Відтепер клієнти передплаченого зв’язку «Київстар» і DJUICE можуть переказувати кошти зі свого мобільного рахунку на інший без використання мобільного телефону — послуга доступна в системі самообслуговування «Мій Київстар / Мій DJUICE».
Переказувати гроші на рахунки своїх близьких і рідних тепер стало ще зручніше. Клієнтам передплаченого зв’язку «Київстар» і DJUICE не потрібно використовувати мобільний телефон — послугою «Переказ коштів» можна скористатися в системі самообслуговування «Мій Київстар / Мій DJUICE».
Ця послуга дозволяє поповнювати рахунки мобільних телефонів своїх близьких або друзів, якщо вони також є абонентами передплаченого зв’язку «Київстар» або DJUICE. Також можна розподіляти кошти між кількома рахунками, купуючи картку поповнення більшого номіналу. Послуга є корисною для клієнтів, які перебувають у роумінгу або проживають у віддаленій місцевості і тому не мають можливості придбати скретч-картку.
Для переказу коштів зі свого мобільного рахунку на рахунок близької людини в режимі он-лайн, клієнту передплаченого зв’язку «Київстар» або DJUICE необхідно бути зареєстрованим у системі «Мій Київстар / Мій DJUICE», увійти до неї та відкрити розділ «Переказати кошти». Потім у полі «Номер отримувача» ввести номер абонента, якому буде поповнено рахунок, а в полі «Сума переказу» — суму поповнення та підтвердити операцію, натиснувши кнопку «Продовжити».
Одноразово можна переказати від 1 до 2996 грн.
Реєстрація в системі самообслуговування «Мій Київстар / Мій DJUICE» є безкоштовною. Абонентної плати за користування системою немає. Комісія за кожен здійснений переказ стягується відповідно до тарифного плану, яким користується клієнт передплаченого зв’язку.
Завдяки новій функціональності «Переказ коштів» системи самообслуговування «Мій Київстар / Мій DJUICE», рідні та близькі клієнтів передплаченого зв’язку «Київстар» і DJUICE будуть завжди на зв’язку.