Що таке система "Мій Київстар"?
Система «Мій Київстар» дає змогу самостійно керувати своїми витратами на послуги мобільного зв’язку та послугами мобільного зв’язку в режимі онлайн. Ви отримуєте можливість самостійно:

* отримувати інформацію щодо детальних витрат на послуги мобільного зв’язку;
* підключити або відключити послуги мобільного зв’язку;
* змінювати тарифний план та подавати заявки на участь у акціях.

Ви отримуєте безпечний доступ до структурованої, узагальненої і деталізованої інформації про витрати на мобільний зв’язок та про надані Вам послуги.

Переваги системи
Простий web-інтерфейс, зручна система підказок дають можливість:

* у режимі реального часу подавати заяву на зміну тарифного плану або на участь у діючих акціях;
* самостійно змінювати набір послуг мобільного зв’язку;
* переглядати повну й структуровану інформацію про надані послуги мобільного зв’язку, витрати на них та залишок коштів по абонентському номеру або особового рахунку;
* переглядати деталізовані дані про виклики (дата, напрямок, тривалість, вартість) по абонентському номеру або особовому рахунку;
* аналізувати поточні витрати на послуги мобільного зв’язку та витрати за минулі розрахункові періоди.

Система доступна 24 години на добу, 7 днів на тиждень. У зручний час можно зайти на сайт my.kyivstar.net та отримати потрібну інформацію, без необхідності звертатися до Інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар». Щоб користуватися системою, потрібен лише доступ до мережі Інтернет.
Для того щоб стати користувачем системи «Мій Київстар», бізнес-абонентам*, контрактним абонентам та абонентам передплаченого зв’язку «Київстар» необхідно зареєструватися:

* на сайті www.my.kyivstar.ua з комп’ютера
* або за адресою wap.my.kyivstar.ua зі свого мобільного телефону

та заповнити реєстраційну форму у розділі «Реєстрація».
Детальна інформація на сайті послуги