Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей24Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 2 из 7
Показано с 11 по 20 из 69.
  1. #11
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність


    Вибачте, дорогенькі, якщо я скажу всупереч загальній думці, але мене хвилює протилежна проблема: де можна послухати те що є. В мій минулий приїзд в Полтаву "Контрабас" грав в Донецьку; потім був у Славському, потім в Ужгороді на якомусь фестивалі. Роблю висновок, що вдома його нікому не треба. В плеєрі у мене Подорож Майора Проніна - дуже мобілізує; ще ніхто мені не сказав, що це поганий трек. Тут виставлялось відео з концерту, здається, випускників 1-ї муз. школи (Tail мене поправить; я не знайшов в архіві) - ну просто клано, хоча б є з чого рости. Mario Action виставляв оце:
    Оксана Вишня "Люба мені бесідонька з тобою"

    Я спеціально згадав музику дуже різну, але непопсову і цікаву для мене. Хай це буде альтернатива чи що. Так от: де його можна послухати? почавши з малого, з невеличкого клубу, для невеличкої авдиторії. Нехай "маси" поки що слухають той стандарт, що його привозять до Полтави на хвилях реклами.
    І ще: лемент типу "всьо пропало" контрпродуктивний. Оно в Черкасах - я вже мовчу про Бумбокс, але в є "Мандариновий рай", яка позитивна команда! в Запоріжжі - "Хорта". і т.д. Розкрутиться і в нас. Але - потрібне сцена для некомерційної музики. Повторюся: щоб буле де слухати те, що є.

  2. #12
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    Тут виставлялось відео з концерту, здається, випускників 1-ї муз. школи (Tail мене поправить; я не знайшов в архіві) - ну просто класно, хоча б є з чого рости.
    опять таки вспомнили о традиционном подходе к муз. образованию. имхо без него как раз и сложно достичь высот в музыке. конечно были в истории виртуозы не знавшие нот (да вобщем и глухие тоже были), но это одинокие случаи не на тысячи и миллионы, а вобще за всю историю.
    а так все просто, хочешь хорошо лабать - учи ноты, гаммы, аккорды, ковыряйся в тональностях, отрабатывай приемы игры, ковыряй гармонию, садись и педаль каждый день часов по 5-6. канешна это все сложно, но как гласит народная мудрость:"дешева рибка - фігова й юшка".
    имхо лучше все эти муз. премудрости изучать исторически сложившимся путем - муз. школа, училище, а там как повезет. именно так можно научиться именно владеть инструментом, а не просто уменью извлекать отдельные звуки. можно канешна и самому, но так дольше и сложней, хотя кому как пойдет.

    ЗЫ:вот только зря, что в муз.школы только маленьких детей берут. которые еще не знают чего хотят и нужно ли им это вобще. этим принудиловом только охоту у детей отбивают
  3. #13
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність


    Victorious, 25 числа я випадково попала на концерт, де поміж іншого був і Контрабас. То ви їздите не в ті дні просто, бо припустимо коли я була у Львові там виступав Андрухович зі своїм новим проектом, але я туди не потрапила, бо так вийшло. Але я не думаю, що Андрухович там виступатиме кожного разу, коли я приїжджаю.
    Мандариновий рай і ми знаємо, діск он хлопці подарували, цікаві співрозмовники, які просто "маловато" піаряться, і музло для них побічний засіб, хоббі.
    А шо таке "некомерціна_комерційна" музика? чому погано жити за рахунок музла? та хай будуть професіоналами, шоб їх купували! я купила диск Ская і Холодного Сонця, Інферно мені подарували платівку, ну так трапилося, що мені шось дарують постійно, Сестри Тельнюк подарували і Тінь Сонця, але оці диски я б і сама купила, розумієте? за якість! бо стиль як бачте різний, і справа не в смаку, а в тім шо воно вуха не дратує. а Контрабаса і ДМЦ, і Проніна - увольте. при всій повазі до Контрабаса, бо там хороші люди, розумні, але хоцца якості, хоцца злагодженості в музиці. я не розуміюся на нотах і бемолях, але щось мене там дратує, не дає слухати. от коли це "шось" зникне, я подумаю.

    Tail, якшо ти (можна на ти?) про Бетховена, то він оглох в старості, тобто коли вже написав більшість своїх творів. Але займатися на фортепіано чи скрипці було ознакою хорошого тону, і цього не робили тіки забиті селюки. Чому, по вашому стіки композиторів того часу? вечорами "музицирували" родинними підрядами, і звідти любов до музики, належне ставлення до неї і таке інше. у нас в музику йдуть самоучки (але не тільки в нас, просто західні люди розуміють, що прийшов час учитися тому, що ти не вмів, але тобі потрібно) і нічого з своїми даними робити не хочуть. Дай нам маоцзедун хоча б таких пациків, як Мандариновий рай, але там Діма Червоний косить гроші на життя в канторі Свєтофільтр. Бо інакше не може мабуть, і на музику часу залишається маловато.... він до речі вже в Києві, якщо вірити візитівці. а наші всі тут, місцеві боги... сумно все це, скільки не переконуйте. От художники в нас сильні, письменники з перемінним успіхом, а з музлом савсем не ударило...
  4. #14
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність


    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    Tail, якшо ти (можна на ти?)
    ужас какие все культурные можно
    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    про Бетховена, то він оглох в старості, тобто коли вже написав більшість своїх творів.
    ну дык тем более
    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    Але займатися на фортепіано чи скрипці було ознакою хорошого тону, і цього не робили тіки забиті селюки. Чому, по вашому стіки композиторів того часу? вечорами "музицирували" родинними підрядами, і звідти любов до музики, належне ставлення до неї і таке інше. у нас в музику йдуть самоучки (але не тільки в нас, просто західні люди розуміють, що прийшов час учитися тому, що ти не вмів, але тобі потрібно) і нічого з своїми даними робити не хочуть.
    имхо музыка - это как изучение языков. помойму ни один полиглот не родился с знанием 5,10 (или скоко там нужно) языков. все постигалось со временем, правда если человеку дано быть полиглотом свыше то он затратит на изучение языка пару месяцев. но это ж не значит, что простой смертный не может выучить англ. франц. нем. и наречие туземцев с берега слоновой кости. конечно может, просто для этого нужно больше времени + традиционный подход - заучивать слова, ковырять грамматику и канешна вживую говорить. точно так же и музыка - это в первую очередь тяжелый труд.
    имхо отакаю от параллель можно провести
  5. #15
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність


    Ответ Сообщение от nickeler Посмотреть сообщение
    А шо таке "некомерціна_комерційна" музика? чому погано жити за рахунок музла? та хай будуть професіоналами, шоб їх купували!
    на жаль, зараз заробіток в музиці мало залежить від професійності, ба більше - від якості. та так власне було майже в усі часи. ви приклади знаєте не гірше за мене.
    тому я і вважаю, що мають бути шпаринки, де би могло прорастати щось відмінне від мейнстріму. і в полтаві також.
  6. #16
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність


    Victorious, але якшо талант то він і в Африці талант, а коли пацики навчилися
    бренчати на трійку з мінусом, і розказують шо вони андеграунд, знаєте шо мені зробити хоцца! і освіта музична цим самоуродкам до речі, теж не завадить. одна справа, коли хочуть, але не можуть. а інша коли навіть не хочуть... то про які шпаринки може іти мова?
  7. #17
    Offline
    Гуру

    Re: Про професійність


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    на жаль, зараз заробіток в музиці мало залежить від професійності, ба більше - від якості. та так власне було майже в усі часи. ви приклади знаєте не гірше за мене.
    тому я і вважаю, що мають бути шпаринки, де би могло прорастати щось відмінне від мейнстріму. і в полтаві також.
    Позвольте, но я бы назвал мэйнстримом именно как раз то массовое явление платной демонстрации своего хмельного "творчества", не прошедшего никаких внутренних и внешних рецензий (поощряемой внутри этой же культуры такими же культиваторами (сабж). Местным мэйнстримом, имеется в виду. А хорошую техничную и виртуозную игру ребят, которые в свое время отыграли гаммы, кучу творов по нотам (умеющих гитару по слуху без тюнера настраивать, хе-хе) - андеграундом, т.к. этого просто не хватает.

    Не так давно, 3 января попали в "Браво" с одним уважаемым человеком, не имеющим отношения к рок-культуре. Зашли в аккурат, когда какие-то киевские мужики терзали свои гитары и нежно орали в мембрану микрофона какие-то орательства. Потом полтора часа пришлось объяснять, что рок-культура - это нечто иное, нежели то, что было представлено (с демонстрацией ярчайших образцов, естественно). Зачем вдавался в объяснения? Иначе пришлось бы довольствоваться мнением о собственном дурном вкусе.
    Потом столкнулся с вопросом "А что же тогда это было?".
  8. #18
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність в Полтавській музиці


    Ктулх, то був Його Величність Звіздєц! Он пажалста, чувачок шукає друзяк для створення гурту "типу аматорі"...тьху, а шо таке аматорі? я памятаю концерт тіки по фоткам і ніяким чином не музику. у Слота запам"яталися красотка-вокалістка Нукі і мальчік-сімпатюля, не помню як звать... но я ж музику послухать приходила, а не на тусу подивицця. Тріхо краще Трактор Боулінг і наш, харківський Траффік (чим не мейнстрім, бо його слухають найсучасніші підлітки, а на масову популярність не тягне, музло так скать для "прочунутих"). Я ось чим виокремлюю це музло - смисл в текстах який не який, мелодика і вокал непоганий. До Лакуни Коіл далеко, і до Лів Крістін теж, але це вже щось. Вчора вперше чула пісню гурта Rapira, це наш український гурт. Тріхо не витягує вокалом, тріхо більший діапазон хочеться, але це вже добре, дуже добре. ТО хто заважає іншим? "вміння співати не обовязкове?"

    Цитата: "маси" поки що слухають той стандарт, що його привозять до Полтави на хвилях реклами
    попсу? ну да, Стас Пьєха, канешна стандарт. Тіки я на нього не піду. А Даху Браху ніхтоне везе, Плач Єремії раз були, Скай раз і то з попами...так тут ще й трабл промоушена, бо нам знач таке не нада. Не звуть до нас нікого. Я говорила з Тарасом Терлецьким з Яка існуЄ, кажу, давайте до нас. А він - а ви позвіть ми і приїдем. Тіко от я не промоутер. а промоутери возять Аматорі і Пьєху. замкнуте коло, і вопрозз: а шо робить?
  9. #19
    Offline
    Пророк

    Re: Про професійність


    Ответ Сообщение от Ктулху Посмотреть сообщение
    Позвольте, но я бы назвал мэйнстримом именно как раз то массовое явление платной демонстрации своего хмельного "творчества", не прошедшего никаких внутренних и внешних рецензий (поощряемой внутри этой же культуры такими же культиваторами (сабж). Местным мэйнстримом, имеется в виду. А хорошую техничную и виртуозную игру ребят, которые в свое время отыграли гаммы, кучу творов по нотам (умеющих гитару по слуху без тюнера настраивать, хе-хе) - андеграундом, т.к. этого просто не хватает.
    ну так і я кажу те саме.
  10. #20
    Offline
    2.0

    Re: Про професійність


    Victorious, ок, тоді який стосунок має Майор Пронин, наприклад композиція "Знай наших" до музики взагалі? Мабуть такий як Євген Юхніца до поезії.
+ Ответить в теме
Страница 2 из 7

Теги для этой темы