З 7 вересня 2010 у послузі «Повідомити мене» з’явилося дві нові функції: клієнти «Київстар» зможуть дізнаватися про звільнену лінію абонента, якому вони додзвонюються, а також вони зможуть відключати цю послугу на ніч.

1. Функція «Лінія вільна»
«Київстар» пропонує своїм клієнтам нову зручну опцію в рамках послуги «Повідомити мене» -Відтепер, якщо клієнт не додзвонився до абонента через зайняту лінію — тобто абонент розмовляв з іншим номером — по завершенню такої розмови клієнт отримає SMS-повідомлення, що лінія вільна. Якщо упродовж 15 хвилин лінія не звільняється, клієнту-ініціатору дзвінка буде надіслано SMS-повідомлення з проханням спробувати здійснити дзвінок ще раз пізніше.
Нова функціональна можливість надається автоматично та безкоштовно
2. Функція «Денний режим»
Також для зручності отримання послуг «Київстар» запроваджує «Денний режим» послуги «Повідомити мене». Підключити функцію «Денний режим» можуть виключно користувачі послуги «Повідомити мене». Ця функція передбачає отримання клієнтом інформаційних повідомлень виключно в денний час з 7:00 до 23:00.
Інформаційні SMS-повідомлення будуть відправлятися на мові, що обрана клієнтом. Для користування новою опцією «Денний режим» не потрібні додаткові налаштування.
Для підключення або відключення функції «Денний режим» можна скористатися системою самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE«, зателефонувати на короткий номер 477 або відправити запит:
· *100*12*5# — активація;
· *100*12*4# — перевірка статусу;
· *100*12*6# — деактивація.
«Київстар» потурбувався, щоб з новими функціями послуги «Повідомити мене» клієнти комфортно користувалися послугами телекомоператора.