Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей47Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 1 из 16 1 2 3 11 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 155.
  1. #1
    Offline
    Пасажир

    №20/21 "Кільцевий"


    «Кільцевий» маршрут може змінити перевізника
    Микола Дубинка | Фото: Ярослав Кадук
    Ажіотаж навколо транспорту в Полтаві почав трішки спадати, але невирішені питання як були, так і є.

    Про сьогоднішню ситуацію з наданням послуг з транспортних перевезень та на що в цій царині сподіватися полтавцям в майбутньому, розповів начальник міського відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку Микола Дубинка.

    — Миколо Івановичу, розкажіть, як зараз вирішується питання щодо перевізників Полтави. Скільки відсотків працює зараз у режимі маршрутного таксі та чи довго вони так будуть працювати?

    — Міськвиконком прийняв тимчасове рішення, згідно з яким у режим маршрутного таксі переведено більшу частину автобусів. Зараз 69 відсотків автобусів працюють у режимі маршрутного таксі, решта — у звичайному. Кількість транспорту не зменшувалась.

    — Що означає «тимчасове» рішення?

    — «Тимчасове» означає те, що його можуть і завтра відмінити. Це пов’язано з тим, що Полтавська обласна державна адміністрація не пішла назустріч перевізникам і відмінила своє рішення щодо збільшення цін на пасажирські перевезення в Полтаві. Ціна повинна була б бути 1 гривня 25 копійок у звичайному режимі і 1 гривня 50 копійок — у маршрутному таксі. А міськвиконком не збільшував ціни: ми не маємо права їх встановлювати. Просто збільшена кількість автобусів і мікроавтобусів, які працюють у режимі маршрутного таксі.

    — Чи підвищилась якість послуг перевізників?

    — Є проблеми з кондукторами, які грубо себе поводять з пасажирами. А більша кількість маршрутних таксі для людей навіть краще. Адже «маршрутка» може зупинятися на прохання пасажирів.

    — Невже навіть довжелезний «кільцевий» автобус, якій працює у режимі маршрутного таксі, зупиниться на мою вимогу?

    — Якщо брати конкретно автобуси СП «УМАК», то цьому підприємству ми також пішли назустріч. У нього одинарні автобуси повинні їздити у режимі маршрутного таксі, а «спарки» — у звичайному режимі за ціною в 1 гривню. Але підприємство не виконувало ці правила. 6 січня міській голова Андрій Матковський зібрав усіх перевізників на нараду, де ще раз нагадав їм про те, як вони мають працювати в нашому місті. Представників СП «УМАК» попередили, що коли вони не наведуть порядок на своїх маршрутах № 20 та № 21, буде вирішуватися питання щодо анулювання договору з цим підприємством. Тоді буде працювати новий перевізник на цих маршрутах. А маршрути № 20 та № 21 — найвигідніші у нашому місті.

    — Багато мешканців міста скаржаться на те, що платити за перевезення доводиться більше, а їздити транспорт став ще гірше. Прокоментуйте, будь ласка, цю ситуацію.

    — На згаданій нараді йшлося і про цю проблему. Зокрема від представників СП «УМАК» вимагаємо, щоб на лінію виїжджала затверджена кількість машин — по 17 автобусів на обох кільцевих напрямках. Але цей перевізник так і не виконав вимоги щодо кількості автобусів на маршруті. Можливо, це пов’язано з тим, що машини в нього старі. Адже автобусам «Volvo», які знаходяться в автопарку СП «УМАК», уже більше 12 років. Можливо, з СП «УМАК» все ж доведеться розірвати договір, зараз ми готовимо відповідні документи.

    Шкода, що склалася така тенденція, адже раніше автобуси цього підприємства їздили нормально. Зараз представники СП «УМАК» скаржаться, що їм держава не компенсувала два мільйони гривень за пільгові перевезення. Але ж ми не маємо до цього відношення. За чотири пільгових маршрути, де перевезення громадян пільгових категорій здійснюються згідно з міською програмою «Місто без околиць», перевізник отримує компенсацію. А в тому, що держава заборгувала, ми не винні. Мер міста на нараді зауважив, що якщо хтось не виконує умови — не виставляє необхідну кількість автобусів, ми спочатку зробимо попередження, а потім проведемо новий конкурс на маршрути. Наприклад, 8 лютого ми розглядатимемо пропозиції щодо маршруту № 49, 10 лютого — № 54. Цих маршрутів позбавили тих перевізників, які не виконували умови конкурсу. Так само ми можемо поступити і з СП «УМАК».

    — Містом ходять чутки, що як підняли ціну на автобуси, так само відповідно буде піднята ціна на тролейбуси. Наскільки це правда?

    — Ціна підніматися не буде. Як 75 копійок ціна за квиток у тролейбусі була, так вона і залишиться. Автобуси по 1 гривні в звичайному режимі як їздили, так і будуть. Поїздка у транспорті в режимі маршрутного таксі як була 1 гривню 25 копійок, так і залишиться. Ніякі ціни збільшуватися не будуть.

    Ярослав КАДУК, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/econom...-business/744/


    =======================================

    Адже «маршрутка» може зупинятися на прохання пасажирів.
    Очевидно М. Дубинка не знає, що зупинка міського транспорту поза межами тарифних зупинок заборонена.

    Адже автобусам «Volvo», які знаходяться в автопарку СП «УМАК», уже більше 12 років.
    Близько 25. Ну хоча всеодно вірно - 25 ц все таки більше 12.


    Якщо УМАК приберуть з "Кільця", це буде апокаляпсис. Так як подібного парку з достатньою кількістю одиниць автобусів великої місткості у Полтаві поки що немає.

  2. #2
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Может, как хорошо разбирающийся в теме человек, напишешь небольшую статью по транспорту? Ян Пругло пару недель назад писал, но с точки зрения обычного пассажира. Ты же, я так понимаю, знаешь ситуацию гораздо лучше изнутри.
  3. #3
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    testpearls, написать я то могу, но:
    • могу написать слишком уж критично
    • я хоть и много чего знаю, но в некоторых вещах имею сомнения в 100%-й достоверности. А подавать непроверенную информацию не стоит.

    Что касается СП "УМАК" и что я думаю по этому поводу.
    Подвижной состав предприятия устарел. Не считай двух автобусов МАЗ-104 (один из которых за последние полтора-два года появлялся на маршруте раза два), приобретенных в 2004 году все автобусы б/у из Швеции, собранные на заводе "Полтаваавтомаш" в нач. 2000-х годов. Самому старому автобусу 26 лет.

    Автобусы порядочно износились. Но это касается в большей мере одиночек, которые износились (почему-то) больше чем "спарки" - это если судить по внешнему виду. Некоторые спарки до сих пор (!) ездят ещё в шведской окраске.
    Яркий этому пример:
    http://transport.poltava.ua/bus_volvo_va6252aa_ru.html
    Виден "невооруженным" глазом и износ двигателей.


    В Швеции на данный помент списываются вполне приличные автобусы, чем и воспользовались полтавские частные перевозчики, купив 2 скании-гармошки (с городской планировкой салона, в отличии от автобусов СП "УМАК", где планировка салона всё-таки прогородная) и 2 низкопольных одиночных автобуса. К слову - 1995 г.в.
    Я не разбираюсь в схеме закупки ПС б/у из-за рубежа, но закупить пару десятков подобных автобусов СП "УМАК" не помешало бы. Тем более что цена (без транспортировки и растаможки) - смешная, по сравнению с аналогичными автобусами украинского производства. И я вам скажу что качество б/у шведского автобуса на порядок выше чем нового украинского.

    Я не знаю, насколько УМАК недовыпускает на кольцо свои автобусы, но:
    автобусов и маршруток на "кольце" достаточно
    Офтоп:
    это:
    №19 кольцо+Юровка, в обе стороны.
    №20/21, чисто кольцо
    №43/44, левада+кольцо
    №51/52, южный+кольцо
    №29 дублянщина+кольцо
    №46 институт связи+кольцо
    кстати, по поводу маршрутов 19, 29, 58 можно копнуть глубже, но это уже другая тема.

    Но всё же, "пропадание" с маршрутов некоторых автобусов УМАКа мне заметно.
    И обновить ПС не помешало бы.


    А вот что кому-то хочется на самый прибыльный маршрут "впихнуть" свои автобусы - это уже другой вопрос. И с этого и стоит начинать.
    Мне, как пассажиру, всёравно, буду я ехать на автобусе УМАКа, ПП "Задрыпищенский М.П." и т.п., главное чтобы он соответствовал маршруту.

    В данном случае был вместительным.

    Единственная рациональная замена УМАКу на "кольце" может быть 17*2 низкопольных одниочных/сочлененных автобусов - новых или б/у из Швеции.
  4. #4
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Подвижной состав предприятия устарел. Не считай двух автобусов МАЗ-104 (один из которых за последние полтора-два года появлялся на маршруте раза два), приобретенных в 2004 году все автобусы б/у из Швеции, собранные на заводе "Полтаваавтомаш" в нач. 2000-х годов. Самому старому автобусу 26 лет.
    Я, если честно, думал что их Тихоныч в свое время новые покупал.

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Виден "невооруженным" глазом и износ двигателей.
    Как это по фото можно определить?
  5. #5
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от testpearls Посмотреть сообщение
    Как это по фото можно определить?
    Элементарно, Ватсон ©

    Не самая лучшая иллюстрация, но всё же:


    Чадить они стали... мама не горюй...
    Ну и + чем старее двигатель, тем больше он потребляет топлива.
  6. #6
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Не самая лучшая иллюстрация
    Такі чорні хмари можна було бачити найбільше літом, коли температура зашкалювала за 30 градусів (про себе влітку називав ці автобуси каракатицями)
  7. #7
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    testpearls
    могу написать слишком уж критично
    Это не проблема, главное чтобы по сути и правдиво.

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    testpearls
    я хоть и много чего знаю, но в некоторых вещах имею сомнения в 100%-й достоверности. А подавать непроверенную информацию не стоит.
    Сомнительную инфу публиковать, конечно, не стоит. Но ее можно проверить или уточнить - у нас тоже кое-какие связи есть.

    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Ну и + чем старее двигатель, тем больше он потребляет топлива.
    Продолжаю мысль - чем больше он потребляет топлива, тем выше стоимость проезда?
  8. #8
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от testpearls Посмотреть сообщение
    Продолжаю мысль - чем больше он потребляет топлива, тем выше стоимость проезда?
    Вполне логично
    Но на сколько больше - это случаи индивидуальные.
  9. #9
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    рібята, все правильно кажете, старі-ненужні. но! кому воно нада пресувать умака? правільно - міськвиконкому, патамушо...
    для них створюють такі умови, шо їм даже пальне (наскоко я знає) в кредит можуть перестать відпускать.
    а причепились до чого? до пільговиків. яких ті не хочуть возить тоннами. в інших автобусах є межа, а для великих автобусів про межу властьімущіє даже слухать не хочуть...
    вопсчєм, все ясно як божий день.
    testpearls, візьміть все ж коментаря в умака. бо трохан однобоко виходить. ось тут кацца трохан єсть
  10. #10
    Online
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Очевидно М. Дубинка не знає, що зупинка міського транспорту поза межами тарифних зупинок заборонена.
    Скорее всего М. Дубинка городским транспортом не пользуется
+ Ответить в теме
Страница 1 из 16 1 2 3 11 ... ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Розклад руху маршруту №15 "Кільцевий"
    LAEN в разделе Тролейбуси
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 07.11.2011, 10:36
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.06.2009, 18:20
  3. Український "Beeline" пропонує своїм абонентам "Довірчий платіж"
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 14:57
  4. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 30.09.2007, 22:41
  5. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 27.06.2007, 23:38

Теги для этой темы