Вы просматриваете тему Житлово-комунальні підприємства Полтави в подразделе Новости Полтавы, который находится в форуме Жизнь города Полтава; Сообщение от Merry Corpse надо и платить по нему. они должны сообщать лично каждому а
Подскажите, пожалуйста, после покупки квартиры при оформлении договора с водоканалом они могут обязать меня поставить счетчики на воду там, где их ранее не было?
Valera51,
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 “Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення” (з останніми змінами від 31.10.2011) http://zakon1.rada.gov.ua/laws/ у віконці пошуку вводимо 630-2005-п так як цей дурнуватий сайт ради кривить посиланняНормами постанови КМУ № 630 від 21.05.2005 року «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» встановлена можливість споживачу самому обирати, здійснювати облік води та встановлювати водоміри чи сплачувати за нормативним споживанням. Але при встановленні лічильників водопостачальне підприємство має право у технічних умовах записати про обов’язковість встановлення двох лічильників на холодну та гарячу воду
У першій половині 2014 року у Полтаві підвищать тарифи на ЖК-послуги
ПАТ «Полтаваобленерго» підвищує якість обслуговування споживачів
З 3-го березня 2014 року розпочав роботу кол-центр, фахівці якого у телефонному режимі для споживачів Полтавської області нададуть компетентні консультації з питань енергопостачання.
За безкоштовним номером 0800-210-312 цілодобово можна отримати інформацію про порядок приєднання до електромереж та укладення договору, повідомити про виникнення аварій в електромережі та відключення, надати покази приладу обліку, перевірити стан розрахунків, а також за допомогою голосового меню (в автоматичному режимі) отримати інформацію про тарифи, заборгованість та іншу довідкову інформацію.
Також нагадуємо, що до Ваших послуг працює інформаційно-консультаційний центр ПАТ «Полтаваобленерго» для поліпшення обслуговування споживачів електричної енергії та забезпечення доступності інформації щодо чинного законодавства в галузі електроенергетики, який розташований за адресою: м. Полтава, просп. Миру, 36, каб. № 8. Телефони для довідок: (0532) 510-564, 510-565.
При інформаційно-консультаційному центрі працює незалежна комісія з розгляду й розв’язання суперечностей, спірних ситуацій, що виникають між споживачами, в складі представників ПАТ «Полтаваобленерго», сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики України та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Полтавській області.
Адміністрація ПАТ «Полтаваобленерго»
ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО
Як дізнатися номер нового особового рахунку?
Відтепер дізнатися номер свого нового особового рахунку можна на сайті ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Для цього необхідно клікнути на закладку «Новий унікальний рахунок», яка знаходиться справа на cторінці сайту. Після чого виберіть філію Товариства і введіть номер старого особового рахунку. На сторінці відобразиться номер нового особового рахунку.
Адміністрація ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»
У Полтаві підвищиться тариф з вивезення сміття
Місячна вартість послуг з вивезення побутових відходів становитиме для мешканців благоустроєни х будинків — 5 грн на одного мешканця, у приватному секторі — 9 грн
От уроды.)