«Київстар» пропонує нову послугу «Довірена особа», за допомогою якої клієнти контрактної та передплаченої форм обслуговування зможуть перевіряти залишок коштів на рахунках мобільних телефонів своїх рідних і близьких та вчасно їх поповнювати.

Завдяки новій пропозиції від «Київстар» клієнти оператора завжди можуть бути певні, що у близьких їм людей достатньо коштів на мобільному рахунку й вони знаходяться на зв’язку. Щоб почати користуватися новою послугою, необхідно надіслати запит на перевірку стану рахунку іншого клієнта «Київстар» у вигляді комбінації *113*38 ХХХ-ХХХ-ХХ-ХХ (номер телефона абонента)# та отримати у відповідь підтвердження.

Для підтвердження дозволу на перевірку стану рахунку слід на мобільному телефоні набрати наступну комбінацію: *113*1*38 ХХХ-ХХХ-ХХ-ХХ#, де ХХХ-ХХХ-ХХ-ХХ — номер мобільного телефона іншого клієнта — довіреної особи.

Перевіряти залишок на мобільному рахунку можна відразу в кількох клієнтів «Київстар» (до 10 осіб). У кожного з них слід отримати дозвіл на перевірку стану рахунку. Перевірка залишку на рахунку здійснюється за допомогою запиту *113*38 ХХХ-ХХХ-ХХ-ХХ#. Отримати свій список номерів для перевірки стану рахунку допоможе запит *113*4#. Перелік усіх необхідних команд для користування послугою «Довірена особа» дивіться на сайті «Київстар».

Вартість одного запиту про стан рахунку становить 0,05 грн. Усі інші функції (отримання дозволу, відключення послуги, отримання довідкової інформації тощо) — безкоштовні. Користувач послуги «Довірена особа» може перевіряти рахунки осіб зі свого списку необмежену кількість разів.

Послуга «Довірена особа» від «Київстар» — це ще одна можливість виявляти турботу про своїх близьких людей.