Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей896Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 2 из 112
Показано с 11 по 20 из 1114.
  1. #11
    23q
    Offline
    23-й участник
    Lol

    Велосипед как альтернатива


    Ch!p, сам часто мотаюсь с алмазного на леваду-всегда выбираю трассу-меньше светофоров, быстрее, дорога лучше. А на карла дорога убитая!
    Сам к велику приглядываюсь, но пока неасилил)

  2. #12
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от erazer Посмотреть сообщение
    модель велика
    у мене ноунейм (bTwin), купила ще й беушний, але в доволі гарному стані, скоріше за все вкрадений десь в європі. коштував трохи менше 2-х штук.
    маршрут
    їжджу з алмазного на половки через ставки на садах, гришкін ліс і село рябухи, інколи через сади-1 і по дорогам. важко було дихати коли ще листя на деревах не розпустилось, зараз стало краще
    как с собой ноутбук (на работу к примеру) переть
    в рюкзаку у відділі для ноута можна. звичайно, враховуючи те, шо з собою постійно треба возити ремкомплект, запасну камеру і мінімальну аптечку, рюкзак важкуватий виходить. але нічо, звикла.

    і да, в полтаві і водії ввічливіші і добріші, ніж в києві (це там, де їздила велом по місту). і через це на велі їхати приємніше, плюс ще й дорожній рух попроще.
    я часто будую маршрут через парки, двори і якісь захолусні вулички, ніж по центральним вулицям з тисячою світлофорів.

    влітку на вєліку класно їхати до річки, можна від'їхати в гарне місце без людей, куди машині нема під'їзду, а людина від ліні ногами не дійде.
    з часом можна планувати всякі багатоденні велоподорожі (навіть з потягами).
  3. #13
    Offline
    Філософф

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Про підвищення тарифів і вєлік)))
    В минулому році, коли проїзд подорожав, порахували ми з чоловіком, що іхати на роботу+завезти малого в садок+ назад+забрати з садка+додому=15 грн в день. І рішили ходити пішки, а зекономлені гроші складати в баночку на вєлік. Таким чином до червня місяця ми благополучно купили не феншуйний Віннер, але на що хватило вєлік+крісло для малого+шлем+дрековий б/у у алкашів на базарі вєл для чоловіка і всяку шнягу. Ще посередині цього процесу купився ноут прилічний все з тих же грошей. Чоловік поначалу віднісся до цієї затеї не дуже і катати не зовсім горів бажанням, але за компанію втягнувся, тепер з новим вєлом так взагалі.
    Вже другий рік ми возимо кожен день малого в садочок 5 км. По часу це забирає в мене 15-20 хв. На автобусі мені приходиться взимку на 6-50 виходити і їхати в забитому як сільодка Місту без околиць 30-40 хв, бо інші у нас не їздять.
    Який вихлоп, гази і теде? В салоні авто мені лічно запахи не ахті, ну в іномарках ще закрив вікно і все одно чути, а ще оті вонючки на зеркалах. А тут їдеш собі, куди схотів - проїхав, чи по стежці чи по дорозі. Опять таки ненавязливий спорт, а потієш мабуть менше навіть ніж в кільцевому забитняку. Бо опять таки вітерець обдуває, і якщо не преш 20кг рюкзак і 20кг дитини на багажніку то не особо і жарко. Звичайно якщо кожен день треба про камянці залазити то не гуд, а так - нормально.
  4. #14
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    А як надворі отаке, то як їхати?
    Миниатюры Миниатюры Tata-взимку 2012.jpg  
  5. #15
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Кожного дня їду на роботу велом. До всіх вищеперерахованих переваг вела над маршруткою, в мене додається ще й графік - додому частіше за все повертаються після 22-ї, 23-ї - маршрутку вловити в такий час в моєму напрямку майже не можливо, тому таксі, якшо вдруг чомусь без веліка.

    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    З ремонтом не проблема.
    З паркуванням - так.
    А ще проблема приїхати вспотівшим на роботу.
    Особливо по такій жарюці.
    Ответ Сообщение от froguz Посмотреть сообщение
    У меня степень вспотения от езды в маршрутке и хотьбы по жаре иногда больше чем на веле за 15 минут.
    Я стараюсь выбрать темп с минимумом нагрузок, только при объезде транспорта на остановках вкручиваю. И чаще всего приезжаю майже сухой.
    Такой роскоши как душ у меня на работе тоже нет, если вспотел, то хватаю перспирант и иду в тубзик. Снял футболку, сделав освежающи процедури в рукомойнике, намацькував перспирантом и я готов. Лично для меня этого достаточно.
    В мене є така проблема, шо приїжджаю на роботу не те, шо вспотівша... а - вєсь до ніточкі! Не вмію я їздити спокійно - завжди лечу.
    Тому вожу з собою на роботу повний набір перевдягачки. Душа теж немає, але є умивальник - роздягаюся повністю і купаюся в умивальнику, потім вдягаюся в новеньке і захожу в офіс в костюмі дєвочки.
    Не всі такі канєшно приїздять. Один даже буває в кофті якійсь з рукавами заходить - на скільки я розумію, він їде зі швидкістю пішохода. Каже, шо нікуди не спішить і просто гуляє - мені це не дуже ясно, але приймаю як факт, шо таке є.


    Ответ Сообщение от erazer Посмотреть сообщение
    Это ж ужас. Или по дороге ехать, или по тротуару - чревато травматизмом в обоих случаях. Глотать пылюку, дым - тоже на любителя. Я рассматривал вариант с великом - но пришел к выводу что это совершенно не вариант. Пользоваться лисапедом в городе невозможно. Дорожек нету, пилять только по дорогам - опять же, ямы и машины ведут к опасности серьезного травматизма. Пыль, грязь, выхлопы от авто всю дорогу.
    Научите, короче говоря, кто умеет - я с радостью бы почитал чужой положительный опыт.
    В освному їду по дорозі. По тротуарам - це якшо не можливо шось об"їхати на дорозі, або пробка якась, або так можна зрізати.
    Чому по дорозі? Да, є небезпека (як і жизнь вобще), але як на мене, менша ніж на тротуарі. Все таки водії - це люди, які вчили правила дорожнього руху і отримували права (поняяяяяятнооо, шо купленооо всеее і т.д., але все таки більшість знає базові правила поводження на дорозі), а хто такі пішоходи? - це броунівський рух! це непередбачуваність! це дітииииии! песииии! я дуже боюся людей, коли їду по тротуару - лееедвеее повзууу, обминаю їх, але вони все одно кидаються іменно під колеса, тому спасіба, але я краще по дорогам і буду там общаться з водіями (кожного дня я дуже бурно з ними спілкуюся, ну.. типу: "куда прьооош", "а шо - мама не учила повороти показувати" і т.д.).
  6. #16
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от kobieta Посмотреть сообщение
    Кожного дня їду на роботу велом.
    А у кого какой велик? Из тех кто регулярно им пользуется для поездок по городу. Я просмотрел так бегло цены - неприятно стало. Лисапед щас стоит почему-то как хорошо подержанный автомобиль отечественного производства. Или я не там и не на то смотрю?
  7. #17
    Offline
    Гуру

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от kobieta Посмотреть сообщение
    (кожного дня я дуже бурно з ними спілкуюся, ну.. типу: "куда прьооош", "а шо - мама не учила повороти показувати".
    Вот это меня и пугает. Купила велик, тоже думала буду ездить по всем делам в городе. Но увы.. Стоит он у меня без дела. Я просто боюсь выезжать на дорогу, я боюсь неадекватных водителей (и пешеходов тоже) Тут прозвучала мысль о том, что если бы были велосипедные дорожки... Как довести эту мысль до городских управителей?
  8. #18
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от erazer Посмотреть сообщение
    А у кого какой велик? Из тех кто регулярно им пользуется для поездок по городу. Я просмотрел так бегло цены - неприятно стало. Лисапед щас стоит почему-то как хорошо подержанный автомобиль отечественного производства. Или я не там и не на то смотрю?
    cube
    да, коштують дорого

    Ответ Сообщение от Lindorie Посмотреть сообщение
    Вот это меня и пугает. Купила велик, тоже думала буду ездить по всем делам в городе. Но увы.. Стоит он у меня без дела. Я просто боюсь выезжать на дорогу, я боюсь неадекватных водителей (и пешеходов тоже)
    дик... ви ж сідаєте до них в маршрутку, наприклад - не боїтеся бути пасажиром в неадекватного водія?

    Ответ Сообщение от Lindorie Посмотреть сообщение
    Как довести эту мысль до городских управителей?
    Про це багато говорять, були вже якісь мітинги, там.. велодень, велоніч, велоутро. Пишуться статті в газети... та навіть управітєлі самі виходять в народ і їдуть на веліку - демонструють свою близкість з велонародом, і своє співчуття, і сопереживання. Так шо мисль доведена, думаю. Вони в курсі, шо велосипедисти хочуть велодоріжки.

    Але я от собі пробую уявити: як це зробити - ну, шоб по всьому місту... аж дурно стає, скільки це треба грошей, часу і грамотності, бо явно ж зроблять такі велодоріжки, які будуть обриватися десь несподівано, закінчуватися високими бордюрами і т.д.
    Взяти наприклад вулицю Жовтневу (ділянку вздовж каштанової алеї) - де там можна зробити велодоріжку? По-перше, вся крайня права полоса - це парковка, по-друге: три зупинки під ряд, тобто, маршрутки майже не міняють полосу - в крайній правій їдуть. Думаю, в нас ніхто не вміє правильно спланувати систему велодоріжок для всього міста, шоб велосипедист ніде не виїжджав на дорогу, на тротуар, а їхав по своїм тропам.
  9. #19
    Offline
    Пророк

    Re: Підвищення тарифу на проїзд


    Ответ Сообщение от kobieta Посмотреть сообщение
    cube
    да, коштують дорого
    капец. не суждено мне в этой стране велосипедистом стать.

    Взяти наприклад вулицю Жовтневу (ділянку вздовж каштанової алеї) - де там можна зробити велодоріжку?.
    Банально - запретить въезд в центр города автомобилям. Или сделать его платным.

    Правда, автомобили с "красивыми" номерами, "выданными совершенно случайно в общей очереди", все равно будут стоять через каждый метр. С этим уже бороться придется более системно.
  10. #20
    Offline
    Пророк

    Re: Велосипед как альтернатива


    Например, если по уму, то когда каштаны пилили на отрезке Сенная-Зыгина, то можно было велодорожки запроектировать справа и слева того широченного тротуара. Они не обязательно должны быть рядом с проезжей частью. По фрунзе от Шевченка до Фурманова справа и слева дорог довольно большие площади от дороги до тротуара, с деревьями. Навскидку можно и там было придумать. Остановки только под вопросом как проезжать, но думаю опыт европы как-то решает эту проблему.

    А вот если даже удосужатся половину первой полосы например на трехполосных дорогах отдавать велосипедистам, то это до фени тем водятлам, которые на первой полосе паркуются. Нет у нас практики, чтоб гайцы под дворники квитанцию о штрафе тыкали. Они лучше капусту рубить будут в более злачных местах. Их наполнение бюджета не интересует.
+ Ответить в теме
Страница 2 из 112

Похожие темы

  1. ОСББ - альтернатива ЖЕДам
    fragov в разделе Новини Полтави
    Ответов: 69
    Последнее сообщение: 04.08.2016, 21:36
  2. Ответов: 103
    Последнее сообщение: 15.11.2010, 12:32
  3. Есть ли альтернатива Поиску на Карла Либнехта (возле Конкорда)?
    Kimgim в разделе Локальні Мережі та Інтернет в Полтаві
    Ответов: 5
    Последнее сообщение: 19.02.2010, 20:14
  4. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 05.10.2006, 16:32

Теги для этой темы