Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей2968Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 386 из 433
Показано с 3,851 по 3,860 из 4326.
  1. #3851
    Che
    Offline
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от RAMM Посмотреть сообщение
    Забудьте вы про ту либерализацию. Сколько виза в Чехию стоит? Миллион денег что ли?
    Да вот и я чувствую, что забыть придется.

    Ответ Сообщение от Michael Посмотреть сообщение
    в умовах Росії чи Украіни безпілотний автомобіль
    +10500 страниц кода и дополнительных программ машинного обучения для поездки по ухабам и ямам )))

  2. #3852
    Online
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Che Посмотреть сообщение
    Да вот и я чувствую, что забыть придется.
    А чего такого-то? Там делов на час времени. Ну и 35 евро плюс оплата визового центра.
  3. #3853
    Offline
    Пророк

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Michael Посмотреть сообщение
    У російському НДІ автомобілебудування зараз ведуться роботи з проектування безпілотного автомобіля. Кілька місяців тому проводили його випробування на полігоні, під час яких безпілотник врізався в припаркований на полігоні автомобіль :)
    А взагалі-то в умовах Росії чи Украіни безпілотний автомобіль поки що утопія, бо він повинен орієнтуватися на дорожню розмітку, знаки, відповідно все це повинне бути в ідеальному стані.
    ох. та ясно, що весь передовий досвід у нас з Росії, інших джерел ми не знаємо. Але Росія - це ще не весь світ.
    Перший безпілотний КрАЗ - перший «розумний» український автомобіль
    06 жовтня, 2016
    КрАЗ, обладнаний автопілотом, готовий поповнити лави української військової техніки. У даний час завершені всі налагоджувально-випробувальні роботи по проекту «Безпілотний автомобіль КрАЗ».

    Перший «розумний» вітчизняний автомобіль спеціального призначення створено на базі армійського броньованого автомобіля КрАЗ-Спартан. Новаторський для країни проект вдалося реалізувати, завдяки тісній співпраці єдиного українського виробника вантажної техніки - ПАТ «АвтоКрАЗ», і Запорізької інжинірингової компанії «Інфоком Лтд».

    Вітчизняний автопілот Pilotdrive, встановлений на КрАЗ-Спартані, оснащений комплексом спеціальних датчиків, що дозволяють автомобілю легко орієнтуватися в дорозі. У їх числі тепловізор із системою автоматичної цілевказівки і захоплення, відеокамера з охопленням 360˚, передній і задній радари для виявлення перешкод, далекомір, ємнісний датчик присутності людини в радіусі 18 метрів. Завдяки системі Pilotdrive, КрАЗ-Спартан легко розпізнає ширину дороги, а також перешкоди, що знаходяться навколо нього. Система аналізу і прийняття рішень спрацьовує за долі секунди, що дозволяє автомобілю миттєво реагувати на перешкоди. Управління беспітоним КрАЗ-Спартаном може здійснюватися за допомогою планшета, «розумної» рукавички» або операторської станції.

    Зв'язок із автомобілем здійснюється за цифровими радіоканалами передачі даних WiFi/Wimax, радіус зв'язку від 10 км до 50 км. Додатково безпілотник оснащений програмно-апаратним комплексом «SmartDrive» і навчанням у реальному режимі часу «Teach-inDrive», в якому система запам'ятовує заданий маршрут. Координати проходження для занесення в базу передаються по GPS через супутник.

    Основна мета створення безпілотного броньованого автомобіля КрАЗ - допомога військовим в зоні бойових дій для мінімізації ризиків і збереження життя особового складу при виконанні різних тактичних завдань. КрАЗи на автопілоті відмінно впораються з перевезенням боєприпасів, продовольства, палива, медикаментів у зону бойових дій і поранених - із цієї зони. Як правило, такі пересування пов'язані з підвищеним ризиком бути підбитими, а у невеликий і маневрений безпілотник КрАЗ-Спартан поцілити буде непросто. Та якщо навіть бойовий снаряд і влучить, то люди не постраждають.

    Презентація інноваційного українського продукту - першого вітчизняного «безпілотника» КрАЗ-Спартан, відбудеться на виставці «Зброя та безпека», яка проходитиме в Києві 11-14 жовтня.

    щоправда, як ми знаємо, ЗСУ потрібні не КрАЗи, а МАЗи. навряд чи Гройсман фінансуватиме подібні розробки, швидше купить в Росії - отой, що врізався.
  4. #3854
    Online
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Victorious, так МАЗи - це ж з Білорусії.
    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    Але Росія - це ще не весь світ.
    А я десь стверджував зворотнє?
  5. #3855
    Online
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    швидше купить в Росії - отой, що врізався.
    Ви впевнені, що випробування на КрАЗі на 100 відсотків пройшли без позаштатних ситуацій і курйозів?
  6. #3856
    Che
    Offline
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Michael Посмотреть сообщение
    А чего такого-то? Там делов на час времени. Ну и 35 евро плюс оплата визового центра.
    Я вчетвером собираюсь... Сумма услуг визового центра и стоимости визы хороший кусок бюджета на путешествие )

    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    щоправда, як ми знаємо, ЗСУ потрібні не КрАЗи
    Я не эксперт, но слышал, от всевозможных телевизорных военных экспертов, что вся эта штука пригодна исключительно для полицейских подразделений и внутренних войск, но ни как техника для передка... А минобороны тендерит ее как технику для передка...
  7. #3857
    Offline
    Пророк

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Che, я це навів просто як приклад того, що і в нас розробляють безпілотні авто.

    Ответ Сообщение от Michael Посмотреть сообщение
    Ви впевнені, що випробування на КрАЗі на 100 відсотків пройшли без позаштатних ситуацій і курйозів?
    ні. для того і випробування. це нормально.
  8. #3858
    Online
    Гуру

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Victorious Посмотреть сообщение
    ні. для того і випробування. це нормально.
    От і я писав про випробування, маючи на меті лише привести кумедний випадок з безпілотним автомобілем.
  9. #3859
    Offline
    Пророк

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Ответ Сообщение от Michael Посмотреть сообщение
    Я не великий спеціаліст в пілотуванні ЛА, але, наскільки мені відомо, вже зараз пілот бере на себе керування тільки під час зльоту та посадки. Весь інший час працює автопілот. Ну за виключенням екстренних ситуацій, коли треба скоректувати висоту, чи щось таке.
    Вы правы. Уже давно существуют системы способные в полностью автоматическом режиме выполнить взлет, полет по маршруту и посадку. Пилотам единственное что останется, это зарулить на перон. При нештатной ситуации система сообщает где проблема, на сколько она критична, пути ее решения или даже сама пытается устранить неисправность. Тот же знаменитый Airbus уже больше 20 лет как практически не использует механической связи между пилотами и органами управления, этим занимается ЭДСУ которая управляется тем же компьютером. НО! Если бы работа пилота заключалась лишь в тупом нажимании кнопок, то пилотов бы уже давным давно не было либо же они стали простыми операторами и работали бы на земле управляя одновременно 10 бортами в одиночку. Компьютер способен только выполнять заложенные в него команды и функции. Он не сможет попав в неизвестную ему ситуацию проанализировать ее, сделать вывод и принять решение которое спасет жизни пассажиров потому как это уже считай - искусственный интеллект.
    Автоматизированное метро это куда проще хотя бы потому что оно на земле находится и не имеет ни одной плоскости управления (в автомобиле - одна плоскость, у самолета - три). Кроме того, в случае неполадок, его можно остановить прямо в тоннеле а пассажиров уже эвакуируют спасатели (что собственно говоря и было когда его только начали эксплуатировать). Потому и говорю мое имхо - при нашей жизни мы не увидим пассажирские ВС летающие без пилотов.
  10. #3860
    Offline
    Пророк

    Re: Євроінтеграція: за і проти


    Гітлянська Олена
    Рішення про заборону чи скасування заборони на в’їзд до України будь-якої особи приймається з урахуванням комбінації безпекових та міжнародних чинників.
    Саме під цим кутом Служба безпеки України аналізує ситуацію щодо осіб, яким забороняється в’їзд до нашої держави, і перебуває у постійному контакті з Міністерством закордонних справ України.
    Українська сторона позитивно сприйняла оцінку мера Перемишля, яку він публічно надав антиукраїнським маршам у місті. Саме тому Служба прийняла відповідальне рішення про скасування заборони на в’їзд в Україну меру польського міста Перемишля Роберту Хомі.
    Ми також розуміємо, що заборону в’їзду меру Перемишля активно намагалася використати "третя" сторона для внесення розколу у стосунки між Україною та Польщею.
    Впевнені, що ця ситуація не зашкодить розвитку двосторонніх стосунків з братнім польським народом.
+ Ответить в теме

Похожие темы

  1. Міський голова проти
    LAEN в разделе Новини Полтави
    Ответов: 24
    Последнее сообщение: 18.11.2014, 14:16
  2. Рок проти наркотиків та СНІДУ
    Mihey в разделе Афіша Полтави
    Ответов: 4
    Последнее сообщение: 02.12.2012, 00:57
  3. Полтава проти тарифного геноциду
    ангел в разделе Новини Полтави
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 12.02.2011, 16:06

Теги для этой темы