Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1Благодарности
+ Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 15.
  1. #1
    Offline
    Пасажир

    Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Вопрос к тем, кому за 30 :)

    Кто помнит такие автобусы?

    Фото побольше
    На каких маршрутах работали, как много было?
    По базе было 6 штук, но не факт что все работали продолжительное время

    Последний такой ездил в конце 2007 на Мачехи
    Фото

  2. #2
    Offline
    Пророк

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Старці....
    Ззаду гнилі були, на стеклопластику воно й трималося.
    Десь приблизно в 96-98 роках розсипалися вони і тоді було прийняте "геніальне рішення" поставити "ряд" в приміщенні ТО-2 (в АТП-15327) і потихеньку розбирати їх, переставляючи деталі з одного на інший.
    Потім був період, коли замість зіпсованих АКПП туди "притулили" ГМП "Львов-3" (чи щось схоже). Але в автоматичному режимі вони не працювали (постійно рвались вали), тому у "кабіні" водія почали встановлювати ручний перемикач для цієї коробки. В такому виконанні вони й проїздили до своєї "смерті".
    Безпосередньо кузови у них - "занадто сприятливі" для процесу гниття.

    Взагалі, автобуси VOLVO випускалися на різних кузовних заводах (їх з добрий десяток), така собі "міжнародна кооперація".
    Так, наприклад, у автобусах VOLVO-ARNA (використовувались у Норвегії) значна частина кузова, підвіска, двигун були захищені термощитами або просто металевими "кожухами", що не давали можливості потрапити снігу, льоду в незахищені місця.
    Для контролю дверей салону у причепі використовувалась відеокамера, а у водія був "тЬєлЬєвізор" (монітор) чорно-білий.

    Але, на мій погляд, найбільш вдалими були моделі, які вироблялися десь у 1996-1998 роках.
    Вони часто мають таблички кузовного заводу ("Saffle Latmetall" - правильність написання не гарантую, можу помилятися).
    Багато саме таких машин і експлуатує "УМАК" (на таких кузовах і проводились спроби встановлювати віконних блоків, що влітку відкриваються для вентиляції салону).
  3. #3
    Offline
    Пасажир

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    vladd, дякую за інформацію!

    У Полтаві НЯЗ були/є міські автобуси з наступними кузовами на шассі Volvo:

    Abenraa: кількість - небагато, "вимерли" на поч. 2000-х.
    десь у просторах мережі є одне фото.
    Фото для прикладу: http://fotobus.msk.ru/photo/123174/

    Дуже схожі на Abenraa DAB - останнім часом працювали дві, зараз - лише одна
    http://fotobus.msk.ru/list.php?&mid=...4&thumb=1&sz=0
    Ще декілька кузовів є в УМАК

    Ajokki 5300 - чи не один на всю Україну. Найстаріший маршрутний автобус у Полтаві - 30 років.
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/24018/

    Згадані у цій темі Wiima - були в АТП-15327, останній "здох" у грудні 2007

    Van Hool були і гармоні http://fotobus.msk.ru/vehicle/69368/ (2 точно, можливо 3) і одиночки http://fotobus.msk.ru/photo/286694/
    Пропрацювали теж десь до поч. 2008

    Saffle - найпоширеніший для наших Вольв кузов. Більше гармошок, трохи менше одиночок.

    vladd,
    якщо ще щось знаєте - доповнюйте :)
  4. #4
    Offline
    ***

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    А может есть у кого знакомые на АТП?
  5. #5
    Offline
    Пророк

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Abenraa: кількість - небагато, "вимерли" на поч. 2000-х.
    десь у просторах мережі є одне фото.
    Фото для прикладу: http://fotobus.msk.ru/photo/123174/
    У нас в місті було три таких, якщо не помиляюсь.
    Десь у 1997-98 роках.
    Було таке ПП "ЧелДі" (чи щось схоже).
    Разом з ними були ще й зелені "крокодили" (на зразок тих, що зараз має "УМАК").
    Оскільки на той час в "УМАК" було по 7-8 машин на кожній стороні "кільцевого" ці "бідолаги" грали в "гонки", постійно за кимось ганяючись.
    Ремонтної бази вони толком і не мали (десь в Затурино стояли і ремонтувались на одній з автобаз).
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Дуже схожі на Abenraa DAB - останнім часом працювали дві, зараз - лише одна
    http://fotobus.msk.ru/list.php?&mid=...4&thumb=1&sz=0
    Ще декілька кузовів є в УМАК
    То взагалі якісь допотопні...Там і коробки двохступеневі, ледь "дихають".
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Ajokki 5300 - чи не один на всю Україну. Найстаріший маршрутний автобус у Полтаві - 30 років.
    http://fotobus.msk.ru/vehicle/24018/
    Найгірші з кузовів, які мені відомі. Латані-перелатані, з вареною-перевареною рамою.
    На відміну від інших кузовів, у цьому було замість алюмінію використане переважно залізо. От і погнило давно вже.
    Ця машина тримається на плаву лише завдяки її власнику.
    Колись мав номер 038-63 СН
    І був у нього "близнюк" 038-64 СН (або навпаки), якого порізали років десять назад.
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Van Hool були і гармоні http://fotobus.msk.ru/vehicle/69368/ (2 точно, можливо 3) і одиночки http://fotobus.msk.ru/photo/286694/
    Пропрацювали теж десь до поч. 2008
    Були напівм'які двохдверні (з механічними КПП) і в "УМАК":
    033-98СН
    033-99СН
    Їх десь у 2001-2002 роках викупили приватні підприємці (один з них їздив десь у Санжари, інший - "по морям" та по замовленням).
    Номерні знаки, звичайно, вже змінились.
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Saffle - найпоширеніший для наших Вольв кузов. Більше гармошок, трохи менше одиночок.
    Раніше гармошок було менше.
    Просто багато з "одиночок" підняли "на козли", і почали розбирати "на запчастини".
    Скоро й гармошок не залишиться, при такій ціні проїзду та палива...
  6. #6
    Offline
    Пасажир

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Колись мав номер 038-63 СН
    До 081-83 СН ?

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Були напівм'які двохдверні (з механічними КПП) і в "УМАК":
    033-98СН
    033-99СН
    Їх десь у 2001-2002 роках викупили приватні підприємці (один з них їздив десь у Санжари, інший - "по морям" та по замовленням).
    Часом не один з них?

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Ця машина тримається на плаву лише завдяки її власнику.
    Згоден. :)

    vladd, звідки інформація про держ. номери? По пам"яті?

    Знайшов ткаи єдине фото Abenraa у Полтаві http://www.b10r.com/billede.php?id=1475
  7. #7
    Offline
    Пророк

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    До 081-83 СН ?
    Ага.
    Це були його перші номерні знаки, коли ці машини приїхали в Полтаву.
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Часом не один з них?
    Це 033-98СН.
    А 033-99СН - по морям їздить та на замовлення. Декілька років тому возив у літній період людей в парі за тим Volvo, що на борту мав напис "Кленовий лист".
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    vladd, звідки інформація про держ. номери? По пам"яті?
    Так.
    Ответ Сообщение от LAEN Посмотреть сообщение
    Знайшов ткаи єдине фото Abenraa у Полтаві http://www.b10r.com/billede.php?id=1475
    В 1999 році це вже було "друге дихання" цих машин. Вони десь простояли довго, а потім одна чи дві таки виїхали "під новим власником". Але не надовго.

    І Полтава тоді була зеленіша, і ми молодші ніж зараз.
    Вартість проїзду була 30 копійок....
    Вартість 1 літру палива - теж 30 копійок.
    Витрати палива приблизно 42-45 літрів на 100 км (у міському циклі руху) для справного автобуса.
    (У тих, що зараз на маршрутах фактичні витрати можуть бути більші, бо там то двигуни "заїзджені", то коробки передач "напівживі", та й ряд інших причин є.
    Наприклад, якщо тхне в салоні дизпаливом - значить воно гарно підтікає з паливної апаратури прямо на двигун, а потім на асфальт).
  8. #8
    Offline
    Пасажир

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    А 033-99СН - по морям їздить та на замовлення
    Він?

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Ага.
    Гарна пам"ять :)

    Часом не можете ідентивікувати http://fotobus.msk.ru/vehicle/216772/ ?

    Ответ Сообщение от art_b Посмотреть сообщение
    А может есть у кого знакомые на АТП?
    Я бы сказал "которые работали в АТП" :)

    У меня один знакомый раньше работал на ЛАЗе-52523

    Ответ Сообщение от vladd Посмотреть сообщение
    Наприклад, якщо тхне в салоні дизпаливом
    Мені чомусь одразу згадуються бензинові ЛАЗ-699Р :)
  9. #9
    Offline
    Пророк

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    http://fotobus.msk.ru/photo/196509/
    Якщо це фото робилось у той час, коли було зроблено фото іншого (апельсинового кольору) - то він.
    Часом не можете ідентивікувати http://fotobus.msk.ru/vehicle/216772/ ?
    По номеру - не можу.
    Але вглядаючись в його кабіну, видно, що там встановлені шторки від сонця, які ставились в Ikarus-260/-280.
    Тому здогадуюсь, хто на ньому міг працювати.
  10. #10
    Offline
    Пасажир

    Re: Wiima K200 (Volvo B10R-59)


    vladd, як думаєте, це http://auto.ria.ua/auto_volvo_3297948.html він? http://fotobus.msk.ru/photo/199469/
+ Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя

Похожие темы

  1. Вольво-гармошки (Säffle/Volvo B10MA-55)
    LAEN в разделе Рухомий склад
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 19.10.2010, 14:10