Шановні абоненти!

Якщо Ви бажаєте звернутися з питанням до Центру Інформаційної підтримки клієнтів PEOPLEnet, Ви можете обрати оптимальний для себе варіант, а саме:
  • зв'язатися з оператором, використовуючи чат на сайті PEOPLEnet. Для цього на офіційному сайті компанії оберіть «Онлайн Чат» у верхній частині сайту.
  • дізнатися про залишок на Вашому рахунку, зателефонувавши на номер 906, або відправивши SMS на даний номер (безкоштовно).
  • отримати детальнішу інформацію про Ваш номер, скориставшись Вашим особистим помічником «Системою самообслуговування клієнтів PEOPLEnet».
За допомогою Системи самообслуговування клієнтів Ви знайдете всю необхідну інформацію, а також можете:
  • Перевірити поточний баланс свого рахунку;
  • Отримати і роздрукувати щомісячний рахунок;
  • Безкоштовно отримати деталізовану інформацію за Вашим номером;
  • Ознайомитися з інформацією по Ваших платежах;
  • Змінити Ваш тарифний план;
  • Самостійно підключити або відключити необхідні Вам послуги;
  • У разі потреби внести віртуальний платіж;
  • Замовити додаткові сервіси, що пропонуються до Вашого тарифного плану;
  • Проводити поповнення рахунку ваучером;
  • А також відправляти SMS повідомлення абонентам мережі PEOPLEnet і інших мобільних операторів.
Детальна інформація про акції, тарифні плани, що пропонуються компанією, про сервісні номери, можливості мережі та багато іншого Ви можете дізнатися, скориставшись голосовим меню за номерами 111, а також (044) 506 0 506 (IVR)