Шановні абоненти!
У випадку втрати термінала, підключеного до мережі компанії "Інтертелеком", номер можна заблокувати, подзвонивши у Центр обслуговування абонентів по телефону.
Для того, щоб заблокувати загублений номер, необхідно відповісти на кілька питань оператора: номер телефону (особового рахунка); ПІБ власника; паспортні дані; поштова адреса; 3 - 5 номерів на які дзвонили останнім часом , дата й сума останніх поповнень рахунку, місце підключення номера (адреса абон.залу, дилерського залу), дата підключення, тарифний план, кількість бонусів на рахунку, залишок коштів на рахунку.
Тільки після одержання даної інформації номер може бути заблокований оператором.
Інформаційний Центр обслуговування абонентів: *750 (тільки з номерів мережі "Інтертелеком", дзвінки безкоштовні), +380945050750 (з номерів мобільних операторів (вартість дзвінка відповідно до їхніх чинних тарифів), дзвінки з телефонів "Інтертелеком" - безкоштовні); 0800505075 - зі стаціонарних телефонів, дзвінки безкоштовні.
Нагадуємо, що Інформаційний Центр обслуговування абонентів працює цілодобово.
Відновити номер абоненти можуть у Центрах продажів і обслуговування абонентів компанії "Інтертелеком".