За три місяці користування послугою «Запасна SIM-карта» тисячі клієнтів «Київстар» змогли оцінити її переваги
Щомісяця більше 50 000 клієнтів «Київстар» здійснюють заміну пошкоджених або втрачених SIM-карт. Для того, щоб клієнти «Київстар» завжди залишалися на зв’язку та не втрачали свій час на заміну, була запроваджена послуга «Запасна SIM-карта». Особливою популярністю вона користується серед бізнес-клієнтів.
Скористатися запасною SIM-картою можна протягом 3 років з моменту її отримання. Термін використання не обмежений. Запасну SIM-карту можна активувати відразу після втрати або пошкодження основної.
Активувати запасну SIM-карту можна у віддаленому режимі, в будь-який час доби і навіть у роумінгу. Загублена або пошкоджена основна SIM-карта при цьому відключається, і активована додаткова картка стає основною. Пізніше клієнт «Київстар» знову може замовити «нову» запасну SIM-карту.
Для підключення послуги «Запасна SIM-карта» необхідно звернутися до найближчого центру обслуговування абонентів та оформити заяву. Контрактним клієнтам потрібно мати при собі документ, що засвідчує особу; клієнтам передплаченого зв’язку «Київстар» або DJUICE — лише первинну SIM-карту. Найбільшою популярністю ця послуга користується серед координаторів корпоративних клієнтів, які можуть підключити необмежену кількість запасних SIM-карт.
Вартість підключення послуги «Запасна SIM-карта» становить 20,00 грн. з урахуванням ПДВ. Плата за активацію послуги не стягується. Усі тарифи вказано в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуг, без урахування ПДВ.
«Київстар» потурбувався, щоб його клієнти завжди залишалися на зв’язку та не втрачали свій час на заміну SIM-карт.
Дізнавайтесь новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».