Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1Благодарности
  • 1 Сообщение от Mihey
+ Ответить в теме
Показано с 1 по 6 из 6.
  1. #1
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Мобільна культура


    Мобільна культура


    У цей час «Київстар» є єдиним мобільним оператором в Україні, що приділяє увагу формуванню культури користування мобільним зв’язком у суспільстві.
    Програму «Мобільна культура» було розроблено нашою компанією в 2005 році. Її ціль — сприяння формуванню в українському суспільстві практичних навичок етичного користування мобільним зв’язком.
    Сама поява мобільного зв’язку багато в чому змінила моделі поведінки сучасної людини. Мобільний зв’язок, що став не просто технологічним, але й фактично соціальним явищем, не міг залишитися без уваги з боку «Київстар».
    Етапи розвитку програми
    • 2005 рік — старт програми: етика користування мобільним зв’язком в громадських місцях
      Перший крок був спрямований на формування етичного користування мобільним зв’язком у публічних місцях — театрах, кінотеатрах, музеях. В них створено й продемонстровано серію спеціальних відео- й аудио-роликів. На міських носіях зовнішньої реклами було розміщенл комплексну тематичну рекламну кампанію. Рекламні носії біля театрів і кінотеатрів були задіяні для пропаганди етичного користування мобільним зв’язком при перегляді спектаклів і кіносеансів. Окрема внутрішня рекламна кампанія з оригінальними флэш-мобами й промо-акциями охопила понад півсотні театрів і кінотеатрів по всій Україні.
    • 2006 рік — Мобільна культура на дорогах: «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!»
      Програму було доповнено ще одним важливим напрямком — «За кермом: мобільну безпеку увімкнено!». Цей напрямок привернув увагу українського суспільства до проблеми підвищеної небезпеки на дорогах, що виникає внаслідок спілкування по мобільному телефону під час керування автомобілем, а також популяризувало серед водіїв правила «мобільної безпеки» на дорогах. Були задіяні провідної суспільно-політичної й спеціалізовані ЗМІ України, включаючи пресу, ТВ, радіо й Інтернет, оригінальні тематичні флеш-мобы. Географія програми — найбільші міста України: Київ, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, Одеса, Львів, Сімферополь.
      Продовжилася робота з метою залучення уваги громадськості до етичного користування мобільним зв’язком у громадських місцях. Цього разу вона охопила не тільки установи культури, але й громадський транспорт. Друга хвиля рекламного розміщення також відповідала ідеям програми. Постери, які рекомендували коректно користуватися мобільним зв’язком у громадському транспорті, були розміщені на зупинках і міських автобусах.
    • 2007 рік — Народна ініціатива «За мобільну культуру в Україні!»; мобільна культура в школах
      Програма надбала популярності у суспільстві та одержала нових соратників. До ініціативи «Київстар» приєдналися популярні люди України — громадські діячі, діячі мистецтва та шоу-бізнесу, соціологи.
      Було проведено всеукраїнське соціологічне дослідження «Вплив мобільного зв’язку на поведінкові норми українського соціуму», що показало рівень існуючої мобільної культури в суспільстві й необхідність впровадження норм цивілізованого спілкування. До обговорення результатів дослідження приєдналися представники Міністерства культури й туризму України, Департаменту ДАІ МВС України, викладач-консультант із питань ділового протоколу, етикету й іміджу Георгій Монахов, соціальний психолог Олег Покальчук, Заслужений лікар України, лікар-хірург вищої категорії Ростислав Валихновський, режисер Оксана Байрак, телеведуча Маша Єфросиніна, Заслужений артист України Остап Ступка, співачка Олена Вінницька. Результатом засідання народної ініціативи став звід правил етичного користування мобільним зв’язком.
      Позитивний резонанс у суспільстві та результати дослідження дозволили перейти до нового етапу розвитку програми «Мобільна культура». У липні 2007 р. відбулося врочисте підписання Меморандуму про співробітництво між Міністерством освіти та науки України й компанією «Київстар». Результатом цього стало впровадження освітньої програми для середніх навчальних закладів з метою виховання в школярів культури користування мобільним телефоном — як у школі, так і за її межами.
      Після підписання Меморандуму про співробітництво наша компанія почала роботу над створенням методичних рекомендацій з формування користування мобільним зв’язком у школах і за її межами для педагогів і батьків. До розробки рекомендацій були залучені кращі методисти й психологи Міністерства освіти та науки України, а також Всеукраїнська асоціація батьківської громадськості.
      Методичний посібник складається із трьох розділів: мобільна культура; правила поведінки в громадських місцях і опис послуг, завдяки якому можна користуватися зв’язком, не перериваючи навчальний процес; а також рекомендації батькам. Відповідно до грифа Міністерства освіти й науки України № 1.4/ Г-2232 від 14.12.2007 р. методичні рекомендації рекомендовані для використання в навчальному процесі.
      Українських школярів наша компанія забезпечила й барвистими плакатами, де в цікавій для дитини формі відображені правила мобільного етикету. На позакласних і позашкільних заняттях дітям не тільки розкажуть і доведуть необхідність етичного користування мобільним зв’язком, але й продемонструють це на веселих малюнках.
      «Київстар» повністю оплатив всі видатки печатці на друк, і доставку і до шкіл посібників з мобільного етикету. На сьогоднішній день методичні рекомендації й плакати розповсюджені у 22 000 школах України.
      В 2007 р. до програми «Мобільна культура» приєднався найбільший український авіаперевізник — компанія «АероСвіт». Партнерство двох національних компаній, кожна з яких є лідером у своїй галузі, — надзвичайно важливий етап формування мобільної культури суспільства, оскільки в цьому випадку мова йде не тільки про повагу до оточуючих та комфорт, але й про безпеку під час користування повітряним транспортом.
      Звід правил етичного користування мобільним зв’язком

  2. #2
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Мобільна культура


    • 2008 рік — мобільна культура в громадських місцях, мобільна культура в школах, мобільна культура за кермом
      «Громадські місця — територія мобільної культури»
      10 липня 2008 року національний мобільний оператор «Київстар» та Міністерство культури і туризму України оголосили про новий етап національної програми «Мобільна культура» та дали старт широкомасштабній соціальній рекламній кампанії «Громадські місця — територія мобільної культури».
      Протягом липня та серпня в 23 містах України відбулася соціальна рекламна кампанія, спрямована на те, щоб привернути увагу громадськості на необхідність дотримання правил користування мобільним телефоном у громадських місцях: театрах, кінотеатрах, транспорті. Мета цієї кампанії — підвищити рівень мобільної культури в суспільстві. Реклама із закликом бути мобільно культурними була розміщена в сітілайтах біля зупинок громадського транспорту, театрів та кінотеатрів.
      Мобільна культура в школах
      1 вересня 2008 р. в 7 містах України учні 5—7 класів стали учасниками відкритих уроків з мобільної культури. Їхні однолітки в усіх школах країни опановуватимуть мобільний етикет протягом року. Всеукраїнська освітня шкільна програма з культури користування мобільним телефоном була розроблена та втілюється Міністерством освіти і науки України та національним мобільним оператором «Київстар» у рамках соціальної програми «Мобільна культура».
      В рамках співпраці майже 22 тисячі шкіл по всій Україні отримали спеціально розроблені методичні рекомендації для вчителів та наочні матеріали для дітей — яскраві плакати з культури користування мобільним телефоном. Ці навчальні посібники були впроваджені в процес позашкільного виховання учнів 5—7 класів. Тема культури користування мобільним телефоном включена до Національної програми виховання та розвитку дітей 2008 р. та рекомендована до розгляду на позакласних заняттях в школах. Відкриті уроки є частиною всеукраїнської освітньої програми та проводяться на основі розробленого методичного матеріалу.
      Компанія «Київстар» запросила для участі у відкритих уроках відомих українських діячів культури та спорту, які власним прикладом показали дітям наскільки важливо поважати інтереси оточуючих та як дотримуватися норм мобільного етикету. 1 вересня з учнями на тему культури користування мобільним телефоном спілкувалися:
      • м. Київ — Сніжана ЄГОРОВА, телеведуча та актриса;
      • м. Одеса — Андрій ДОМАНСЬКИЙ, телеведучий;
      • м. Дніпропетровськ — Максим НЕЛІПА, телеведучий та шоу-мен;
      • м. Сімферополь — Катерина СЕРЕБРЯНСЬКА, гімнастка;
      • м. Львів - Володимир ЯКИМЕЦЬ, фронтмен гурту «Пікардійська Терція»;
      • м. Харків — Вадим ГАСАНОВ, радіоведучий «Європа Плюс»;
      • м. Донецьк — Андрій БУРЯК, дитячий письменник та продюсер.
      Мобільна культура за кермом
      Протягом жовтня 2008 року в 37 містах та 5 провідних автошляхах України проходить широкомасштабна соціальна рекламна кампанія «Або кермо, або розмови!», що спрямована на привернення уваги громадськості щодо небезпеки, які виникає внаслідок спілкування по мобільному телефону за кермом.
  3. #3
    Offline
    модератор

    Re: Мобільна культура


    а где 2010, 2011?
  4. #4
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Мобільна культура


    Методичний посібник з формування культури використання мобільного зв'язку

    Методичний посібник складається із трьох розділів:
    • мобільна культура;
    • правила поведінки в громадських місцях і опис послуг, завдяки якому можна користуватися зв’язком, не перериваючи навчальний процес;
    • рекомендації батькам.




    Джерело: kyivstar.ua
  5. #5
    Offline
    модератор

    Re: Мобільна культура


    это все история) а где наши дни?
  6. #6
    Sky
    Offline
    Небо в твоїх очах ©

    Re: Мобільна культура


    Mihey, в наші дні просто підтримується розпочате. Скоро допишуть ))
+ Ответить в теме

Похожие темы

  1. «Мобільна формула»: у 2 рази більше пакетних хвилин або Інтернет-трафика
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 01.03.2010, 16:54
  2. Акція «Мобільна формула 2010» від «Інтертелеком»
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 01.02.2010, 23:16
  3. Культура міста Полтава
    fragov в разделе Полтава туристична
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 28.11.2009, 17:01
  4. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 16.11.2009, 19:07
  5. Культура вождения в городе
    SRG в разделе Авто & Мото
    Ответов: 12
    Последнее сообщение: 13.01.2008, 21:48