Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей47Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 13 из 16
Показано с 121 по 130 из 155.
  1. #121
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Є щось крім голих слів?
    Просто якщо нема, то навіщо дарма повітря колихати, чи б пак у даному випадку пальці набивати.
    Просто, коли купується один тролейбус за ТАКОЮ ціною, то це як мінімум викликає підозри. Хай це і будуть голі слова, але щось не віриться, що риночна вартість тролейбуса така, як двох поршів каєнів.
    Те ж саме стосується і самого жирного маршруту, і "мутки" з відсутністю конкурса.

  2. #122
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от fabulist Посмотреть сообщение
    ... у попередніх перевізників збіг термін договору, тому найприбутковіший маршрут обслуговуватиме новий перевізник.
    — Конкурс не проводився, тому що він проводиться для звичайного режиму руху. А «Полтавапастранс» працює в режимі маршрутного таксі і тимчасово — на три місяці
    "Логіка" тут просто "залізна"!

    Трохи переформатую:
    ...зазвичай, крадіжка гаманців проводиться правою чи лівою рукою з кишені громадянина. Але у даному випадку гаманець Сидорова потрапив до рук Іванова іншим чином.
    Громадянин Іванов безпосередньо не торкався гаманця громадянина Сидорова руками, а спочатку витягував його, використовуючи пінцет....
    ....Окрім цього, громадянин Іванов заявив, що його завжди цікавило, якого саме номіналу купюри лежать у гаманцях громадян, а тому він мав на меті просто задовольнити свою цікавість, переглянувши вміст гаманця громадянина Сидорова, після чого покласти його назад до кишені Сидорова.
    Тому, прийнявши до уваги обставини справи, суд вважає, що дані дії громадянина Іванова не підпадають під ознаки злочину, передбаченого ст. ХХ.....
    Нічого не нагадує?

    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Молодець, знайшов помилку! Візьми з полички пиріжок!
    Не кажи, що мені робити і я не скажу, куди тобі потрібно йти!

    (Не я перший почав, якщо так незрозуміло......)
  3. #123
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Ответ Сообщение от fabulist Посмотреть сообщение
    але хоч якась мотивація має ж бути?
    Совершенно верно. Вот я и хочу, если уж от власти нету внятного публичного объяснения данному действию, то может кто-то что-то слышал знает и может рассказать. Все же в Полтаве живем у всех куча знакомых и т.д. Но когда говорится что-то, что вызывает у меня вопросы, я также их задаю. Как например то, что такие действия обусловлены фин.заинтересованностью Мамая. Вот я и прошу объяснить, как выражется эта заинтересованность? Я к примеру тоже не "вчерашний" и кое-что понимаю, и как по мне, то если делать ТАК то уж точно денег не заработаешь.

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Не я перший почав, якщо так незрозуміло..
    Проїхали...

    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    один тролейбус за ТАКОЮ ціною
    А почем купили в итоге Богданы?
    У меня есть инфа, что, к примеру в ноябре 2009г. было тендерное продложение по Богдану в размере 1,4 млн.грн. (не для нас, но тоже на 10-ть шт.)
    Ещё слышал, что перед самым нашим конкурсом Богдан поднял цены на 500 тыс.грн./шт.
    Было такое, кто знает?

    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    Те ж саме стосується і самого жирного маршруту
    А что именно кассается самого жирного маршрута?

    Ответ Сообщение от Ch!p Посмотреть сообщение
    "мутки" з відсутністю конкурса
    Ну если правда, что для маршрутного такси, типа, буд-то бы не нужно проводить конкурс перевозчиков, то в чем мутка?
  4. #124
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    AlexDS, 1890000 грн. - доволі дешева ціна.
    Крим, якщо не помиляюся, брав дорожче.

    Так що тут ІМХО все більш-менш чисто
  5. #125
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    «Полтавапастранс»: запитань більше, ніж відповідей

    «Полтавщина» спробувала дізнатися, хто стоїть за перевізником, який тимчасово обслуговує «кільцеві» міські автобусні маршрути № 20 і № 21

    Нагадаємо, на початку грудня у Полтавському міськвиконкомі прийняли рішення про зміну перевізників на «кільці». У результаті заключили угоду на три місяці із ТОВ «Полтавапастранс».
    Загадковий «Полтавапастранс»

    «Полтавщина» направила інформаційний запит до Полтавського міськвиконкому, де просила відповісти на три запитання, а саме:
    У Полтаві на «кільцевому» маршруті з’явився новий перевізник ТОВ «Полтавапастранс». Просимо надати таку інформацію про нього: юридична адреса, фактичне місце розташування, керівник, засновники, кількість власних і орендованих автобусів.
    Чи є у підприємства власна автобаза?
    Чому саме «Полтавапастрансу» дозволили тимчасово працювати на «кільцевому» маршруті, а не іншим перевізникам, яких у місті нараховується чимало?

    Інформація, яку нам вдалося отримати з відділу з питань транспортних перевезень та зв’язку, мінімальна. Отже, ТОВ «Полтавапастранс» знаходиться за адресою вулиця Садовського, 14 у Полтаві. Керівником підприємства є Пушкарь М.І. На даний час ТОВ «Полтавапастранс» на міських маршрутах використовує 29 транспортних засобів.

    Що стосується всього іншого, то «для залучення перевізника не вимагається інформація про засновників, власність підприємства та майнові відношення до транспортних засобів (власний, співвласний, орендований, у лізингу), тому такою інформацією відділ не володіє». З інших питань транспортники порадили нам звернутися або безпосередньо до перевізника, або до Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Полтави.
    У пошуках засновників «Полтавапастрансу»

    Ми пішли легшим шляхом. У довідці «109» нам повідомили, що телефонних номерів «Полтавапастрансу», як і свого часу «УМАКу», в них немає. Офісних номерів телефонів цього підприємства в інтернеті також не знайшлося. Транспортники міськвиконкому зв’язуються із перевізником по мобільному телефону, номер якого вони люб’язно надали і нам. Це виявилася приймальня «Полтавапастрансу», секретар повідомила, що підприємство створене відносно недавно, тому поки що немає стаціонарного телефону. А Миколи Івановича Пушкаря нині в офісі немає, він з’явиться після різдвяних свят.

    Шукаючи інформацію про «Полтавапастранс» в інтернеті, ми несподівано для себе з’ясували, що за адресою Садовська, 14 знаходиться ще одне транспортне підприємство і навіть із подібною назвою — ПАТ «Полтаваагротранс». Його керівник і голова правління — Володимир Хоменко, депутат-багатомандатник Полтавської міської ради від «Совісті України».

    Володимиру Олександровичу ми додзвонилися і запитали: чи не дочірнє підприємство «Полтавапастранс» для «Полтаваагротранс»? Наше припущення Хоменко спростував: просто він з Пушкарем орендують офіси в одному приміщенні. Микола Іванович, за його словами, 40 років працює у сфері автоперевезень. Але більш конкретної інформації Володимир Олександрович про діяльність «Полтавапастрансу» та його засновників не дав, бо не володіє нею.

    Натомість цікаві дані є у Державної установи «Агенство з розвитку інфраструктури фондового ринку Smida». На сайті установи ми знайшли «Інформацію про посадових осіб емітента «Полтаваагротранс». Згідно із нею, Пушкарь Микола Іванович, 1959 р.н., був членом правління — заступником гендиректора по експлуатації цього підприємства, а у 1995-2002 роках — начальником відділу експлуатації там же. Його стаж роботи на керівних посадах — понад 20 років. Свого часу М.І.Пушкарь закінчив Полтавський сільськогосподарський інститут, за фахом — інженер-механік. Пушкарь також володіє (або володів) 1768 іменними акціями «Полтаваагротрансу», що складає 2,03% від їхньої загальної кількості.

    Тож, очевидно, що Володимир Хоменко і Микола Пушкарь добре знайомі, адже тривалий час працювали разом. Цікаво, цей факт, а також співзвучність назв їхніх підприємств, а також однакова юридична адреса — це просто збіг обставин?

    Принагідно нагадаємо, що саме Володимира Хоменка мер Полтави Олександр Мамай у березні назвав одним із своїх головних помічників у дорожніх питаннях.
    Чому дрібні перевізники продають бізнес?

    За даними одного із наших читачів, який добре знається на транспортних питаннях у Полтаві, кілька днів тому на Садовського, 14 з’явилися декілька автобусів, що раніше працювали на ПП «Автомир».На сайтах з оголошеннями ми знайшли з десяток пропозицій про продаж пасажирських автобусів, які роками працювали в Полтаві. Ми спробували поговорити з приводу причин продажу бізнесу з кількома власниками таких транспортних засобів, але вони не захотіли коментувати ситуацію.

    Власне, до цього варто додати ще одне. «Полтавапастрансу» у спадок від «УМАКу» дісталися не лише два кільцевих маршрути, а й чотири пільгових: № 4 (Критий ринок — Дальні Яківці), № 5 (Критий ринок — Яківці), № 8 (Критий ринок — Вороніна), № 22 (Центр — Розсошенське кладовище). Свого часу «УМАК» використовував «шведів», (автобуси великої місткості) тимчасові перевізники до «Полтаваавтотрансу» окрім автобусів з «кільцевого» закривали вказані маршрути також автобусами малої місткості («Богдан», «Еталон» і подібні). А «Полтавапастранс» на вказані маршрути «відправляє» «Рути», іноді «Богдани», на малу місткість яких скаржаться мешканці відповідних районів міста.

    Анна ДОВГОШЕЙ, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/13567/
  6. #126
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Супер-пупер підприємство з багаторічними досягненнями в перевезеннях......і немає звичайного міського телефонного номеру?
    Хтось у це повинен повірити?

    Всього-навсього "кишенькова контора" для відомо чиєї "хазяйської" кишені...
    Тому й "мамайобусами" народ автобуси називає....
  7. #127
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Розпродаж екс кільцевих продовжується.
    http://auto.ria.ua/auto_volvo_b_6497876.html
    http://auto.ria.ua/auto_volvo_b_6506847.html
    http://auto.ria.ua/auto_mercedes_o_405_6519538.html
  8. #128
    Offline
    Пророк

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    И мерс у нас ездил?
  9. #129
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Merry Corpse, він недовго їздив.

    http://www.poltavaforum.com/ruhomiy-...tml#post232477
  10. #130
    Offline
    Пасажир

    Re: №20/21 "Кільцевий"


    Merry Corpse, http://fotobus.msk.ru/vehicle/366794/#n406115
+ Ответить в теме
Страница 13 из 16

Похожие темы

  1. Розклад руху маршруту №15 "Кільцевий"
    LAEN в разделе Тролейбуси
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 07.11.2011, 10:36
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.06.2009, 18:20
  3. Український "Beeline" пропонує своїм абонентам "Довірчий платіж"
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 23.06.2008, 14:57
  4. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 30.09.2007, 22:41
  5. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 27.06.2007, 23:38

Теги для этой темы