Пока не будет системы автоматического контроля, пресечения и наказания нарушителей, остается только на форумах обсасывать данную тему.
  7. #567
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от derikpro Посмотреть сообщение
    А громкие слова что "нарушать ненужно" -фигня. Пока не будет системы автоматического контроля, пресечения и наказания нарушителей, остается только на форумах обсасывать данную тему.
    так якраз жеж зміна законодавства є першим кроком довгого шляху творення цієї системи.
    для початку, давайте самі не порушувати і робити зауваження велопідарам. проводити профілактичні бесіди з друзями, пояснювати, чого це важно. не кажучи про те шо це опасно.
  8. #568
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    так якраз жеж зміна законодавства є першим кроком довгого шляху творення цієї системи.
    для початку, давайте самі не порушувати і робити зауваження велопідарам. проводити профілактичні бесіди з друзями, пояснювати, чого це важно. не кажучи про те шо це опасно.
    "першим кроком" должны стать люди! т.н. социальный запрос
    не будет это нужно людям (я этого урода пытаюсь на "путь истинный" наставить, а водятлы сзади сигналят "давай, езжай, ты ему всё равно ничего не докажешь!") - никакие законы не помогут
  9. #569
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    "першим кроком" должны стать люди! т.н. социальный запрос
    у мене є соціальний запрос))) запрос на дорожки, на парковки, на велоДАІ. я дуууууже стараюсь їздити по правилам, хоч штрафуй ти мене, хоч нє. я не бачу просто іншого способу, ніж почати з себе і своїх друзів. а ви?

    тут жеж такий звязок, шо нема закріпленого в законі (держапрограми, обовязковості заходів етс) = нема бюджетування = нема плану заходів = нема нічо. лишаються тіки вело ГО, які тоже без фінансування (грнати напрімєр) далеко не дуже заїдуть. а тут є шанс, шо ГО під свої цілі зможуть виділяти гроші з бюджету - хай навіть вони цим робитимуть роботу держави, яка в цих питаннях тупо не орієнтується

    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    ещё раз, я не про то как должно быть. у нас много чего быть должно, а нет.
    надіюсь на реформування служби ДАІ і вопше всієї мєнтовки
    бачила проекти ДемАльянса
  10. #570
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Ответ Сообщение от Ялина Посмотреть сообщение
    у мене є соціальний запрос))) запрос на дорожки, на парковки, на велоДАІ. я дуууууже стараюсь їздити по правилам, хоч штрафуй ти мене, хоч нє. я не бачу просто іншого способу, ніж почати з себе і своїх друзів. а ви?

    тут жеж такий звязок, шо нема закріпленого в законі (держапрограми, обовязковості заходів етс) = нема бюджетування = нема плану заходів = нема нічо. лишаються тіки вело ГО, які тоже без фінансування (грнати напрімєр) далеко не дуже заїдуть. а тут є шанс, шо ГО під свої цілі зможуть виділяти гроші з бюджету - хай навіть вони цим робитимуть роботу держави, яка в цих питаннях тупо не орієнтується


    надіюсь на реформування служби ДАІ і вопше всієї мєнтовки
    бачила проекти ДемАльянса
    "хочу" это хорошо, а что вы сделали?
    для справки: каждое муниципальное образование имеет право организовать собственную милицию - дуйте своим ГО к меру, требуйте организации веломилиции для нужд города, становитесь позаштатныим/штатными/ещё какими-то инспекторами/сержантами/бдящими/... и штрафуйте дебилов на двух колёсах
    не вижу проблем ... ©
+ Ответить в теме
Страница 57 из 121

Похожие темы

  1. ОСББ - альтернатива ЖЕДам
    fragov в разделе Новини Полтави
    Ответов: 70
    Последнее сообщение: 09.06.2017, 22:23
  2. Ответов: 103
    Последнее сообщение: 15.11.2010, 12:32
  3. Есть ли альтернатива Поиску на Карла Либнехта (возле Конкорда)?
    Kimgim в разделе Локальні Мережі та Інтернет в Полтаві
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 19.02.2010, 20:14
  4. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 05.10.2006, 16:32

Теги для этой темы