Вы просматриваете тему Wiima K200 (Volvo B10R-59) в подразделе Подвижной состав, который находится в форуме Автобусы; Вопрос к тем, кому за 30 :) Кто помнит такие автобусы? Фото побольше На каких
Старці....
Ззаду гнилі були, на стеклопластику воно й трималося.
Десь приблизно в 96-98 роках розсипалися вони і тоді було прийняте "геніальне рішення" поставити "ряд" в приміщенні ТО-2 (в АТП-15327) і потихеньку розбирати їх, переставляючи деталі з одного на інший.
Потім був період, коли замість зіпсованих АКПП туди "притулили" ГМП "Львов-3" (чи щось схоже). Але в автоматичному режимі вони не працювали (постійно рвались вали), тому у "кабіні" водія почали встановлювати ручний перемикач для цієї коробки. В такому виконанні вони й проїздили до своєї "смерті".
Безпосередньо кузови у них - "занадто сприятливі" для процесу гниття.
Взагалі, автобуси VOLVO випускалися на різних кузовних заводах (їх з добрий десяток), така собі "міжнародна кооперація".
Так, наприклад, у автобусах VOLVO-ARNA (використовувались у Норвегії) значна частина кузова, підвіска, двигун були захищені термощитами або просто металевими "кожухами", що не давали можливості потрапити снігу, льоду в незахищені місця.
Для контролю дверей салону у причепі використовувалась відеокамера, а у водія був "тЬєлЬєвізор" (монітор) чорно-білий.
Але, на мій погляд, найбільш вдалими були моделі, які вироблялися десь у 1996-1998 роках.
Вони часто мають таблички кузовного заводу ("Saffle Latmetall" - правильність написання не гарантую, можу помилятися).
Багато саме таких машин і експлуатує "УМАК" (на таких кузовах і проводились спроби встановлювати віконних блоків, що влітку відкриваються для вентиляції салону).
vladd, дякую за інформацію!
У Полтаві НЯЗ були/є міські автобуси з наступними кузовами на шассі Volvo:
Abenraa: кількість - небагато, "вимерли" на поч. 2000-х.
десь у просторах мережі є одне фото.
Фото для прикладу: http://fotobus.msk.ru/photo/123174/
Дуже схожі на Abenraa DAB - останнім часом працювали дві, зараз - лише одна
http://fotobus.msk.ru/list.php?&mid=...4&thumb=1&sz=0
Ще декілька кузовів є в УМАК
Ajokki 5300 - чи не один на всю Україну. Найстаріший маршрутний автобус у Полтаві - 30 років.
http://fotobus.msk.ru/vehicle/24018/
Згадані у цій темі Wiima - були в АТП-15327, останній "здох" у грудні 2007
Van Hool були і гармоні http://fotobus.msk.ru/vehicle/69368/ (2 точно, можливо 3) і одиночки http://fotobus.msk.ru/photo/286694/
Пропрацювали теж десь до поч. 2008
Saffle - найпоширеніший для наших Вольв кузов. Більше гармошок, трохи менше одиночок.
vladd, якщо ще щось знаєте - доповнюйте :)
А может есть у кого знакомые на АТП?
У нас в місті було три таких, якщо не помиляюсь.
Десь у 1997-98 роках.
Було таке ПП "ЧелДі" (чи щось схоже).
Разом з ними були ще й зелені "крокодили" (на зразок тих, що зараз має "УМАК").
Оскільки на той час в "УМАК" було по 7-8 машин на кожній стороні "кільцевого" ці "бідолаги" грали в "гонки", постійно за кимось ганяючись.
Ремонтної бази вони толком і не мали (десь в Затурино стояли і ремонтувались на одній з автобаз).
То взагалі якісь допотопні...Там і коробки двохступеневі, ледь "дихають".
Найгірші з кузовів, які мені відомі. Латані-перелатані, з вареною-перевареною рамою.
На відміну від інших кузовів, у цьому було замість алюмінію використане переважно залізо. От і погнило давно вже.
Ця машина тримається на плаву лише завдяки її власнику.
Колись мав номер 038-63 СН
І був у нього "близнюк" 038-64 СН (або навпаки), якого порізали років десять назад.
Були напівм'які двохдверні (з механічними КПП) і в "УМАК":
033-98СН
033-99СН
Їх десь у 2001-2002 роках викупили приватні підприємці (один з них їздив десь у Санжари, інший - "по морям" та по замовленням).
Номерні знаки, звичайно, вже змінились.
Раніше гармошок було менше.
Просто багато з "одиночок" підняли "на козли", і почали розбирати "на запчастини".
Скоро й гармошок не залишиться, при такій ціні проїзду та палива...
Ага.
Це були його перші номерні знаки, коли ці машини приїхали в Полтаву.
Це 033-98СН.
А 033-99СН - по морям їздить та на замовлення. Декілька років тому возив у літній період людей в парі за тим Volvo, що на борту мав напис "Кленовий лист".
Так.
В 1999 році це вже було "друге дихання" цих машин. Вони десь простояли довго, а потім одна чи дві таки виїхали "під новим власником". Але не надовго.
І Полтава тоді була зеленіша, і ми молодші ніж зараз.
Вартість проїзду була 30 копійок....
Вартість 1 літру палива - теж 30 копійок.
Витрати палива приблизно 42-45 літрів на 100 км (у міському циклі руху) для справного автобуса.
(У тих, що зараз на маршрутах фактичні витрати можуть бути більші, бо там то двигуни "заїзджені", то коробки передач "напівживі", та й ряд інших причин є.
Наприклад, якщо тхне в салоні дизпаливом - значить воно гарно підтікає з паливної апаратури прямо на двигун, а потім на асфальт).
Він?
Гарна пам"ять :)
Часом не можете ідентивікувати http://fotobus.msk.ru/vehicle/216772/ ?
Я бы сказал "которые работали в АТП" :)
У меня один знакомый раньше работал на ЛАЗе-52523
Мені чомусь одразу згадуються бензинові ЛАЗ-699Р :)
http://fotobus.msk.ru/photo/196509/
Якщо це фото робилось у той час, коли було зроблено фото іншого (апельсинового кольору) - то він.
По номеру - не можу.Часом не можете ідентивікувати http://fotobus.msk.ru/vehicle/216772/ ?
Але вглядаючись в його кабіну, видно, що там встановлені шторки від сонця, які ставились в Ikarus-260/-280.
Тому здогадуюсь, хто на ньому міг працювати.
vladd, як думаєте, це http://auto.ria.ua/auto_volvo_3297948.html він? http://fotobus.msk.ru/photo/199469/