Грошова допомога постраждалим у війні!
Магазин спортивного харчування Strong Life
Дерево благодарностей1Благодарности
  • 1 Сообщение от fragov
+ Ответить в теме
Показано с 1 по 2 из 2.
  1. #1
    Offline
    part of me

    "МТС-Україна" удосконалила популярні послуги


    Оператор мобільного зв'язку «МТС-Україна» оголошує про введення в дію з 12 червня 2008 року нових версій послуг "Вам дзвонили!" (Who Called), "Є зв'язок!" (Notify ME) і "Я на зв'язку!" (Notify about ME).

    Переваги введених удосконалень:
    - тексти всі повідомлень послуг «Вам дзвонили!», «Є зв'язок!», «Я на зв'язку!» змінені на кирилічні;
    - змінений номер відправника повідомлень послуг "Вам дзвонили!" (Who Called), "Є зв'язок!" (Notify ME);
    - змінена і покращувана структура меню управління послугами за допомогою SMS і USSD-запросів по номеру 120;
    - упроваджена нова функція - режим «День/Ніч» (за умовчанням функціональність відключена у всіх абонентів).

    Завдяки змінам, повідомлення з номера «120» стали персоніфікованими і тепер поступатимуть з номера абонента, який не додзвонився, тому абонент зможе легко ідентифікувати хто дзвонив, якщо його контакти є в телефонній книзі. А після отримання повідомлень "Вам дзвонили!", "Є зв'язок!" передзвонити або відправити SMS можна натисненням всього однієї кнопки.

    Серед послуг з'явився сервісний режим «День/Ніч», що дозволяє включати або відключати можливість отримання повідомлень "Вам дзвонили!", "Є зв'язок!" у нічний час (з 23:00 до 7:00). Після включення функції всі повідомлення, які повинні бути доставлені в нічний час, будуть відкладені і доставлені вранці.

    Додаткова інформація

    Для того, щоб отримувати повідомлення за старим зразком (латинськими символами в українському транслиті), абонентові необхідно змінити використовувану мову повідомлень на «Українську (трансліт)». Для цього необхідно відправити SMS на номер 120 з вказівкою коди 94 в повідомленні або USSD-запрос "*120*94#".

    Якщо раніше, в одному повідомленні послуг "Вам дзвонили!", "Є зв'язок!", "Я на зв'язку!", що поступають з сервісного номера «120», вказувалися декілька номерів з пропущеними викликами, тепер абоненти отримуватимуть окремий SMS від кожного абонента, який зробив виклик.

    Дзвінки, не визначені адресною книгою телефону, приходять з сервісного номеру "120" і записуються в одному повідомленні під заголовком «Невідомий Номер».

    Якщо у абонента активована послуга "Голосова Пошта" і встановлена переадресація дзвінків на номер "Голосової Пошти", то дзвінок буде переадресований на "Голосову Пошту" абонента, якому дзвонять. Якщо абонент, що дзвонить залишив повідомлення "Голосової пошти", то буде відправлено стандартне SMS-повідомлення "Голосової пошти", якщо абонент, що дзвонив поклав трубку не залишаючи повідомлення, то буде напрямлено повідомлення «Вам дзвонили!».

  2. #2
    Sir
    Offline
    Новачок

    Re: "МТС-Україна" удосконалила популярні послуги


    Ответ Сообщение от fragov Посмотреть сообщение
    Дзвінки, не визначені адресною книгою телефону, приходять з сервісного номеру "120" і записуються в одному повідомленні під заголовком «Невідомий Номер».
    Круто! А як вони взнають, що номер відсутній в адресній книзі телефону?
+ Ответить в теме

Похожие темы

  1. "Київстар" змінив умови послуги "Переказ коштів"
    fragov в разделе Новини операторів мобільного зв'язку
    Ответов: 6
    Последнее сообщение: 06.06.2008, 19:20
  2. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 30.09.2007, 22:41
  3. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 17.09.2007, 18:28
  4. Ответов: 8
    Последнее сообщение: 27.06.2007, 23:38
  5. Ответов: 0
    Последнее сообщение: 16.04.2007, 18:03

Теги для этой темы

,

Просмотреть облакого тегов