4. Відвідини організуються Інформаційним управлінням Апарату Верховної Ради України (далі — Управління) на підставі письмових звернень керівників підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, громадських об'єднань країни, міжнародних організацій, а також народних депутатів України, керівників структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України, поданих за 10 днів до бажаної дати проведення Відвідин.
5. Письмове звернення щодо проведення Відвідин складається на ім'я Керівника Апарату Верховної Ради України на бланку підприємства, установи, організації, навчального закладу, громадського об'єднання і має включати:
– інформацію про вид Відвідин (загально-оглядові чи тематичні);
– бажані дату і час проведення Відвідин (у рамках, визначених цим положенням);
– список групи учасників Відвідин (із зазначенням прізвища, імені, по батькові учасників), завірений підписом керівника і скріплений печаткою підприємства, установи, організації, навчального закладу, громадського об'єднання;
– прізвище, ім'я, по батькові та контактні телефони відповідального за організацію групи учасників Відвідин.
6. Письмове звернення на проведення Відвідин надсилається поштою або передається через експедицію за адресою: Україна, 01008, м. Київ, вул. М.Грушевського, 5, Керівнику Апарату Верховної Ради України.
7. На підставі отриманих звернень Управління складає план-графік проведення Відвідин, який затверджує Керівник Управління.