Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1Благодарности
  • 1 Сообщение от LAEN
+ Ответить в теме
Показано с 1 по 5 из 5.
  1. #1
    Offline
    Пасажир

    Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L


    Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L, котрі також називають фразузами, х"юлісами або дазурами :)

    Коротко про історію:
    У Полтаві їх всього було 15.
    4 продано до Черкас,
    10 зараз у Полтавапастрансу,
    один було пошкоджено в ДТП, більше його не бачив...

    На транспортних сайтах неодноразово писали, що дані автобуси низькі за якістю.

    Тільки факти: сьогодні з 10 французів ППТ на лінії працювало штуки 3. (ну може 4).
    Температура зранку -22...
    Миниатюры Миниатюры 571920.jpg  

  2. #2
    Offline
    Пасажир

    Re: Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L


    Вчора бачив лише один...

    Держгірпромнагляд заборонив експлуатацію 11 автобусів ТОВ «Полтавапастранс»
    Фахівці загалом знайшли 9 порушень, 5 із яких — дуже серйозні, адже пов’язані у тому числі з безпекою пасажирів
    Інспектори теруправління Держгірпромнагляду України у Полтавській області 2 лютого провели позапланову перевірку транспортних засобів та виробничої бази «Полтавапастранса» — підприємства, яке перевозить пасажирів по багатьом маршрутам Полтави, зокрема, й по найприбутковішим — кільцевим.

    Прес-секретар теруправління Наталія Зінченко повідомила «Полтавщині», що її начальник уже підписав припис на ім’я керівника ТОВ «Полтавапастранс» Миколи Пушкаря. У документі, зокрема, міститься вимога усунути 9 порушень, а саме:

    Машини (автобуси «Вольво»), що придбані за кордоном, допущені до експлуатації (перевезення пасажирів по м. Полтаві) без проведення експертизи газобалонного обладнання, яке встановлене на них, на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України.
    Не організовані навчання і перевірка знань з питань охорони праці працівників, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою.
    Відсутній Дозвіл від органів Держгірпромнагляду на виконання робіт та експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки.
    В майстерні, на робочих місцях, відсутні технологічні карти на роботи з підвищеною небезпекою.
    Оглядові канави захаращені, відсутні дерев’яні решітки (трапи).
    Тупикові оглядові канави не забезпечені стаціонарними колесо-відбійними пристроями.
    Відсутнє спеціально запроектоване приміщення для зберігання балонів з газами.
    В приміщенні майстерні допущено зберігання балонів з киснем та балону з горючим газом.
    Прострочені терміни технічного огляду вантажопідіймальних пристроїв.

    В. о. начальника теруправління Держгірпромнагляду Сергій Щербак також заборонив:

    Експлуатацію автобусів «Вольво» з газобалонним обладнанням (11 одиниць).
    Виконання робіт підвищеної небезпеки.
    Експлуатацію тупикових оглядових канав (3 одиниці).
    Зберігання балонів з киснем та балону з горючим газом в приміщені майстерні (4 одиниці).
    Експлуатацію вантажопідіймальних пристроїв (2 одиниці).

    Як зазначав раніше в інтерв’ю із нами керівник ТОВ «Полтавапастранс» Микола Пушкарь, підприємство експлуатує загалом 41 автобус: свої та орендовані. За даними інспекторів, увесь транспорт підприємства із газобалонним обладнанням викликає у них сумніви щодо його надійності.

    — Контролювати усунення виявлених порушень зобов’язана міська влада, як замовник послуг підприємства, яке ми перевірили, — зазначила Наталія Зінченко.

    У зв’язку із цим у «Полтавщини» виникає запитання: як транспортний відділ Полтавського міськвиконкому міг віддати перевагу в конкурсі на деякі міські маршрути підприємству, а якого такі проблеми з автобусами і настільки недосконала виробнича база? Як і раніше, запитань більше, ніж відповідей.

    Нагадаємо, на думку Миколи Пушкаря, ТОВ «Полтавапастранс» поліпшить якість пасажироперевезень у Полтаві.

    Анна ДОВГОШЕЙ, «Полтавщина»
    Наскільки я розумію, мова йде про десять Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L та Säffle 5000 (Volvo B10LA-52 CNG)
  3. #3
    Offline
    Пасажир

    Re: Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L


    Міська влада поставить деякі автобуси Полтавапастрансу «у сторонку»

    Заступник міського голови Полтави пояснив, як ТОВ «Полтавапастранс» виграло «кільцеві» маршрути, не зважаючи на наявні у їх автобусах порушення

    Нещодавно ми писали про те, що спеціалісти територіального відділення Держгірпромнагляду України у Полтавській області знайшли в автобусах ТОВ «Полтавапастранс» 9 порушень. Начальник відомства Сергій Щербак навіть заборонив експлуатацію автобусів «Вольво» з газобалонним обладнанням. Відтак, ми запитали у заступника міського голови Полтави Олександра Найпака, яким чином ТОВ «Полтавапастранс» міг виграти конкурс, якщо автобуси товариства мають таку кількість порушень?

    — По-перше, ТОВ «Полтавапастранс» був єдиним перевізником, який виявив бажання їздити на «кільцевих» маршрутах і, відповідно, подав заявку на участь у конкурсі, — розповів Олександр Найпак. — По-друге, товариство підготувало документи. Ми перевірили їх у межах своїх повноважень. Ось і все. По-третє, те, що Держгірпромнагляд знайшов в автобусах ТОВ «Полтавапастранс» порушення, — це робочі моменти. Зараз ці транспортні засоби просто стануть у сторонку, а пасижироперевезення здійснюватиметься завдяки іншим автобусам ТОВ «Полтавапастранс», порушень в яких не виявлено. Тому нічого страшного у цьому всьому я не бачу.

    Каріна ТЮТЮННИК, «Полтавщина»
    http://www.poltava.pl.ua/news/14420/
  4. #4
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L


    Ага, а Х'юлісів сьогодні побільшало, не дивлячись на заборони Держгірпромнагляду...
  5. #5
    Offline
    Пасажир

    Re: Heuliez GX217 CNG / Volvo B10L


    Відео від "Міста":
    http://www.misto-tv.poltava.ua/news/11109/
+ Ответить в теме

Похожие темы

  1. Wiima K200 (Volvo B10R-59)
    LAEN в разделе Рухомий склад
    Ответов: 14
    Последнее сообщение: 02.02.2011, 16:44
  2. Вольво-гармошки (Säffle/Volvo B10MA-55)
    LAEN в разделе Рухомий склад
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 19.10.2010, 14:10