Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей24Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 4 из 7
Показано с 31 по 40 из 69.
  1. #31
    Offline
    змія болотяна ОЧКОва

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    Бачте, якщо постійно бити людей по голові, то можна дуже довго дивуватись, що у них не все добре виходить.
    а то дивлячись кого. дехто активізує свої здібності, коли його гладять по голові в режимі стокатто. інших треба підштовхувати брутально. але поштовх потрібен.
    мені, наприклад, дуже дивна сама постановка подібного питання "вокаліст, який не вміє співати; танцівник, якому шось мішає; піаніно без клавіш; електрік без рук і те де." Може то навіяно "Пающімі трусамі", але вони з’явилися пізніше, ніж яскаво намітилась тенденція до творіння музики без наявності в голові понять "нотного стану, табулатури, нотної грамоти і те де". про мелодичність і якість малчу.
    Доброта то канєшно харашо, але я не хочу шоб світ музики заполонився тими, хто невміло виражає свої почуття через звуки. мені, як слухачутоді здається, шо поганенькі були почуття. ІМХО.
    ЗІ:можна приступать до бічєванія тапочками.

  2. #32
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Victorious, можливо доброзичливысть актуальна в шкільному віці, коли дитина приносить вчителеві перші спроби віршування... але постановка питання, як писала Анейша, про сантехніка без рук залишається такою, що насторожує. От уявіть, вчителя української мови який не вміє виразно і чітко говорити. ви б такому дитину віддали? яка в неї була б вимова? раніше в педунівер не брали з вадами мови, типу ти вчитель - мусиш бути кращим. зараз туди лізуть всі кому не ліньки. це вина держави, що не врегульоване питання вищої освіти і надто високі вимоги висувають роботодавці до менеджерів чистоти, наприклад (читай прибиральниці). Але якщо ви хочете працювати в хімлабораторії, то без навиків і без освіти туди навряд чи візьмуть, бо можна щось висадити в повітря. Так от чому таке вибіркове ставлення до відповідальністю перед публікою? Я не говорю про Андр., я говорю про оті гурти, типу Духовка, які вилізуть тричі на сцену і на тому сподвижництво завершиться. в принципі і в цьому нічого поганого нема - попробували, не получилося, ну буває... але я говорю в цілому - яка причина того, що в нас жодного гурта належного рівня? намагаюся от знайти відповідь для себе, поки що внятно пояснив свою точку зору Ктулх і Анейша...
  3. #33
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Професійність в мистецтві, як і будь-де, виростає з якогось грунту, чи, якщо хочете, гною. Важко уявити собі якусь національну культуру, яка продукувала би самі лише шедеври в музиці, чи літератирі, чи живописі; скрізь - в Італії, Угорщині, Британії - скрізь є досить сірий середній рівень, який може бути десь вищим і десь нижчим, але він скрізь посередній; в ньому відбуваються якісь рухи, хтось залишається в середині чи йде на дно, а хтось піднімається. Але процес бродіння, з усіма пов'язаними з ним запахами, є абсолютно необхідним. і визрівання чогось вартісного вимагає часу й терпіння. а також, як не крути, хоч елементарних умов.
    - щоб можна було купити музичний інструмент
    - щоб буле де навчитись, професійно чи ні
    - що було де зіграти
    - щоб було кому послухати, критично і доброзичливо.
    Тоді можна сподіватись, що ЗГОДОМ з'явиться який-небудь Олег Скрипка. Хоча він каже, що його родичі в Черкасах віддають перевагу Сердючці. І не факт, що якби в Полтаві була команда типу згаданих Хорти чи Мандаринового раю (теж досить середні, але бодай щось), то їх би тут цінували.
  4. #34
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Victorious, пвно, що ви праві, значною мірою. але от мені дуже не вистачає тернопільських Ті, Що Падають Вгору. Вокалістка розвелася з чоловіком і гурт розпався. Але я не думаю шо в Тернополі знають дуже про нашу Забуту Симфонію, про неї і в Полтаві не дуже. якби були менстрімові гурти - один-три-п"ять плюс десяток так-собі, оце була б типова для України картина.
  5. #35
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    нікелер, якшо чесно, всі названі тобою вище місцеві гурти мені видаються такої самої якості як і наші. це звичайно ж мойо імхо. тим більше шо там в тому Скаї, який зараз не слухаю абсолютно.
    натомість я слухаю контрабас і майор пронін, слухаю і дмц під настрій (переважно старі пісні). слухаю фреон і онейроїд, слухаю льошу бардіна, вишнякова теж слухаю. наташу тихонову (тільки після того як полетів вінт і все пропало не можу знайти її записів). слухаю я і молочай, хоч не знаю чи варто відносити це до полтавських музикантів чи ні. тим не менше - я їх не просто слухаю, я дійсно отримую задоволення. і ту саму арахнофобію, деякі треки якої просто незрівнянні.
    нащот так званої нашої важкої сцени - я просто не фонад цього всього. здається, хтось шось таке грає, але то мені видається ще більш вторинне. а цю вашу фальшиву забуту симфонію - я вас умоляйу...
    ну добре, досить.
    і в багато чому згодна з вікторіусом -- про умови. хоча і прикриватися їх відсутністю - як мінімум убого.
    тема була все таки про професійність в музиці. я слово "професійний" спримаю дещо вивернуто. тому шо як сказав мій друг: "любитель - от слова "любить", а профессионал - от слова "бабки заколачивать"... "
    тому шо коли творчість перетворюється в роботу то вона втрачає Дещо. те саме Дещо шо так важко вловити і описати, те, шо чіпляє.
  6. #36
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Ялина, чув, то мо й дійсно все справа смаку? мене сьогодні пре від Ані Лорак, від теми Солнце і Я стану морем. От просто приємний вокал, гарна музика і ваще... мо вона ніц нового і не зробила, і я взагалі її не особо лю, але тут на шось натисло. і взагалі, немає меж "совєршенству"! подивимося років через 10 які гурти з нині живих залишаться бодай в пам"яті. в принципі тоді і можна буде про шось говорити...
  7. #37
    Offline
    Гуру

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    nickeler, сравнила тоже мне бюст Мефистофеля с недокрашенным отстойником (шучу). Она профешнл - один из офигеннейших голосов Украины, ее стоит смотреть живьем, это говорю как с детства металлер. Ничего нового, но тембр и диапазон... вах!

    Ялина, знаете, и слава всем богам, что кому-то это по душе. Не найду чего возразить. Значит все - не зря, и не все такие разбалованные прохиндеи, как мы с Ник :)

    rust, вопщем, сабж (пишет сообщение, стыдливо ковыряя тротуарную плитку носком резинового сапога синего цвета)))
  8. #38
    Offline
    Инвалид умственного труда

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Ктулху,
    резиновый незачот
    я кирзовым луще мона?
  9. #39
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    кстати о музле: на форуме есть человек играющий вступление из джонни би гуТ Чака Бэрри? хотелось бы насчет табов спросить
  10. #40
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    не знаю чи ви чули ще полтавське джаз-тріо, паші буторіна, як на мене - дуже добрий рівень
    вони зараз, здається, грають в екваторі. колись в конкорді грали на другому поверсі.
    чуваки з освітою, технікою гри, відчуттям музики, смаком, корочє - молодці)
    Ктулху, зізнайтеся, не все вам так відразливо на полтавській "сцені", правда ж? чи таки все-превсе?
    натомість, я не можу слухати названі нікелер в якості прикладу гурти.
    для мене цікаві з інших регіонів - пропала грамота, очеретяний кіт, оркестр че, царство небесне, 4е4е, 4айка, перкалаба... це з більш чи менш молодих. може, вся справа в музичних вподобаннях?
+ Ответить в теме
Страница 4 из 7

Теги для этой темы