Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей50Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 7 из 8
Показано с 61 по 70 из 71.
  1. #61
    Offline
    бог

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от Любаша Посмотреть сообщение
    Enter, вы тупой?
    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Тупой.

  2. #62
    bvn
    Offline
    йог на танке

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от Merry Corpse Посмотреть сообщение
    І не простіше зробити смс-квиток?
    О, я про це теж давно думав... тільки ж справа в тому, що у операторів дикі комісії на платні смски... я не знаю, якщо працювати на пряму, а у агрегаторів вони зазвичай навіть вищі за 50%
  3. #63
    Offline
    Пророк

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ого хвиля піднялась. Пропоную уявити як би розвивалася тема в паралельній реальності ))

    Ответ Сообщение от Barыga Посмотреть сообщение
    Где их устанавливать? На дверях? Тралик набитый под завязку, кто будет продираться к терминалу или передавать карту?
    Як без терміналів? Їх не буде? Тралік набитий під завязку, хто буде продиратися до тьотки-кондуктора або передавати гроші, а потім здачу чекати поки передадуть? Так можно і без грошей залишитись і зупинку пропустити!

    Ответ Сообщение от Любаша Посмотреть сообщение
    Вы представляете, сколько времени будет длиться посадка на каждой остановке? И без того водители иной раз вслух матом ругаются, а если будет только одна дверь для посадки (вместо трех, как сейчас), да еще и каждому входящему пассажиру придется затормозить возле водителя?
    Ви уявляєте скільки часу буде займати посадка на кожній зупинці? І без того водії іноді вголос матом лаються, а якщо треба буде дочекатися поки з усіх дверей всі бажаючи повиходять, потім поки всі зайдуть (замість в одну заходити, а з іншої виходити), та ще й кожному пасажиру, який входить доведеться притормозити біля водія, щоб дістати 4 грн?

    Ответ Сообщение от Karen Посмотреть сообщение
    А вдруг у кого-то случится проблема с картой ? Вся очередь застрянет или пассажир пойдёт пешком ?
    А раптом у когось квиточок вилетить у віконце? Вся черга застрягне чи пасажир піде пішки?


    ***
    Ответ Сообщение от Sky Посмотреть сообщение
    В цивілізованих містах пасажири чекають своєї черги на зупинках, а не "хто перший добіг до автобуса/маршрутки, той і поїде".
    Я не думаю, що це насправді проблема. По-перше, для того щоб фізично могла утворитися черга, мають бути окремі місця зупинки для різних маршрутів. Тут зупиняється Левада-Центр-Половки, через два метра Левада-Алмазний-Половки, ще через два Левада-Ін.Звязку і т.д. і це все на зупинці Оптика )). В умовах невеликого міста, та при дублюванні маршрутів, такі зупинки і нафік не потрібні. По-друге, сама наявність черги ("шоб ніхто не проліз раньше мене") свідчить про необхідність кращої логістики системи громадського транспорту.
    Тому я за те, щоб боротися із чергами, а займатися їх впорядкуванням )

    ***
    На останок трошки власного європейського досвіду буквально за минулий рік.
    Словаччина.
    У міжміських рейсових автобусах все саме так "страшно" відбувається. Заходиш через передні двері, біля водія стоїть термінал, тиснеш картку або даєш водієві гроші - він тобі здачу і щойно роздрукований чек (білет). Якщо автобус не забитий (а забитий мені тільки один раз трапився, хоча по нашим міркам він вполнє ще норм був), то можна через які хочеш двері заходити, ніхто тебе виганяти не буде. Все одно доведеться до водія підходити, то чому цей маршрут не розпочати з передніх дверей )
    У міських автобусах пхайся в які хочеш двері, тут до водія підходити немає сенсу, він зайнятий дорогою і квитки ніякі не продає. По салону розставлені електронні "компостери", на зупинках стоять автомати, що продають паперові квиточки, є смс квиток, є картки. Звичайно білет діє на всі види міського транспорту (трамвай, автобус, тролейбус). Вартість залежить від часу на протязі якого дійсний квиток.
    Австрія.
    Та ж сама фігня, плюс квиток можна замовити прислати звичайною поштою, на смартфон можна встановити додаток із QR-кодом, можна вислати на е-мейл. Я користувався останнім варіантом. Ще в Полтаві купив на сайті Wiener Linien квиток на один день, роздрукував і катався потім з ним по Відню. Ще дізнавався у довідковій на станції метро, що мені з цією роздруковкою робити, щоб потрапити у метро. Відповідь була: Просто заходьте в будь який транспорт, нічого робити не треба. Якщо трапиться контролер, покажіть цей листок.
    Італія.
    У Римі користувався разовими квитками на 100 хвилин, ціна - 1,5е. За ці 100 хвилин скіки хочеш катайся на автобусах, трамваях, тролейбусах, але лише одну поїздку на метро можна зробити. Система оплати аналогічна - зайшов в будь-які двері, "прокомпостіровал" білетик - 100 хв пішло. Через те, що білети продаються в автоматах на станціях метро і на великих автобусних зупинках, перша поїздка була "зайцями" )) Про електронні варіанти білету не чув.
    Ну і на сам кінець найцікавіше.
    Албанія.
    Задача: Доїхати від готелю до центра міста Дуррес.
    Рішення: На рецепшені дізнаємось, що на трасі перед заправкою є зупинка. Щоб перейти на потрібну сторону дороги треба перебігти через трасу на якій навіть зебри немає. Щоб зрозуміти де зупинка необхідно знайти скупчення людей. Якщо люди відсутні, треба шукати найбільш витоптану ділянку землі між асфальтом та відбійником. Хвилин 20 очікування під сонцем і приїжджає повністю забитий автобус. От навіть по нашим міркам повністю. Ліземо на передні двері, бо там хоч якийсь шанс всунутись. Починаємо рухатись, передні двері ніхто закривати не збирається. По-перше, народ треба забезпечити киснем, по-друге, їдемо з такою швидкістю, що якщо випасти, то вижити можна. Кому, як і скільки платити покашо не понятно. Через декілька зупинок з середніх дверей випльовується кондуктор, перебігає на передні, втискується до нас, а далі все як у Полтаві. Хоча маю зазначити, що албанські кондуктори набагато привітніші та загалом веселіші люди, ніж їх полтавські колеги.
    У столиці - Тірані, ситуація у громадському транспорті не така драматична і майже нічим не відрізняється від Полтави. Єдине, що їхні зазивали у місцеві "зелені слони" та "владіслави", на відміну від наших, працюють не перед своїми маршрутками, а перехоплюють тебе ще у тролейбусах. А потім секретними тропами поміж дворами виводять тебе до такого самого "Спринтера", але в якому не крутять Квартал 95.

    Отакі діла. Самі рішайте, як зручніше і на кого нам треба рівнятись ;)
  4. #64
    Offline
    Пророк

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от Любаша Посмотреть сообщение
    Вы представляете, сколько времени будет длиться посадка на каждой остановке? И без того водители иной раз вслух матом ругаются, а если будет только одна дверь для посадки (вместо трех, как сейчас), да еще и каждому входящему пассажиру придется затормозить возле водителя?
    ну якщо люди будуть спокійно заходити почерзі, а не пертися як стадо баранів то посадка буде дуже швидкою

    тут же це пряцює і транспорт приходе на зупинку згідно розкладу, плюс мінус хвилина

    Ответ Сообщение от Любаша Посмотреть сообщение
    Я про автобусы спрашиваю, а вы про маршрутки отвечаете. "Гвоздь" спора об удобстве-неудобстве терминалов - вот. Мне лень цитировать)) Игорь высказал догадку (предложение, предположение, нужное подчеркнуть)
    Офтоп:
    А шо с картинками, одна я не могу воткнуть из вконтактика и меил-ру облака картинку ссылкой?

    Вложение 41291
    реально діюча модель функціювання транспорта, якщо немає електронного квитка/картки, то квиток можна купити у водія

    тут міськіх маршрутів десь 60-70 і приміських десь з пів сотні, і нічого, усе працює ідеально
  5. #65
    Offline
    Пророк

    Re: Єдиний електронний квиток


    Alexander Skakunov
    Затестил оплату смартфоном в трамвае #8.
    Сканируешь код через Privat24, пара кликов - и всё.
    Плюс: не нужно больше играть в передавайку с пассажирами.
    Минус: нельзя зохавать счастливый билет.
    Идея маркетинга: всем пользователям электронного билета выделить зону первого класса и выдавать глинтвейн - технология сразу станет массовой









    * * *

    Ну что, легко подделать? )
  6. #66
    bvn
    Offline
    йог на танке

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Ну что, легко подделать? )
    Якщо орієнтуватися лише на очі контролера, то не бачу нічого складного... захисний елемент тільки серія та номер? Тобто для того, щоб не викликати ніяких підозр, достатньо підгледіти в когось, хто справді сплачує послугу оці серію номер, та ввести їх, плюс вагон і маршрут, перед генерацією картинки квитка...
  7. #67
    Offline
    Пророк

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от bvn Посмотреть сообщение
    Якщо орієнтуватися лише на очі контролера, то не бачу нічого складного... захисний елемент тільки серія та номер? Тобто для того, щоб не викликати ніяких підозр, достатньо підгледіти в когось, хто справді сплачує послугу оці серію номер, та ввести їх, плюс вагон і маршрут, перед генерацією картинки квитка...
    Ну, если вы сможете предусмотреть не только дату, но и время и серийный номер билета и номер маршрута....
    Или будете с фотошопом ездить и в движении вгонять данные? )
    И как же вы будете подсматривать, не вызывая подозрений, серийные номера билетов других пассажиров? )

    P.S. И это мы еще не знаем, по какому принципу будет работать система контроля, - они будут только визуально смотреть на вашу картинку, или у них будут некие приборы со связью, которые будут иметь онлайн доступ к базе....

    Ответ Сообщение от bvn Посмотреть сообщение
    не бачу нічого складного... захисний елемент тільки серія та номер?
    + дата, время, номер маршрута.
    У каждого билета свой серийный номер. Думаю, у контролеров будет считывающее устройство, которое сможет получить информацию, "компостировались" ли в этом вагоне билеты с таким серийником....
  8. #68
    Offline
    Пророк

    Re: Єдиний електронний квиток


    проще заплатить чем сначала написать программу потом генерировать по "подсмотренным" данным, а в итоге папалиться :)
  9. #69
    Offline
    бог

    Re: Єдиний електронний квиток


    ...вопрос не о эл. билете, а просто о стоимости перевозки пассажиров. Я слышал уже неоднократно о том, что вот-вот поднимут цены в муниципальном транспорте и в маршрутках городских маршрутов и районных. Вот в Киеве уже... кто что слышал? У Меня источник 50/50, может у кого-то есть более подробная информация. Хотя бенз и соляра чуть-чуть ползёт в верх, так что, как следствие, всё должно подорожать, не только проезд-продукты питания 100%

  10. #70
    bvn
    Offline
    йог на танке

    Re: Єдиний електронний квиток


    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    Ну, если вы сможете предусмотреть не только дату, но и время и серийный номер билета и номер маршрута....
    Или будете с фотошопом ездить и в движении вгонять данные? )
    Ну, ви жартуєте... програмі не складно на фонову картинку накласти необхідні текстові дані і видати готовий результат за долі секунди... до чого тут фотошоп? Фотошоп може знадобитися на початковому этапі, щоб підготувати фонову картинку.

    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    И как же вы будете подсматривать, не вызывая подозрений, серийные номера билетов других пассажиров? )
    Це так, це трошки проблемка... але якщо...
    Ответ Сообщение от bvn Посмотреть сообщение
    орієнтуватися лише на очі контролера
    ... то можна й просто дурника ввімкнути: "звідкіля я знаю, чого воно мені такий номер пислало?" Хоча тут відразу інша проблема випливає, якщо кондуктор буде здогадуватися, що такий вид мухлювання існує, то вони можуть попросити трохи поклацати по меню программи П24... звісно в програмі підробці ніяких меню не буде, чи то вже буде занадто дорога підробка :)

    Ответ Сообщение от Enter Посмотреть сообщение
    которые будут иметь онлайн доступ к базе....
    Ага, це був би непоганий варіант...

    Общим, резюмую. Ідея може жити, якщо зробити все з розумом. І навіть, якщо зроблять спочатку через одне місце, то дуже скоро випливуть всі граблі... сподіваюсь виправлять.

    Ответ Сообщение от GVL224 Посмотреть сообщение
    проще заплатить чем сначала написать программу потом генерировать по "подсмотренным" данным, а в итоге папалиться :)
    Так, мабуть, то я спочатку поспішив з судженнями... морочитись з програмою, яка навіть якщо й буде на початку "корисною", то дуже скоро все стане явним і витрачений на це час, буде марним.
+ Ответить в теме
Страница 7 из 8

Похожие темы

  1. Ответов: 136
    Последнее сообщение: 01.03.2017, 20:45
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 22.10.2010, 00:53
  3. Ответов: 1
    Последнее сообщение: 21.10.2010, 20:17