Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
+ Ответить в теме
Показано с 1 по 1 из 1.
  1. #1
    Offline
    Новачок

    Студентський конкурс творчих робіт «Диплом - не товар!»


    СМГО "Студентське братство Сумщини" в рамках проекту "Підвищення рівня обізнаності студентської молоді про можливості захисту права на якісну освіту" оголошує студентський конкурс творчих робіт "Диплом - не товар!»
    "Диплом - не товар!" – конкурс творчих робіт на найбільш ефективну соціальну рекламу протидії корупції у вищій освіті. Він має номінації: відеоролик, плакат на бігборд, листівка(наліпка). За результатами конкурсу грошовими призами буде нагороджено студентів-переможців(по 3 місця в кожній номінації).
    Мета конкурсу: створити та поширити якісну соціальну рекламу, яка дасть розуміння студентам, що сам папірець(«корочка») не дають гарантій успішного майбутнього. Спонукати студентів задуматись над тим, що буде далі з країною, де більшість спеціалістів отримали освіту "за хабар", чому куплений диплом не принесе щастя, чи дійсно диплом потрібен за будь-яку ціну?
    Умови участі:
    1. Бажання змін і справедливості!
    2. Бути студентом ВНЗ І-ІV рівня акредитації Сумської чи Полтавської областей.
    3. Якісно заповнити Анкету Учасника.
    4. Дотримання технічних моментів при створенні творчих робіт.
    5. Надіслати повний комплект документів до 31.10.12 включно за адресою м. Суми, вулиця Леваневського 26, 2 ганок або на поштову скриньку stud.prava2012@gmail.com(в темі вказати номінацію, наприклад "Бігборд"):
    а) Скан(ксерокопія) діючого студентського квитка або довідки з ВНЗ про те, що Ви є студентом;
    б) заповнену Анкету Учасника;
    в) власне, саму творчу роботу чи творчі роботи.

    Критерії оцінки робіт:
    - Відповідність темі «Диплом – не товар!». Чи дійсно створена робота закликає студента цінити знання і навички, а не папірець Диплому? Чи спонукає Ваша робота до розуміння студентом того, що сам по собі диплом не є запорукою успішної кар’єри?
    - Вплив на цільову аудиторію. Чи буде розроблена соціальна реклама доступною і зрозумілою студентам, та чи матиме вона вплив на їх світогляд?
    - Креативність. Яскрава, оригінальна, «не заїжджена» соціальна реклама.

    Нагородження переможців.
    На творців найбільш креативної реклами очікують призи
    Номінації__________1 місце____2 місце___3 місце
    1) відеоролик ____1200 грн.__1000грн. 800 грн.
    2) плакат на бігборд 700 грн. 600 грн. 500 грн.
    3) листівка(наліпка) 700 грн. 600 грн. 500 грн.

    Найкращі роботи будуть презентовані в м. Суми на прес-конференції присвяченій підбиттю результатів конкурсу.
    Рекламна продукція розроблена учасниками конкурсу буде доопрацьована і поширена серед молоді в рамках інформаційних кампаній і поза ними, планується розмістити соціальну рекламу на бігбордах біля ВНЗ Сумської і Полтавської областей. Відео-ролики транслюватимуться в соціальних мережах та доступних інформаційних ресурсах міст-учасників.
    За подробицями можна звертатись за адресою м. Суми, вул. Леваневського 26, 2 ганок, або через е-mail: stud.prava2012@gmail.com, моб. тел. 0669240103. Група в соціальній мережі "Диплом – не товар!" http://vk.com/dyplom_ne_tovar.


    Конкурс проводиться в рамках проекту «Підвищення рівня обізнаності студентської молоді про можливості захисту права на якісну освіту» за підтримки "Foundation Open society institute".
    Миниатюры Миниатюры afisha.jpg  

+ Ответить в теме

Похожие темы

  1. Студентський благодійний бал
    fragov в разделе Полтава Відео
    Ответов: 0
    Последнее сообщение: 20.02.2009, 18:25

Теги для этой темы