Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей130Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 5 из 7
Показано с 41 по 50 из 70.
  1. #41
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от Merry Corpse Посмотреть сообщение
    и для Тимошенко,
    .
    До речі, де Юля? Давно не чути наче.

  2. #42
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от черешня Посмотреть сообщение
    До речі, де Юля? Давно не чути наче.
    прооперировали мать, говорят. сидит с ней, вроде как
  3. #43
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от черешня Посмотреть сообщение
    До речі, де Юля? Давно не чути наче.
    Ой чую не до добра, що не чути... Таки ж десь сидить і мєрзость замішляет. А може оце все і робить.

    Ответ Сообщение от andy Посмотреть сообщение
    прооперировали мать, говорят. сидит с ней, вроде как
    Хай поправляється, звісно.
  4. #44
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от AlexDS Посмотреть сообщение
    Ой чую не до добра, що не чути... Таки ж десь сидить і мєрзость замішляет. А може оце все і робить.
    - хто всравсь?
    - невістка!
    - так її ж нема!
    - а пальто оно чиє висить? ©
    да?
  5. #45
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Кароче, мені ігри Порошенка-Яценюка не до вподоби.
    Порох хочу виглядати д'Артаньяном, а Яценюк істерить, як щур на потопаючому кораблі. це не є мужній вчинок, тим більше - він кидає Уряд під час війни.
    Я вчора слухав Гриценка на 5-му. я далеко не фанат його, але погодився: ще не було такого, щоб Рада не підтримала ініціатив Уряду, спрямованих на успішне проведення АТО. треба сідати й домовлятися (це ж не з Бородаєм, чорт забирай!).
    Яценюк прямо відповідає за неефективне використання вже виділених на армію 6 млрд, нехай наводить порядок. за неперекриття кордонів теж.
    ну і Удар, зі своїми невчасними ініціативами...
    Свобода вже місяць пише: оголошення АТО - новий закон про вибори - розпуск верховної ради (для чого можна було б і розпустити коаліцію).
  6. #46
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от Виння Пых Посмотреть сообщение
    свинья ставит своих людей у власти что непонятного. сначала дещицу убрал теперь очередь яценюка пришла. свин ставит не специалистов на должности а своих корефанов хотя сеня показал себя в тяжелое время как опытный управленец
    Любой руководитель будет ставить "своих" людей - иначе оно просто работать не будет. Какой толк от "классного специалиста", если у него на уме свои интересы? Или если у него личная неприязнь к другим членам команды? Или он просто алканавт? Или он просто не хочет "потому что жена хочет на море"?

    Это только в кино и дурацких книжках воспевается теория про то что "главное - хороший специалист".

    На одном лишь голом профессионализме ни одна система далеко не уедет. Конечно, ставить на должности исключительно по признакам родственных связей и лояльности - это противоположная крайность, которая имеет примерно тот же эффект. Так вот и одна из задач руководителя: соблюсти тот тонкий баланс, когда команда - это действительно Команда, и при этом это команда профессионалов.
  7. #47
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    erazer, аби тільки ці віддані кадри не були кацапами й підкацапниками, а це, на жаль, часто-густо саме так. Ложкін, Клімкін...
    -------------------------
    позиція Свободи (не на правах реклами, а щоб знати):
    Про дострокові вибори та відповідальність перед Україною
    25 липня 2014, 13:09
    Розпад коаліції – шлях до перевиборів парламенту
    Фракція "Свободи" ухвалила рішення про вихід із коаліції з єдиною метою -створити правові підстави для проведення дострокових виборів парламенту.
    Згідно зі ст. 90 Конституції України, припинення діяльності парламентської коаліції та її неутворення в парламенті впродовж місяця є правовою підставою для дострокового припинення повноважень Верховної Ради та проведення дострокових парламентських виборів.

    ......
    Про відставку та відповідальність уряду

    Конституція і закони України не передбачають відставки уряду у разі припинення діяльності парламентської коаліції.
    Ба більше, "Свобода" не ставила в парламенті питання про недовіру нинішньому Кабінету Міністрів, розуміючи, що в умовах війни, економічної кризи та необхідності здійснення реформ Україна, як ніколи, потребує дієвого уряду.
    рекомендую до прочитання, про уряд та реформи.
    (так само можна було запостити в темі Порощенко).
    Первый тревожный для меня сигнал был недавно, когда я от своих друзей из Грузии узнал, что очень уважаемый мною Каха Бендукидзе не хочет больше прилетать в Киев, что бы консультировать украинское правительство в вопросе реформ, так как не видит желания в правительстве проводить реформы. Следующим сигналом стал дружеский разговор с одним из друзей дипломатов, который работает в одном из Западных посольств. Тоже сказали что не видят желания проводить реформы, отмазки у правительства две: Сейчас не время – война, и дайте денег. Но я относился к этому философски – ну очухаются и начнут. Но самое интересное началось вчера ночью, когда стало ясно что сегодня утром коалиция развалится и будут новые парламентские выборы. Вчера ночью депутатам предлагали денег, должности министров и вице-премьеров, в обмен на одну вещь, подписать меморандум что Рада будет переизбрана только после окончания АТО и стабилизации ситуации в стране. Но ситуацию поломали и правовые основания для роспуска парламента появились. Ведь переизбрание парламента было одним из требований Майдана и по-моему если я все правильно понимаю и сейчас общество хочет досрочных выборов. Все мы понимаем, что очищение парламента может пройти только путем выборов. Далее началось веселье, премьер-министр решил уйти в отставку, хотя подчеркну что по закону это не обязательно, пока не будет создана новая коалиция или не будет переизбран парламент. Вот и с этой секунды это стало похоже на шантаж.

    Знаете я понимаю аргументы что не давали делать реформы, мешали, не поддерживали и так далее. А знаете у меня вопрос скорее риторический, идя на пост премьера кто-то не знал что будет тяжело? Кто-то же сказал что это правительство камикадзе. А вернувшийся живим и здоровым камикадзе, странно выглядит. Тем более, если вы беретесь за дело, его надо делать а не рассказывать что вам мешает. И нам пора понять навсегда, что власть должна нам рассказывать о том что сделано а не что мешало ей решить проблемы. Мы же их избераем и платим налоги для того что бы они нам решили наши проблемы. Знаете как человек Арсений Петрович мне симпатичен, как премьер не знаю, не понял. Мне как деятель больше симпатичен, это тот же Каха Бендукидзе (не буду рассказывать тут о других людях типа Ли Кун Ю и Чан Кайши, потому что о их деятельности знаю только по книжкам). Каха Автандилович был российским олигархом, владельцем Уралмаша и еще кучи хороших жирных кусков в российской экономике. Даже масштаб Рината Ахметова на фоне Бендукидзе выглядел бедненько. Так вот этот человек смог продать все, уехать по приглашению Саакашвили в бедную и разбитую Грузию и начать делать реальные экономические реформы. Через три недели после приезда Бендукидзе в страну, в Грузии уже действовал новый налоговый кодекс, снижены или упразднены большинство налогов и таможенных ставок и была проведена финансовая амнистия, а через 2 месяца доходы бюджета возросли уже на 350 процентов. Знаете какое было сопротивление, но Бендукидзе это не пугало, кто мешал увольняли пачками. И вроде все шло хорошо, но как то Каха Автандилович сказал, люди скоро устанут от реформ и поэтому их надо делать максимально быстро. Нас (власть) реформаторов лет через 5-7 будут просто ненавидеть, потом будет некоторый застой в лет тоже так 5-7 а потом уже позовут назад. Просто кто делает реформы, должен знать что он не будет любим электоратом. И он не ошибся. Но он успел в экономике реформировать все, потому что понимал что у него не так много времени и сделал страну экономически привлекательной и стать одним из самых влиятельных экономистов-практиков планеты. Сейчас в Грузии понемногу настроения меняются и люди опять говорят, что темп развития снизился и надо наверное что то делать. А прошло всего 3 года.

    Так вот, я не видел "бендукидзевщины" в действиях премьера, а хотелось бы и надеюсь не только мне. Когда-то великий Уинстон Черчилль сказал – “Отличие государственного деятеля от политика в том, что политик ориентируется на следующие выборы, а государственный деятель — на следующее поколения. Лично мое мнение что в Арсение Петровиче победил политик, потом то новые выборы оказались совсем близко, хотя он имел, и пока еще имеет шанс стать государственным деятелем, но предпочитает оставаться просто политиком, в отличии от того же Кахи Бендукидзе, который четко знал то что делает.
    фб Бачо Корчилави, https://www.facebook.com/korchilava....60229580699960

    із коментів до відставки Арсенія:
    вот представьте реакцию солдата сидящего в донецком аэропорту на слова сени .... денег нет, платить армии нечем, заправлять самолеты нечем, поэтому я ухожу .....
  8. #48
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    позиція Свободи (не на правах реклами, а щоб знати):
    Мотиви "Свободи" та "Удару" зрозумілі, але ж на вибори потрібен час, а деякі рішення треба примати вже зараз. І хто буде це робити?

    [QUOTE=Victorious;350516]рекомендую до прочитання, про уряд та реформи.
    (так само можна було запостити в темі Порощенко).
    Через три недели после приезда Бендукидзе в страну, в Грузии уже действовал новый налоговый кодекс, снижены или упразднены большинство налогов и таможенных ставок и была проведена финансовая амнистия, а через 2 месяца доходы бюджета возросли уже на 350 процентов. Знаете какое было сопротивление, но Бендукидзе это не пугало, кто мешал увольняли пачками.
    І що, Кабмін Грузії зміг усе це затвердити без парламенту? Чи вони депутатів "увольняли пачками"?

    P.S. ""Сьогодні в черговий раз Верховна Рада України проявила безвідповідальність. Народні депутати України навіть не змогли включити до порядку денного законопроекти, внесені Кабінетом міністрів України, вкрай необхідні для порятунку країни", - йдеться у заяві."
    http://espreso.tv/news/2014/07/25/ka...tyu_poroshenka

    Довбана зРада!
  9. #49
    Offline
    Новачок

    Re: Яценюк


    Яценюк поступил очень дальновидно: через месяц раду всё равно распустят и что ему болтаться этот месяц временщиком? Впереди ещё более тяжелые времена, его популярность сойдет на нет. А тут подвернулся прекрасный повод красиво уйти! Он ещё вернется осень в Раду как лидер какой-нибудь политической силы и буде вовсю критиковать действующую власть. Гроссмейстер!
  10. #50
    Offline
    Пророк

    Re: Яценюк


    Ответ Сообщение от infospacer Посмотреть сообщение
    І що, Кабмін Грузії зміг усе це затвердити без парламенту?
    а що, парламенту за 5 місяців запропонували затвердити хочь якісь РЕФОРМИ?

    черешня, почитайте Тягнибока про військовий стан.
    Запровадження воєнного стану в східних областях надасть Україні суттєві політичні та правові переваги в протидії Путіну, порівняно з чинним режимом антитерористичної операції.

    По-перше, воєнний стан – це офіційне визнання факту зовнішньої агресії.
    Україна має офіційно заявити, що протистоїть збройній агресії Росії, а не тільки місцевим терористам. Таким чином ми заперечимо базову тезу російської пропаганди про начебто громадянський конфлікт на сході нашої держави.
    Визнання Україною стану війни з Росією змусить визначатися міжнародні організації та держави світу. Країни ЄС більше не зможуть поєднувати заклики до мирних переговорів з терористами (Німеччина, Люксембург) із постачанням озброєння державі-агресору (десантні кораблі "Містраль", Франція) та участю в будівництві російського газогону "Південний потік" (Італія, Австрія). Проти агресора має бути запроваджено реальні економічні санкції, а справжні союзники нададуть Україні пряму військову допомогу. За брутальне порушення норм міжнародного права Путіна має бути притягнуто до відповідальності перед Міжнародним трибуналом в Гаазі.
    Зрозуміло, що Росії не вигідний такий розвиток подій. Загарбник хотів би знищити Україну тихо, без зайвого міжнародного галасу, який може завдати збитків.

    По-друге, воєнний стан – це надання необхідних повноважень армії і владі.
    Режим воєнного стану надає військовому командуванню, органам державної влади та органам місцевого самоврядування особливі повноваження, необхідні для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки (стаття 15 Закону України "Про правовий режим воєнного стану").
    Зупинюсь на найважливіших із цих повноважень, які в режимі проведення антитерористичної операції не можна застосувати:

    1) запроваджувати трудову повинність для працездатних осіб з метою виконання робіт, що мають оборонний характер;
    2-3) використовувати потужності, ресурси, а також вилучати для тимчасового використання необхідне для потреб оборони майно підприємств, установ та організацій усіх форм власності і окремих громадян;
    8) порушувати питання про заборону діяльності політичних партій та громадських організацій, якщо ця діяльність "загрожує суверенітету, національній безпеці України, її державній незалежності та територіальній цілісності, життю громадян".
    9-10) здійснювати контроль за роботою підприємств зв'язку, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій; у разі невиконання заходів правового режиму воєнного стану вилучати у підприємств і організацій усіх форм власності, окремих громадян радіопередавальне обладнання, телевізійну, відео- і аудіоапаратуру, інші технічні засоби зв'язку;
    14) встановлювати для фізичних і юридичних осіб військово-квартирну повинність із розквартирування військовослужбовців та розміщення військових частин, підрозділів і установ;
    18) усувати з посад керівників державних підприємств і організацій за неналежне виконання ними своїх обов'язків, призначати виконувачів обов'язків керівників зазначених підприємств і організацій;
    Закон передбачає, що органи державної влади України та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, а також громадяни "зобов'язані сприяти військовому командуванню у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану на відповідній території" (стаття 16).
    Надання військовому командуванню таких повноважень дозволить максимально мобілізувати усі необхідні ресурси на протидію агресору, а також швидко нейтралізувати пособників агресора серед місцевих чиновників та правоохоронців, місцевих відділень ПР і КПУ тощо.

    Після запровадження воєнного стану в Донецькій та Луганській областях військове командування зможе законно використовувати активи і майно місцевих олігархів для оборони країни, не задаючись питанням, чому вони, на відміну від більшості українців, так мало допомагають нашій армії.
    Воєнний стан дає достатні інструменти для припинення інформаційної пропаганди агресора на українській території, що є ключовою складовою війни Путіна проти України.

    По-третє, воєнний стан – це закріплення відповідальності.
    Закон передбачає, що в умовах воєнного стану Президент України "здійснює керівництво стратегічним плануванням застосування Збройних Сил України та інших військових формувань, запровадженням та здійсненням заходів правового режиму воєнного стану через робочий орган – Ставку Верховного Головнокомандувача – Генеральний штаб Збройних Сил України" (стаття 9 Закону України "Про правовий режим воєнного стану"). Отже, Закон закріплює персональну відповідальність Президента України.
    Тоді як за проведення АТО відповідає лише керівник Антитерористичного центру при Службі безпеки України, який, до того ж, координує діяльність Збройних Сил, інших силових структур та органів влади в рамках проведення заходів АТО (Стаття 5 Закону України "Про боротьбу з тероризмом").

    Зрозуміло, що тактичні і стратегічні завдання протидії російській агресії на Донбасі, включно зі щоденним застосуванням авіації та артилерії, уже давно вийшли за межі повноважень Антитерористичного центру.
    Водночас фактична схема керування АТО і розподіл відповідальності за конкретні результати її проведення, в тому числі за незадовільне забезпечення наших фронтовиків, залишаються незрозумілими для українського суспільства.
    Названих аргументів більш ніж достатньо, аби воєнний стан було негайно запроваджено хоча би в зоні бойових дій, зокрема на території 7 з 18 районів Донецької області та 8 з 18 районів Луганської області.
    Зволікання з цим рішенням надто дорого коштує для України.
    http://blogs.pravda.com.ua/authors/t...53c4212229e96/
+ Ответить в теме
Страница 5 из 7

Похожие темы

  1. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.09.2010, 22:42