Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей47Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 5 из 16
Показано с 41 по 50 из 155.
  1. #41
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    s27501, Дуже грамотно написано, я приємно і дуже здивований
    І відразу декілька коментарів.

    Про відміну зупинок - одразу ж наші глибокошановні "вкладиші" - бабульки з дідульками почнуть протестувати, писати скарки в міськвиконком.
    А якщо водій не стане на тій же "больнице" (парк Котл.) - бабуля обматюкає і розірве на шматки і водія, і кондуктора, а потім піду штуркувати МВК.

    Ответ Сообщение от s27501 Посмотреть сообщение
    За Автовокзалом є зуп «Вул.. Героїв Сталінграду», відстань до якої складає 300 метрів, і яку я б пропонував ліквідувати. Залишив би її для тролейбусів.
    Тролейбуси на ній зупиняються лише ті, для яких ГСТ - кінцева. 7-ка, 6-ка на ній не зупиняються. Лише 8 і 13.
    Ответ Сообщение от s27501 Посмотреть сообщение
    Оскільки відстань між зуп. «Вул.. Шевченка» та «вул.. Чапаєва» складає 200 метрів, а також те, що зуп. «Вул.. Чапаєва» знаходиться біля перехрестя і на цьому перехресті нерідко вишикується черга, я б пропонував ліквідувати цю зупинку, а зуп. «Речовий ринок» залишити або на місці зуп. «Вул.. Шевченка», або перенести на 20-30 метрів уперед. Час руху від центру – 2 хв. 00 сек.
    Згоден!

    І таку зупинку як Парк Котляревського я б дійсно відмінив.

    Ответ Сообщение от s27501 Посмотреть сообщение
    відстій автобусів по 2-5 хвилин відбувається на автовокзалі
    Ви перебільшуєте. Не більше ніж 1 (у крайньому випадку 1,5) хв.

    Стосовно повільної їзди. Це залежить від водія. Можна літати як скаженому, і стояти на зупинках по 30 сек, а можна їхати потихеньку з мінімальними відстоями.
    Не варто забувати, що маршрут "кільцевий" - у нього немає кінцевої зупинки. А інтервали витримуються чи не посекундно. На дорозі часто бувають різні випадки - ДТП, асфальтують дороги, бабця довго з автобуса злазила, чи треба вийти комусь з екіпажу в магазин, (чи в туалет, вибачте...))

    Якщо скоротити час, нагнати встрачений час буде практично неможливо.

    Ну і наостанок - попереду зима. Нечищені дороги, ожеледиця. Літати як навіжені ніхто не буде - на кону життя пасажирів автобуса, інших учасників дорожнього руху, сам автобус і т.д.

    так що цікаво було почитати Вашу працю, але втілена в реалі вона ніколи не буде.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Я думаю, що маршрут "накатати" можна було б за пів-року/рік, і у цього транспорту теж з'явився б свій споживач.
    Але треба багато терпіння, аби зробити щось подібне.
    Та й водіям заборонити зупинятися будь-де, крім визначених зупинок цього маршруту....
    Але то все лише на рівні мрій, не більше.
    Тут теж на 100% згоден.

  2. #42
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Ну і наостанок - попереду зима. Нечищені дороги, ожеледиця. Літати як навіжені ніхто не буде - на кону життя пасажирів автобуса, інших учасників дорожнього руху, сам автобус і т.д.

    так що цікаво було почитати Вашу працю, але втілена в реалі вона ніколи не буде.
    Можна керувати будь-яким маршрутом з різною кількістю машин, змінюючи при цьому швидкість руху усіх одразу.
    Для цього потрібне диспетчерське управління і жорсткий контроль "зверху", аби водії не грались "в гонки".
    Але, в даний час це нікому не потрібне: ні перевізникам, ні міській владі.
    А можна було б те ж саме "кільце" проїхати хоч за 35 хвилин, хоч за 135 хвилин....Тим більше, що зараз є й засоби зв'язку сучасні, й засоби контролю.
    Подібну систему я пропонував ще році так в 1999-му зробити (правда, на той час планувалося використання радіостанцій, на зразок тих, що мають таксі). Але, але, але....
  3. #43
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Зупинки 4мкл (Парк Котляревського), Поліклініка створені для того, щоб хвора людина змогла вийти в 5 метрах від лікарні. Їх просто необхідно зробити як "зупинку за вимогою" (аналогічно Першотравневій).
  4. #44
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


  5. #45
    Offline
    Постійний відвідувач

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Подібну систему я пропонував ще році так в 1999-му
    это какую?
  6. #46
    Offline
    Гуру

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    У мене до Вас питання - так, зупинка "Парк Котляревського" можливо і була створена для того, щоб підвозити людей до лікарні. Але..... Створена ця зупинка лише на одній стороні вул. Фрунзе (непарній), тобто людину підвезуть до лікарні, а на зворотньому шляху з лікарні ця ж людина змушена все рівно іти пішки до зуп. "27 школа" або"вул. Красіна". Тому я вважаю, що там зупинка не потрібна. Це була відповідь користувачу SKY.

    Ответ Сообщение от lexrider Посмотреть сообщение
    это какую?
    Це користувач писав стосовно експрес-маршруту "Кільцевого" з ключовими зупинками можливо з дещо підвищеним тарифом.

    Я не прихильник того, щоб водії літали, як скажені, але згадую ті часи (1999-2000 роки), коли за графіком руху мале кільце автобус долав за 40-42 хв., велике за 42-45. Тоді ж водії вкладались в цей час.
  7. #47
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от s27501 Посмотреть сообщение
    Я не прихильник того, щоб водії літали, як скажені
    Експрес-маршрут - він повинен бути "на щабель вище" від тих автобусів, що курсують зараз.
    Однозначно, що це не повинен бути "Богдан" чи інші "здирки".
    Кондуктори та водії повинні бути охайними, а автобус всередені та ззовні - "вибілений як гарна мазанка у селі" (тобто "чистий, блискучий, гладенький", тощо).
    І "літати" особливо не буде потрібно, бо у них буде свій графік руху, за часом коротший аніж у інших транспортних засобів, що стають на "кожному стовпі".
    В салоні я би розмістив схему руху з визначеними зупинками, на зразок того, як це робиться в метро (довга смуга вздовж вікон чи стелі, на якій би кружочками були позначені зупинки на маршруті).
    P.S.
    Водії "звичайних" автобусів, маршруток (майже) не мали б бажаня "ганятися" з такими експресами, бо немає сенсу (своя категорія пасажирів, проїзд дорожчий, зупиняється не на кожній зупинці).
  8. #48
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Завтра конкурс на "кольцо"
  9. #49
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    На кільцевому сьогодні працювало замість 33-х автобусів 24.
    По малому їздили за стандартним графіком вихідного дня (12 машин, інтервал 4 хв.)
    По великому їздили за новими графіками, подібними до вихідних (12 машини, інтервал 4 хв., 48 хв. кільце - було 13/4/52, тобто вкоротили кільце на 3 хв. та ще 1 машину)
    На маршрути 43,44,51,56 пустили вивільнені Французи та Вести.
  10. #50
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Нічого, траліки морози як прихватять, то на кільці й "ЛаЗЬ" в глушник цілувати будуть.
+ Ответить в теме
Страница 5 из 16

Похожие темы

  1. Розклад руху маршруту №15 "Кільцевий"
    LAEN в разделе Тролейбуси
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 07.11.2011, 10:36
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.06.2009, 18:20
  3. Український "Beeline" пропонує своїм абонентам "Довірчий платіж"
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 14:57
  4. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 30.09.2007, 22:41
  5. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 27.06.2007, 23:38

Теги для этой темы